andishebartargroup

andishebartargroup

مجتمع چاپ

اهمیت چاپ جعبه چسبانی شش نقطه ای

چاپ بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای کوچک واقعاً دشوار است، وقتی می‌خواهند در یک بازار بسیار رقابتی بازاریابی کنند. کارآفرین زمان و پول زیادی را صرف جستجوی مورد مناسب می کند. چاپ بسته بندی جعبه چسبانی 6 نقطه سفارشی برای محصولات شما به عنوان یک کارآفرین جدید می تواند استرس زا و وقت گیر باشد.

برای جعبه چسبانی 6 نقطه محصولات شما، موجودی در برخی از چاپگرها مورد نیاز است. مدتی طول می کشد تا بسته جعبه چسبانی 6 نقطه مورد نظر خود را تهیه کنید. در نهایت، باید پروژه چاپ را به شخص ثالث برون سپاری کنید تا نگران کیفیت نباشید. شرکت های زیادی هستند که خدمات چاپ بسته بندی را ارائه می دهند. اما اغلب آنها کیفیت چاپ را ضمانت نمی کنند. شرکتی را تصور کنید که می تواند چاپ بسته بندی با کیفیت بالا را با زمان کوتاه و قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهد.

هر کسب و کاری به بسته بندی نیاز دارد. این اولین چیزی است که مشتری شما می بیند. با این حال، یافتن خدمات چاپ بسته بندی سفارشی با کیفیت کار دشواری است. جعبه چسبانی 6 نقطه بسته ملموس یک سرویس چاپ برای رفع نیازهای شماست.

چاپ جعبه

 

 

چاپ جعبه یکی از مهم ترین و موثرترین قسمت های بسته بندی است. چاپ جعبه اغلب با استفاده از فرآیندهای مختلف چاپ مانند چاپ افست، چاپ فلکسو و غیره انجام می شود. قیمت چاپ روی جعبه به عواملی مانند مواد مورد چاپ، نوع کاغذ یا مقوا، الزامات چاپ و کیفیت بستگی دارد.

چاپ جعبه یکی از مهم ترین عوامل بسته بندی است. چاپ جعبه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود  که قیمت آن با توجه به متریال استفاده شده، نوع کاغذ، کیفیت چاپ و مواد مصرفی بستگی دارد.

جعبه های مقوایی از مرسوم ترین راه‌های بسته بندی برای هر نوع محصولی در سراسر دنیا است. تولید جعبه های بسته بندی با قیمت مقرون به صرفه، می‌تواند در تجارت . کسب و کار شما تاثیر مهمی داشته باشد و باعث افزایش اعتبار شما شود.

انواع متریال برای چاپ روی جعبه

برای چاپ بر روی جعبه از انواع کاغذ و مقوا استفاده می شود که عبارتند از:

چاپ بر روی جعبه با کاغذ تحریر : این نوع کاغذ در دو مدل پوشش  و بدون پوشش در بازار موجود است. در کشور ما ایران بیشتر از کاغذ تحریر بدون پوشش استفاده می شود. این کاغذ دارای قابلیتی است که می توانید در دو طرف آن بنویسید و کاراکترها را چاپ کنید. بدون اینکه به طرف دیگر جوهر پس بدهد. تولید آن عمدتا مربوط به اندونزی و مالزی است.

چاپ بر روی جعبه با مقوا مقوای پشت طوسی : در واقع جعبه پشت طوسی جعبه ای است که یک طرف آن سفید و طرف دیگر خاکستری است. ساده ترین نمونه، جعبه های ماسک موجود در بازار است. جعبه های پشت طوسی با نام جعبه های دوبلکس نیز شناخته می شوند. از جمله کاربردهای دیگر می توان به جعبه کفش، جعبه آبنبات و جعبه دستمال کاغذی اشاره کرد.

چاپ بر روی جعبه جعبه با مقوا و کاغذ گلاسه : کمی سنگین هستند. دورو و با کیفیت هستند. کاغذ گلاسه و مقوا از بهترین گزینه ها برای چاپ تصاویر چند رنگ با بالاترین کیفیت هستند.

اندیشه برتر(

andishebartargroup
andishebartargroup مجتمع چاپ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋