امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مینگ چی کو: سرمایه گذاران بیشتر به هوش مصنوعی علاقه مند هستند تا هدست اپل

مینگ-چی کو: سرمایه‌گذاران بیشتر به هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند تا هدست اپل

به گفته کو، در کنفرانس WWDC حتی ممکن است اپل از سرویس‌های هوش مصنوعی خود نیز رونمایی کند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل، پیش از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 این شرکت، اعلام کرد که سرمایه‌گذاران در مقایسه با هوش مصنوعی، کمتر به هدست واقعیت ترکیبی غول فناوری علاقه‌مند هستند.

انتظار می‌رود تا سخنرانی اصلی اپل در WWDC عمدتاً روی هدست واقعیت ترکیبی آن متمرکز شود. با این حال، براساس گزارش AppleInsider، کو اعلام کرده که سرمایه‌گذاران بیشتر مشتاق هستند تا در مورد هوش مصنوعی و تلاش‌های مربوط به آن بشنوند.

جذابیت بیشتر هوش مصنوعی نسبت به هدست اپل

مینگ-چی کو: سرمایه‌گذاران بیشتر به هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند تا هدست اپل

کو در توییت جدید خود، به چند نکته مهم از «مذاکرات اخیرش با سرمایه گذاران» در مورد WWDC اشاره کرده است. او در مورد هدست اپل ادعا کرده که در صورت موفقیت‌آمیز بودن اطلاعیه غول فناوری، این دستگاه می‌تواند «تأثیر فوق‌العاده مهمی بر طراحی سه‌بعدی و گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی» داشته باشد، درست مانند تأثیری که ChatGPT برای هوش مصنوعی داشته است.

همچنین به گفته او، اگر اپل با اعلامیه خود بتواند از حد و مرز انتظارات بازار فراتر برود، هدست واقعیت ترکیبی آن می‌تواند به کسب سود اپل و رشد سهام تأمین‌کنندگان کمک زیادی کند.

با این حال، بخش عمده‌ای از توییت کو به هوش مصنوعی و محتواهای تولید شده توسط آن مربوط می‌شود، زیرا به گفته او، سرمایه‌گذاران اخیراً بیشتر نسبت به این فناوری علاقه‌مند شده‌اند و بیشتر به دنبال سرویس‌های شبیه به ChatGPT اپل هستند تا هدست. در حقیقت، موفقیت این هدست در بلندمدت، ظاهراً به این موضوع بستگی دارد که آیا می‌تواند به‌خوبی با تجربه‌های هوش مصنوعی ادغام شود یا خیر.

مینگ-چی کو: سرمایه‌گذاران بیشتر به هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند تا هدست اپل

کو همچنین در بخشی از توییت خود مدعی شده که این احتمال وجود دارد که اپل در WWDC سرویس‌های هوش مصنوعی خود را نیز معرفی کند که چنین اعلامیه‌ای می‌تواند «علاقه سرمایه‌گذاران فعلی روی هوش مصنوعی» را تقویت کند.

رویداد WWDC 2023 اپل دوشنبه شب ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد. برای دنبال‌کردن این رویداد که در آن احتمالاً دستگاه‌هایی از جمله هدست واقعیت ترکیبی، مک‌بوک ایر 15 اینچی و مک پرو جدید معرفی خواهند شد، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

اسپانسر این رویداد دیجیاتو، زی‌تل است؛ «زی‌تل فایبر، اینترنت پایدار و پرسرعت بر بستر تکنولوژی فیبر نوری»

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋