anylclinic.seo

anylclinic.seo

کلینیک زیبایی آنیل، بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران (صادقیه) - مشاهده نمونه کارها در سایت: anylclinic.com
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین روش کاشت مو در دنیا کدام است؟ مزایا و معایب + قیمت

 

اگر شما هم نیاز به کاشت مو دارید و قصد انجام این کار را دارید ، حتما برایتان این سوال پیش آمده است که بین انواع کاشت، بهترین روش کاشت مو کدام است؟ در ادامه با انواع روش های کاشت مو آشنا می‌شویم و خواهیم یافت که بهترین روش کاشت مو چیست؟ با ما در کلینیک زیبایی آنیل همراه باشید.

انواع کاشت مو

اکثر افرادی که دچار ریزش شدید مو و یا کچلی می‌شوند، تصمیم به انجام کاشت مو دارند. کاشت مو از چندین سال پیش به عنوان یکی از خدمات زیبایی به این افراد کمک کرده است تا بتوانند ظاهر خود را حفظ کنند و اعتماد به نفس خود را از دست ندهند.

برای کاشت مو روش های زیادی وجود دارد که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم و همچنین مناسب ترین و بهترین روش کاشت مو را در آخر به شما معرفی می‌کنیم:

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو به روش SUT

روش FUT قدیمی ترین روش برای کاشت مو است. در این روش به صورت نواری، برش ایجاد و گرافت های مو را برداشت می‌کنند. سپس در قسمت هایی از سر که نیاز به پیوند باشد، گرافت های مو را قرار می‌دهند. این روش چون یک روش تهاجمی و با ایجاد برش هست، امروزه کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

دو روش کاشت مو FIT و FUE نسبت به روش FUT کمتر تهاجمی هستند و برش های کمتری ایجاد می‌شود. اما در حال حاضر بهترین روش کاشت مو ، استفاده از روش SUT است.

در این روش برای استخراج گرافت های مو از دستگاه استفاده می‌شود و به همین دلیل دقت بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها دارد. این روش که کمتر تهاجمی است و سریع تر انجام می‌شود، به نسبت دیگر روش های ذکر شده هزینه بیشتری دارد.

شما می توانید برای انجام کاشت مو به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه نمایید. در این مرکز انواع خدمات زیبایی با به روز ترین دستگاه ها همراه با پزشک متخصص پوست و مو با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می شود.

anylclinic.seo
anylclinic.seo کلینیک زیبایی آنیل، بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران (صادقیه) - مشاهده نمونه کارها در سایت: anylclinic.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋