Apps

Apps

بهترین برنامه و بازی های اندروید را با ما تجربه کنید
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اجرای مرورگر کروم اندروید در 32 میلیون گوشی اندرویدی متوقف می‌شود

 

به زودی، مرورگر کروم اندروید دیگر بر روی 32 میلیون دستگاه دارای این سیستم عامل کار نخواهد کرد. کاربران باید در پی جایگزینی مرورگر گوگل کروم اندروید بوده و یا گوشی هوشمندشان را تعویض کنند.

 

بر اساس تحقیق وب سایت تخصصی XDA، با توجه به افزایش حداقل سطح رابط کاربردی برنامه‌نویسی مورد نیاز برای مرورگر کروم اندروید از 4.1 به 4.4، به زودی اجرای این مرورگر وب در نزدیک به 32 میلیون دستگاه اندرویدی متوقف خواهد شد. به عبارت ساده‌تر، کاربرانی که سیستم عامل دستگاه آن‌ها اندروید جلی بین (4.1 الی 4.3.1) است، دیگر نخواهند توانست از محبوب‌ترین مرور موبایل دنیا یعنی گوگل کروم با بیش از یک میلیارد نصب و کاربر فعال استفاده کنند.

بر اساس آمارهای در دسترس، در لیست توزیع نسخه‌های مختلف اندروید، سهم سیستم نسخه جلی بین که از شماره 4.1 تا 4.3 را در بر می‌گیرد، حدود 3.2 درصد است. اگر تعداد دستگاه‌های اندرویدی کنونی را یک میلیارد در نظر بگیریم، به زودی استفاده از مرورگر کروم اندروید در نزدیک به 32 میلیون دستگاه غیر ممکن می‌شود.

اندروید جلی بین در نیمه‌های سال 2012 به صورت عمومی منتشر شد. اولین نسخه پایدار مرورگر کروم اندروید تنها دو هفته قبل از این اتفاق منتشر شده بود. آیا شما هنوز کاربر یک دستگاه دارای اندروید جلی بین و یا حتی کمتر از آن هستید یا در اطراف خود فردی را می‌شناسید که از یک دستگاه دارای چنین سیستم عاملی استفاده کند؟

Apps
Apps بهترین برنامه و بازی های اندروید را با ما تجربه کنید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋