امین نظری

امین نظری

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نحوه حذف دائمی اکانت شیائومی

Mi Account سیستمی است که شیائومی آن را در پوسته اندروید خود پیاده سازی کرده است و به شما امکان دسترسی به تمامی سرویس های شیائومی را می دهد. حذف اکانت های Mi بسیار آسان است، اما مطمئن باشید که MIUI بدون آن ناقص است و عملکرد و کارایی چندانی ندارد. در این محتوا، با چند مرحله ساده به شما کمک می کنیم تا اکانت های Mi خود را حذف کنید.

 

چگونه اکانت های Mi را حذف کنم؟

MIUI پوسته سفارشی شیائومی دارای ویژگی‌های خاصی مانند سیستم‌های iOS است که به شما امکان می‌دهد از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید، از مخاطبین، عکس‌ها و غیره نسخه پشتیبان تهیه کنید. این ویژگی‌ها برای عملکرد به یک اکانت Mi نیاز دارند، بنابراین اگر حساب کاربری خود را حذف می‌کنید و همچنان قصد دارید در MIUI بمانید، اگر حساب دیگری برای ورود به سیستم نداشته باشید، چیزهای زیادی را از دست خواهید داد.

قبل از ادامه کار، باید به دو نکته توجه داشته باشید:

  • این فرآیند تمام داده های ذخیره شده شما را حذف می کند.
  • برای حذف اکانت های Mi باید به شماره تلفن یا آدرس ایمیل متصل به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید
  • اگر قبل از حذف حساب خود از قابلیت Find My Device در همه دستگاه‌های متصل خارج نشوید، نمی‌توانید از آن در حساب دیگری استفاده کنید.

ابتدا وارد این لینک شوید و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به سیستم، صفحه ای مانند بالا را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه "من کاملاً از عواقب آن آگاه هستم ..." کلیک کنید.

 

کادری که می گوید «بله، می خواهم برای همیشه اکانت Mi و تمام داده های آن را حذف کنم» را علامت بزنید و روی دکمه «حذف حساب Mi» کلیک کنید. ممکن است بعد از این صفحه شما را به تأیید حساب هدایت کند و پس از تأیید آن، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد.

 
امین نظری
امین نظری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋