Apps

Apps

بهترین برنامه و بازی های اندروید را با ما تجربه کنید
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بازی Angry Birds Blast: دنیای کندی کراش با طعم پرندگان خشمگین

 

Angry Birds Blast یک بازی جذاب برای اندروید و آیفون است که پرنده‌های خشمگین و دوست‌داشتنی را این بار در سبک متفاوتی به گوشی‌های شما خواهد آورد.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، نبرد و درگیری پرندگان خشمگین و خوک‌ها پایان ندارد و هر چند وقت یک‌بار، شکل تازه‌ای از این نبرد گروهی شکل می‌گیرد و در قبال آن نیز بازی جدیدی ساخته و منتشر می‌شود. با وجود آنکه بسیاری از کاربران به نسخه‌ی اصلی Angry Birds انتقادهایی همچون تکراری شدن سبک بازی دارند، اما نسخه‌های فرعی این عنوان توانسته است کاربران را راضی کند و با تنوع‌های جدیدی که در سبک‌ها به وجود می‌آورد (نسبت به دنیای Angry Birds) موفق به زنده نگه‌داشتن نام این بازی تا به امروز شده است. این بار در بازی Angry Birds Blast شما این پرندگان خشمگین و خوک‌های دوست‌داشتنی را در قالب بازی‌های Match۳ مشاهده خواهید کرد. کندی کراش بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی در این سبک است؛ بنابراین تعجب‌آور نخواهد بود اگر با دیدن اسکرین شات بازی اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، بازی کندی کراش باشد. پرندگان خشمگین نیز با الهام گرفتن از همین سبک، عنوان جدیدی به وجود آورده‌اند که با وجود جدید نبودن سبک و موضوع بازی، می‌تواند ساعات لذت‌بخشی برای شما مهیا کند.

 

موضوع بازی به این صورت است که پرندگان خشمگین در قالب‌های مختلفی حبس شده‌اند و شما باید با کنار هم قرار دادن حداقل ۳ قالب یکسان در کنار یکدیگر به‌صورت افقی یا عمودی، آن‌ها را از این حبس آزاد کنید. همانند دیگر بازی‌های این سبک، در Angry Birds Blast ابزارهای قدرتی و جادویی مختلفی وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توانید امتیازهای بیشتری دریافت و پرندگان بیشتری آزاد کنید. گرافیک بازی با وجود آنکه فضای کمتری برای مانور دارد؛ اما همچنان جزو بهترین بازی‌های روز به‌حساب می‌آید و همچنان شاهد گرافیک جذاب و محیط چشم‌نواز سری بازی‌های پرندگان خشمگین هستیم. صداگذاری بازی نیز به‌صورت کاملا مناسب انجام شده است و همان صداها و آواهای معروفی که پیش از این از پرندگان خشمگین شنیده‌ایم، در این بازی نیز وجود دارند. این بازی شامل ۲۵۰ مرحله است که می‌تواند تا روزها و حتی هفته‌ها شما را سرگرم کند. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Angry Birds Blast که به ترتیب با حجم ۶۴ و ۱۰۶ مگابایت منتشر شده است، می‌توانید از  لینک‌های زیر استفاده کنید.

Apps
Apps بهترین برنامه و بازی های اندروید را با ما تجربه کنید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋