amirnazhvan

amirnazhvan

SEO چیست؟ مفهوم و انواع آن

SEO چیست؟
SEO مشتق شده از ابتدای واژگان 3 کلمه و بهینه سازی موتور است. ترجمه این 3 کلمه به فارسی برابر است با " "بهینه سازی موتور جستجو""


معنی سئو?
سئو و یا بهینه سازی سایت شخص یا افرادی که سعی می کنند برای پیاده سازی عامل مربوط به سئو رتبه سایت خود را در میان سایت های دیگر در است. در نتایج جستجو. افزایش در اصل سئو یک رقابت است که نزدیک به ده ها هزار نفر از سایت مرتبط است و در صد هزار کلمه کلیدی است.
در حال حاضر مشهورترین و پرکاربردترین موتور جستجو-موتور جستجوی گوگل است و ما در ادامه مقاله نمونه های خود را در مورد این موتور جستجو بیان خواهیم کرد.
ما با یک مثال پاسخ می دهیم:


یک مثال برای سئو
در وب سایت فارسی حدود 200 هزار مقاله در مورد کلمه "خرید مبل" در سایت های مختلف وجود دارد.

البته به مراتب کمتر از این سایت ها به احتمال زیاد به بودن در صفحه اول گوگل برای خرید مبل کلمه علاقه مند هستند.

هر سایتی که می خواهد در نتایج اول گوگل (اول تا ده صفحه) روی این کلمه تمرکز کند-ابتدا باید ربات های هوش مصنوعی گوگل را متقاعد کند که من هستم-یک سایت خوب با مقالات و مطالب مفید در مورد موضوع "خرید مبل".
در این حالت گوگل سایت را به صفحات بالاتر از این کلمه منتقل می کند. تا زمانی که سایت به یک تا سه صفحه گوگل برسد و در بین قوی ترین رقبا در این زمینه رتبه بندی شود.

در این زمان هوش مصنوعی گوگل-اولویت را به انتخاب مخاطب می دهد - جایی است که تفاوت بین محتوای خوب و محتوای غیر مفید-توسط مخاطبان تعیین می شود.
به طوری که هر مخاطب پس از جستجوی کلمه مورد نظر (خرید مبلمان) در صفحه اول گوگل با ده سایت روبرو می شود.

الگوریتم های گوگل و هوش مصنوعی در این لحظه بر انتخاب کاربر و بعد از انتخاب کاربر-بسته به عواملی مانند زمان نگهداری کاربر در سایت (زمان در سایت) - یا میزان و نوع فعالیت کاربر در سایت مورد نظر تمرکز می کنند.سایتهای انتخاب شده را شناسایی کرده و به ترتیب در رتبه اول تا جدیدترین رتبه بندی قرار می گیرند.

گوگل بارها و بارها به صراحت اظهار داشت: مخاطبان خود را در نظر بگیرید-و نه گوگل و همیشه توصیه مدیران سایت و مدیران سایت برای بهینه سازی سایت خود را برای (مخاطبان خود را)). در این حالت جای شما در صفحات اول گوگل است.
در هر صورت چه برای گوگل باشد و چه برای بهینه سازی مخاطبان در یک سایت باید با هم انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

به طور کلی هیچ منبع رسمی برای سایت های موسیقی و وجود ندارد اما سایت های انگلیسی زبان مانند سایت ها موضوع این موضوع هستند.

و گوگل چیست
در س-و برای گوگل - شما باید دقیقا مطابق خواسته های گوگل عمل کنید تا اعتبار مورد نیاز خود را از گوگل دریافت کنید. سپس به بهینه سازی سایت برای مخاطبان اهمیت دهید.
نکات مهم و خطوط قرمز برای گوگل چیست


به طور کلی سئو به سه بخش تقسیم می شود:

سئو داخلی
سئو خارجی
و فنی
مجموعه ای از چیزهایی است که مدیر سایت باید در داخل سایت خود انجام دهد تا رتبه بندی را افزایش دهد. بیشتر مواردی که گوگل در s داخلی دارد در نهایت به مخاطبان سایت مربوط می شود و رضایت بخش است. برخی از مهمترین این عوامل عبارتند از:

سرعت سایت
مهمترین عامل رتبه بندی یک سایت-سرعت بارگذاری صفحات-سایت است. الگوریتم های گوگل به شدت با سرعت بارگذاری یک سایت وسواس دارند و حتی اگر سایت در مقیاس دوم کاهش یابد-ممکن است رتبه بندی سایت را در نتایج جستجوی کاربر کاهش دهد.
برای سرعت سایت خود از نظر موتورهای جستجو می توانید به سایت-مربع-مراجعه کنید. یک ابزار رایگان و فوق العاده برای سرعت بخشیدن به سایت شما وجود دارد. پس از قرار دادن سایت شما در این ابزار-سرعت سایت بررسی می شود و مشکلات سایت به طور کامل به شما گزارش می شود.


پاسخگویی به وب سایت
در گذشته بیشتر ارجاعات به فضای وب از طریق رایانه ها رخ می داد.
اما امروزه با افزایش استفاده از تبلت ها و تلفن های همراه حدود 65 درصد از جستجوهای اینترنتی از طریق تلفن های همراه است و گوگل همیشه به راحتی خود اهمیت می دهد عامل پاسخگو یا پاسخگو یک سایت را برای همه تلفن های همراه به عنوان یکی از مهمترین عوامل طبقه بندی کرده است.

در این عامل-اجزای سایت شما باید علاوه بر نمایش صحیح در رایانه های همراه و دسک تاپ ها به درستی نمایش داده شوند-در انواع تبلت ها و تلفن های همراه متصل به و در یک زمان کوتاه رسیدن به مخاطب به هدف خود.

طراحی سایت پاسخگو برای چندین سال با استفاده از چارچوب جی. و همچنین طراحی یک سایت پاسخگو با وردپرس نیز کار زیادی است.

برای نالیز کردن سایت یا هر سایت دیگر از نظر پاسخگویی می توانید وارد سایت خود در رفار ست شوید و سایت را در صفحه های مختلف تماشا کنید.


مطالب مفید
ایجاد محتوا: همانطور که قبلا گفتیم عوامل زیادی در موضوع وجود دارد. اما اگر همه این عوامل را مشاهده کنید و در نهایت هیچ محتوای مفیدی نداشته باشید-گوگل برای سایت شما ارزش ندارد.
از این رو می توان محتوا را مهمترین عامل در سایت و سایت دانست.
باید به خاطر داشته باشید که این محتوای سایت است که مخاطب را به سمت شما می کشاند و باعث می شود در ارمو رتبه بندی کنید. شما باید بر روی بخش ایجاد محتوا در سایت تمرکز کنید.
تولید محتوای مفید و س-قوانین و عواملی خاص خود را دارد که در این مقاله قابل پرداخت نیست. بنابراین ما مقاله ای جامع و کاربردی برای شما تهیه کردیم که به تفصیل در مورد تولید محتوا مطابق با اصول ارمو بحث کرده ایم.
سایت زیبایی
در بحث طراحی سایت تو دو عامل مهم با کلمات اختصاری تو و وجود دارد.
ما همچنان این دو را معرفی می کنیم

رابط کاربری
این مخفف کلمه "رابط کاربری" است و کلمه را به فارسی ترجمه می کند.
به طور کلی مفهوم رابط کاربری-زیبایی یک سایت است و گوگل به طور غیر مستقیم به این موضوع-و سایت شما-می پردازد. بنابراین سعی کنید تا حد ممکن از طرح های رنگی در سایت استفاده کنید-از بهم ریختگی خودداری کنید و تصاویر با کیفیت را در سایت خود قرار دهید.

تجربه کاربری
این مخفف کلمات شماست. معنایen در کلمه "تجربه کاربر" است و به این معنا به تجربه مثبت یا منفی کاربر در استفاده از سایت شما اشاره دارد.
مانند بازدید کنندگان تو به طور غیر مستقیم در بازدید کنندگان خود را وب و وب سایت خود را. یعنی وقتی یک کاربر به دلیل زیبایی سایت شما یا تجربه خوبی که در سایت شما کسب کرده است از این موضوع مطلع است-ترجیح می دهد زمان بیشتری را در سایت خود بگذراند.هوش مصنوعی گوگل این را می داند و با افزایش رتبه شما در نتایج از شما قدردانی می کند.
برای بهبود تجربه کاربر را در سایت خود, شما نیاز به دنبال بسیاری از راهنمایی, از جمله بهینه سازی دکمه های با استفاده از بالا making ساخت محتوا در دسترس و بخش مهمی از سایت optim بهینه سازی فرایند خرید و... .


سئو خارجی
پس از پرداختن به بازدید کنندگان داخلی و سایت تبدیل به بازدید کنندگان خارجی. و در خارج گوگل دیگر به طور مستقیم بر روی اجزای داخلی و داخلی سایت تمرکز نمی کند. و گوگل به دنبال" اعتبار " نام تجاری شما و سایت شما در وب و شبکه های اجتماعی است.
یعنی گوگل به دنبال نامی از سایت شما در سایت ها و وبلاگ های دیگر است و به همین ترتیب می خواهد شما شبکه های اجتماعی قدرتمند و پرمخاطب داشته باشید.

چه باید بکنیم در خارجی
در مقالات ما به طور مفصل به این سوال پاسخ خواهیم داد اما به طور خلاصه می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:


پیوند ساختمان
اما به نظر می رسد کل فضای اینترنت به دنبال نام سایت شما است. وظیفه شما این است برای تولید مطالب مفید و مرجع قادر به قرار دادن نام تجاری خود را بیش از زبان و قادر به لینک به سایت یا مطالب خود را از درون سایت های دیگر bl وبلاگ ها و....
این باعث می شود گوگل اطمینان حاصل کند که سایت شما یک سایت قابل اعتماد با محتوای مفید است. البته انتظار برای لینک از سایت های دیگر یک کار بسیار وقت گیر است. از این رو س s و کاران روشها و تکنیکهای ساخت پیوند را که ما برای شما بیان خواهیم کرد-در دومی مطرح کردهاند.

سیگنال اجتماعی
سیگنال سوشیال در ارمو به معنای سیگنال های ارسال شده و دریافت شده از شبکه اجتماعی هر سایت است. در این نوع S شما ابتدا باید پروفایل هایی با نام سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله توییتر و فیس بوک ایجاد کنید و ارمنهارا به سایت خود متصل شوید.
سپس با فعال سازی و تولید محتوای مفید می توانید تعامل هدفمند با کاربران خود ایجاد کنید-تا کاربران شما از طریق لایک به سایت شما علاقه نشان دهند.اظهار نظر و به اشتراک گذاری پست های خود را. در این حالت گوگل این موضوع را درک می کند و سایت شما را به عنوان یک سایت مفید و محبوب معرفی می کند.

سئو فنی
پس از بحث در مورد جستجوگرها خارجی و جستجوگرها داخلی به نوبه خود, این است که سوال برای پاسخ به: جستجوگرها فنی متوسط? بر خلاف دو نوع قبلی سئو فنی ارتباط زیادی با مخاطب ندارد و می تواند به عنوان زبان مکالمه بین سایت و موتورهای جستجو شناخته شود.
محتوای سایت شما توسط ربات های جستجوی گوگل که به عنوان خزنده شناخته می شوند ایندکس یا نمایه می شود.

یعنی شما بعد از هر بار یک خزنده گوگل را به سایت خود دعوت می کنید-یک پد یا تغییر در سایت شما این تغییر را در ساختار سایت ذخیره کرده و به گوگل منتقل کنید.
در حال حاضر چه نقش و 
ربات های گوگل برای نمایه سازی محتوای شما باید بتوانند به راحتی با کد سایت شما ارتباط برقرار کنند. و فنی-هموار سازی و استاندارد سازی کدهای سایت است تا سایت شما توسط گوگل بهتر پیدا و نمایه شود.
 

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋