amirnazhvan

amirnazhvan

تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم

Spotify یکی از قدرتمندترین پلتفرم های پخش آنلاین موسیقی در جهان است. برای دوستداران موسیقی غیرممکن است که حداقل یک بار به وب سایت یا Spotify مراجعه نکنند. دو نسخه اصلی Spotify وجود دارد و همه می توانند از نسخه رایگان و نسخه پولی Spotify استفاده کنند. اما آیا Spotify ارزش پول را دارد؟ با پرداخت چه گزینه هایی به دست می آید؟ در این مقاله به تفاوت های Spotify و Spotify Premium می پردازیم و در نهایت به شما اجازه می دهیم بین این دو نسخه یکی را انتخاب کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از ایرانیکارت استفاده کنید.

 

Spotify چیست؟


همانطور که می دانید Spotify یک سرویس پخش موسیقی است که از طریق آن می توانید به میلیون ها آهنگ، پادکست و موزیک ویدیو از هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. دلیل اصلی محبوبیت این برنامه جهت گیری قوی آن است که آن را با سایر سرویس های پخش موسیقی بی نظیر می کند. نحوه استفاده از Spotify بسیار آسان است شما می توانید با یک ایمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید و به موسیقی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید اما نسخه پولی Spotify دارای ویژگی هایی است که برای بهره مندی از این ویژگی ها باید هزینه پرداخت کنید. آنها را بیشتر بررسی خواهیم کرد

 


آیا در Spotify Premium هستید؟


اسپاتیفای ویژگی های دیگری را به طرفداران خود معرفی کرده است که باید برای آنها هزینه کنید. اگر می خواهید از این سرویس برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید و به امکانات دیگری نیاز ندارید، نیازی به خرید نسخه پریمیوم ندارید.
Spotify Free توسط پلتفرم های تبلیغاتی پشتیبانی می شود، بنابراین با اولین نسخه پریمیوم، تبلیغات آزاردهنده ای دریافت نخواهید کرد و می توانید از موسیقی خود به طور کامل لذت ببرید. در ادامه به تفاوت های Spotify و Spotify Premium می پردازیم.

 

تفاوت بین Spotify و Spotify Premium


قبل از بررسی تفاوت‌های بین این دو نسخه، Spotify به کاربران یک ماه آزمایشی اشتراک ممتاز خود با پخش صوتی بدون آگهی و همچنین امکان دانلود آهنگ‌ها و لیست‌های پخش برای گوش دادن آفلاین را به کاربران ارائه می‌دهد. به کاربران ارائه می دهد. همه اینها به مدت 30 روز به صورت رایگان در دسترس هستند تا شروع کنید. بنابراین لازم نیست از ابتدا برای نسخه اصلی و پریمیوم هزینه ای پرداخت کنید.
نسخه رایگان Spotify در واقع رایگان نیست. شرکت‌ها به Spotify پرداخت می‌کنند تا شما را مجبور به گوش دادن به تبلیغات بدون توجه به تعداد آهنگ‌هایی که گوش می‌دهید. Spotify از تبلیغات درآمد کمتری نسبت به مشترکین ممتاز دارد، بنابراین نسخه رایگان دارای محدودیت هایی برای تشویق افراد به ارتقاء است.
هنگام استفاده از دسکتاپ یا برنامه وب با یک حساب رایگان، می‌توانید در هر زمان و به هر ترتیبی به آهنگ‌ها، آلبوم‌ها یا فهرست‌های پخش گوش دهید. تنها محدودیت در این دو آهنگ است. اطلاعیه ای خواهید شنید. اما محدودیت‌های موجود در نسخه رایگان موبایل بیش از همه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه با یک حساب کاربری رایگان، می توانید با جستجوی نامحدود آهنگ به هر آهنگی به هر ترتیبی گوش دهید، تا زمانی که یکی از 15 لیست پخش شخصی شده توسط الگوریتم یادگیری ماشینی Spotify برای شما انتخاب شود. در مجموع، شما حدود 750 آهنگ در نسخه رایگان برای انتخاب دارید و نمی توانید از همه آهنگ ها به صورت نامحدود استفاده کنید.
خارج از 15 لیست پخش شخصی Spotify، فقط می توانید به لیست های پخش، آلبوم ها یا هنرمندان در تنظیمات گوش دهید. شما نمی توانید آهنگ خاصی را برای پخش انتخاب کنید و همچنین محدود به جستجوی شش آهنگ در ساعت هستید.

 


نسخه پریمیوم Spotify


Spotify Premium ماهانه 9.99 دلار هزینه دارد و برای آن شما یک تجربه کاملاً نامحدود دریافت می کنید. شما می توانید هر چقدر که می خواهید به موسیقی گوش دهید و هرگز با تبلیغات قطع نشوید.
هر آهنگ آلبوم هر هنرمند یا لیست پخش در هر زمان. شما می توانید بدون محدودیت جستجو و گوش دهید. در واقع، می‌توانید با برنامه‌های دسکتاپ یا تلفن همراه نامحدود به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید.
یکی از بهترین ویژگی های حساب پریمیوم این است که می توانید موسیقی را به صورت آنلاین و بدون گوش دادن به آن در برنامه های موبایل و دسکتاپ دانلود کنید. اگر می خواهید در داده های تلفن همراه صرفه جویی کنید یا همیشه لپ تاپ یا تلفن متصل به اینترنت ندارید، عالی است. این باعث می شود Spotify یک سرویس موسیقی آفلاین باشد تا یک سرویس موسیقی آنلاین.
شما همچنین می توانید به جریان های صوتی با کیفیت بالا گوش دهید. این طرح رایگان آهنگ ها را با سرعت 96 کیلوبیت بر ثانیه در تلفن همراه و 160 کیلوبیت بر ثانیه در رایانه شخصی پخش می کند - که کمی برای کیف پول شما جالب است، اما با یک حساب Premium می توانید آهنگ ها را با سرعت 320 کیلوبیت در ثانیه پخش کنید.

 


یک اکانت اسپاتیفای بخرید


برای فعال کردن نسخه آزمایشی و خرید نسخه پریمیوم اسپاتیفای باید ارز پرداخت کنید. این کار از طریق حساب های بین المللی مانند ویزا و مستر کارت انجام می شود که البته در ایران به دلیل تحریم ها امکان دسترسی به این حساب ها وجود ندارد. اما نگران نباشید، ایرانیکارد تمامی دلارها را در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد کرد. و به یاد داشته باشید، می توانید با خرید گیفت کارت Spotify پرداخت کنید و کد پرداخت دریافت کنید.


اخرین حرف


در این مقاله به تفاوت های Spotify و Spotify Premium پرداخته ایم. اگر تصمیم به استفاده از این پلتفرم شگفت انگیز دارید، دریغ نکنید. آیا تا به حال از نسخه پریمیوم استفاده کرده اید؟

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋