amir seo56

amir seo56

توسط ۱ نفر دنبال می شود

خرید رپورتاژ آگهی برای تبلیغ یک کسب ‌و کار

از ترکیب دو لغت Editorial و Advertisement، لغت Advertorial به معنای رپورتاژ آگهی به وجود می‌آید. رپورتاژ آگهی، یک گزارش بی‌طرفانه است که اطلاعات مخصوصی را در رابطه با محصول، خدمات، موضوع یک برند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این نوع اطلاعات، حالت تبلیغاتی ندارند و بیشتر به صورت یک گزارش یا خبر منتشر می‌شوند، همین مورد موجب جلب رضایت خوانندگان خواهد شد. در این گزارش‌ها، اطلاعات مفیدی به کاربر داده می‌شود و او نسبت به محصول و خدمات یک کسب‌وکار به آشنایی کامل دست خواهد یافت.

به غیر از کلمات، در رپورتاژ آگهی می‌توان از عکس، نمودار، ویدئو و غیره استفاده نمود. هدف از به کارگیری رپورتاژ آگهی، برندسازی و معرفی محصولات و خدمات است. همچنین می‌توان از رپورتاژ آگهی برای افزایش مخاطبان نیز استفاده کرد. برای اطلاع از نحوه  خرید رپورتاژ آگهی  و میزان هزینه لازم برای آن، تا انتهای متن همراه باشید.

انواع رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به روش‌های متنوعی انجام شده و انواع مختلفی دارد. به طور کلی دسته‌بندی رپورتاژ آگهی به سه صورت تبلیغات رسانه‌ای، تبلیغات نوشتاری و تبلیغات اینترنتی انجام شده که در ادامه بخش‌های مختلف آن‌ها به اختصار بیان می‌شوند؛

  • در رسانه‌های تلویزیونی می‌توان رپورتاژ آگهی را به صورت پیام‌های بازرگانی منتشر کرد.
  • در سینما، رپورتاژ آگهی در قالب تیزرها و تریلرهای تبلیغاتی انجام می‌شود.
  • در وب‌سایت‌های اینترنتی، از مقاله‌ و محتواهای ویرایش شده به عنوان رپورتاژ آگهی استفاده خواهد شد.
  • در نشریات و جراید، ستون‌های متنی در پاورقی برای رپورتاژ آگهی کاربرد دارند.
  • در پادکست و رادیو، برای رپورتاژ آگهی می‌توان نام هر برند را در پایان هر اپیزود به عنوان اسپانسر معرفی کرد.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی برای معرفی یک کسب ‌و کار

کمپین‌های تبلیغاتی به هر شکلی که انجام شوند، اهمیت بسیاری دارند. فراگیر بودن رپورتاژ آگهی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا که متن در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر خواهد شد. البته رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مزایای زیادی دارد. در ادامه مهم‌ترین مزایای آن بیان می‌شود؛

· افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت

رتبه سایت در گوگل بسیار بااهمیت است. یکی از روش‌هایی که موجب می‌شود تا سایت در رتبه بالاتری قرار گیرد، استفاده از بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر می‌تواند در رتبه گوگل تغییراتی بسیاری ایجاد کند.

همچنین قادر خواهد بود بر بهبود و آموزش سئو سایت نیز موثر باشد. رپورتاژ آگهی در سایت منتشرکننده برای همیشه باقی خواهد ماند و همین مورد موجب تأثیر زیادی بر رتبه سئو سایت دارد. البته به این مورد نیز باید توجه شود که خرید رپورتاژ آگهی در سایت‌های مناسب انجام شوند زیرا در غیر این صورت، رتبه گوگل منفی به سایت تعلق خواهد گرفت.

· دیده شدن بیشتر و افزایش بازدید از سایت

سایت‌های منتشرکننده رپورتاژ آگهی، بازدید بسیاری داشته و ترافیک آن نیز بالا است. لینک‌هایی که در انتهای یک متن رپورتاژ قرار گرفته‌اند، بازدیدکننده را به سایت اصلی هدایت می‌کنند. در نتیجه انتشار متن در سایت‌های پربازدید به همان نسبت موجب افزایش بازدید سایت اصلی نیز خواهد شد.

· هزینه مناسب

رپورتاژ آگهی به نسبت دیگر روش‌های تبلیغاتی هزینه مناسب‌تری دارد و اگر قوی و جذاب باشد در بسیاری از سایت‌های معتبر منتشر شده و مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند. کسب‌وکارها می‌توانند با یک هزینه مناسب و معقول، محصول و خدمات خود را برای تعداد زیادی معرفی کنند.

· تبدیل مخاطب به مشتری

در خرید رپورتاژ آگهی و استفاده از آن، با دادن اطلاعات و معرفی محصولات و خدمات می‌توان با ایجاد حس نیاز به مخاطب، آن را به مشتری تبدیل کرد. در این صورت هنگامی که مخاطب به انتهای متن می‌رسد، بر روی لینک کلیک کرده و با بازدید از سایت و محصولات و خدمات، امکان خرید افزایش خواهد یافت. 

خصوصیات یک رپورتاژ آگهی مناسب چیست؟

برای ایجاد یک رپورتاژ آگهی مناسب و مورد تأیید گوگل باید به نکات مهمی توجه کرد تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. یکی از این نکات، توجه به متن رپورتاژ است. متن نباید به گونه‌ای باشد که به مخاطبان تنها احساس تبلیغ را القا کند. همچنین در سئوی متن نیز باید احساسات مخاطب را مبنا قرار داد و از طریق آموزش سئو نیز می‌توان این مورد را راحت‌تر بیان کرد.

از دیگر نکاتی که باید در این قسمت باید رعایت شود، تعداد کلمات متن است. تعداد کلمات یک رپورتاژ آگهی بهتر است در حدود هزار کلمه باشد و در بین متن نیز از عکس‌های مرتبط نیز استفاده شود. همچنین کلمات کلیدی خاص نیز در متن می‌توانند در قوی شدن رپورتاژ آگهی موثر باشند.

خرید رپورتاژ آگهی

برای دستیابی به همه مزایای گفته شده در بخش قبلی مقاله و مدیریت سایت به بهترین نحو ممکن، خرید رپورتاژ آگهی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در هنگام استفاده از رپورتاژ آگهی برای یک سایت در واقع از نوعی دوپینگ برای قرارگیری در صفحه اول گوگل استفاده می‌شود. نکته حائز اهمیت در این بخش، توجه به زمان خرید رپورتاژ خبری است.

در چه زمانی بهتر است این خرید انجام شود؟ بهترین زمان برای خرید رپورتاژ خبری یا آگهی، هنگامی است که سایت با استفاده از کلمات کلیدی درست و مناسب، جایگاه معقولی در گوگل دارد و برای حفظ این جایگاه باید از رپورتاژ آگهی استفاده شود.

از این طریق می‌توان با کمک گرفتن از بک‌لینک و سایت‌های معتبر و پربازدید بر تعداد مخاطبان سایت افزود. مشورت با پلتفرم تسمینو  می‌تواند در این رابطه بسیار کمک‌کننده باشد.

نکات مهم در زمان خرید رپورتاژ آگهی

در خرید رپورتاژ آگهی و دستیابی به نتیجه مطلوب و همچنین بهبود وضعیت سئوی سایت باید به نکات مهمی توجه نمود. این نکات شامل موارد زیر خواهد شد:

1. خرید رپورتاژ باید از سایت‌های مرتبط انجام گیرد.

2. سایت‌های خبری، سایت‌های مناسبی برای قرارگیری رپورتاژ آگهی هستند.

3. دامنه سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بدین صورت که سایت‌هایی با دامنه بیش از 50 گزینه مناسبی برای قرارگیری رپورتاژ هستند.

4. امتیاز اسپم‌اسکور سایت‌های منتشرکننده رپورتاژ نیز دارای اهمیت است. اسپم‌اسکوری 0 تا 3 انتخاب مناسبی خواهد بود.

5. بهتر است برای هر ریپروتاژ آگهی یک متن متفاوت اختصاص یابد.

6. تعداد بک‌لینک‌هایی که در یک رپورتاژ آگهی استفاده می‌شود نباید بیشتر از پنج بک‌لینک باشد.

7. برای هر صفحه از سایت باید یک رپورتاژ آگهی قرار گیرد.

8. برای صفحات داخل سایت باید رپورتاژ آگهی خریداری شود.

9. در رپورتاژ آگهی باید از تصاویر مناسب با سئوی متن استفاده شود.

10. برای رپورتاژ آگهی بهتر است بک‌لینک خریداری شود.

رپورتاژ آگهی این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد که تا یک صفحه در سایت‌های آگهی‌دهنده داشته باشند و محتوای این صفحه‌ها باید در بهترین حالت خود بوده و بالاترین سطح را داشته باشند. بنابراین برای بهبود وضعیت سایت در رتبه‌بندی گوگل باید در آماده کردن رپورتاژ آگهی، دقت زیادی صرف کرد. درنتیجه رعایت کردن موارد گفته شده در سفارش رپورتاژ و خرید آن بسیار اهمیت دارد.

جمع‌بندی

رپورتاژ آگهی قدرت بسیار بالایی در تبلیغات داشته و کمتر کسب‌وکاری است که از آن برای بهبود سئوی سایت و افزایش مخاطب خود استفاده نکرده باشد. البته همیشه رپورتاژ آگهی موجب بهبود نمی‌شود.

تنها در صورتی خرید رپورتاژ آگهی با موفقیت روبه ‌رو خواهد شد که تمامی نکات گفته شده از جمله انتخاب سایت مناسب برای انتشار، نگارش درست متن، استفاده از عکس و غیره در انتشار آن رعایت شود. رپورتاژهای آگهی باید با سلیقه مخاطب هماهنگ بوده و او را به یک بازدیدکننده ثابت تبدیل کند.

همچنین بهتر رپورتاژهای انجام شده با فاصله زمانی مشخصی انجام شوند تا از مشکلات اتفاقی در حد زیادی جلوگیری شود. بهتر است در این مورد با یک کارشناس متخصص مانند مشاوران تسمینو مشورت نمود. منبع

amir seo56
amir seo56

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋