amirnazhvan

amirnazhvan

کلاهبرداران لوله بازکن چطور کار می کنند؟

چگونه در لوله بازکنی کلاهبرداری می شود؟


این روزها با افزایش تقاضا برای لوله بازکنی تعداد کلاهبرداران نیز افزایش یافته است به طوری که افراد زیادی از روی تابلوهای تبلیغاتی دهانه ها و سوراخ های زهکشی با لوله بازکن های تقلبی تماس گرفته و پس از مراجعه به سایت مبالغ بالایی را مطالبه می کنند. مبلغ از مشتری انجام داده است زه بازکن های تقلبی کلاهبردارانی هستند که مبالغ هنگفتی را از مشتریان مطالبه می کنند و لوله های فاضلاب را تخریب می کنند. اگر می خواهید برای لوله بازکنی اقدام کنید فقط از شرکت های لوله بازکنی معتبر درخواست دهید.

 

 


روش های مختلف برای باز کردن لوله فاضلاب


روش های مختلفی برای رفع گرفتگی زهکشی وجود دارد که آخرین و بدترین روش استفاده از محلول های رفع گرفتگی لوله های اسیدی است که اولین و آخرین روشی است که این کلاهبرداران برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنند. این افراد که فقط لباس لوله بازکنی به تن دارند و چیزی جز کلاهبرداران نیستند، سعی می کنند با توضیحی وسوسه انگیز مشتری را متقاعد کنند که گرفتگی لوله آنها جدی است و هزینه ای برای تعمیر دارد. بیشتر و ناگزیر باید پول زیادی خرج کنند. برای استفاده از محلول و رفع گرفتگی لوله هزینه کنید.

 

 


برای تمیز کردن لوله از محلول شیمیایی استفاده کنید


یکی از موثرترین لوله بازکن های رایج، محلول های شیمیایی اسیدی است که می توان از آنها برای رفع گرفتگی لوله ها به راحتی استفاده کرد. با توجه به میزان گرفتگی لوله باید مقدار مناسبی از محلول را داخل لوله بریزید و بعد از چند دقیقه صبر کنید تا گرفتگی لوله باز شود. نکته مهم در استفاده از محلول های لوله بازکنی این است که محلول های اسیدی قوی می توانند به لوله فاضلاب آسیب رسانده و باعث خوردگی و پوسیدگی لوله شوند. در هنگام استفاده از محلول ها، اقدامات احتیاطی ایمنی و بهداشتی نیز باید رعایت شود. زیرا این محلول ها برای چشم و تنفس مضر هستند و حتی می توانند به پوست آسیب برسانند. بنابراین هنگام کار با محلول های اسیدی از عینک و دستکش استفاده کنید.
این لوله کش های سرکش از محلول اسید قوی، گاهی اوقات یک ماده شیمیایی صنعتی، برای رفع گرفتگی لوله هایی که به خطوط فاضلاب آسیب می زند، استفاده می کنند. حتی در برخی موارد این افراد از مایع ناشناخته ای برای باز کردن انسداد استفاده می کردند. برخی از شهروندانی که تحت تاثیر این افراد قرار گرفتند به طوری که لوله کش با یک گالن مایع بیست لیتری وارد خانه شد و پس از کمی هم زدن لوله مقداری از مایع را داخل لوله ریخت و پس از آن گفت: مشکل و حلش کرد و از ما پول زیادی طلب کرد.

 

 

 


شرکت خوشنام لوله بازکنی و خدمات فنی


مهم ترین نکته در برخورد با یک لوله کش یا شرکت این است که مطمئن شوید که با یک شرکت لوله کشی معتبر همراه هستند تا از چنین مشکلاتی جلوگیری شود. این امر به حفظ سلامت لوله ها و رفع مشکل کمک می کند و همچنین این شرکت ها بر اساس نرخ باز شدن لوله ها و اتحادیه زهکشی از مشتریان خود هزینه دریافت می کنند. در صورت وجود مشکل فقط با شرکت لوله بازکنی معتبر تماس بگیرید.

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋