amirnazhvan

amirnazhvan

همه چیز درباره دستگاه لوله بازکنی و مزایای آن


دستگاه لوله بازکنی
قبل از ساخت و به بازار آمدن دستگاه های لوله بازکنی شرکت های خدماتی لوله بازکنی از فنر به همراه دریل برای باز کردن لوله استفاده می کردند. به این صورت که فنر لوله باز کنی را بر سر دیرل می بستند و اقدام به باز کردن لوله می کردند. این کار یک مشکل داشت و آن این بود که سرعت دریل زیاد است و فنر نیز حفاظی ندارد بنابراین با شروع کار دیرل و چرخش فنر، فنر به این سو و آن سو بر خورد می کرد. بعد از به روی کار آمدن دستگاه لوله بازکنی این مشکل حل شد. این دستگاه که مخصوص باز کردن لوله های گرفته می باشد به راحتی و بدون دردسر زیاد لوله فاضلاب را باز می کند. شما می توانید از شرکت های خدماتی درخواست خدمات لوله بازکنی در تهران را بکنید.

فواید دستگاه لوله بازکنی
دستگاه لوله بازکنی مناسب ترین وسیله برای باز کردن لوله های گرفته شده می باشد. این دستگاه با با ساختار مناسب خود این کار را بسیار ساده کرده است. دستگاه لوله باز کنی متشکل از موتور و فنر مخصوص می باشد. موتور نیرو محرکه مورد نیاز را ایجاد می کند و فنر با نیروی گرفته شده از موتور لوله های گرفته شده را باز می کند. از مزایای مهم فنر استفاده شده در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری آن می باشد.

 

دستگاه لوله باز کنی دارای فایده های بسیاری می باشد که که عبارتند از :

قابل حمل بودن به دلیل اندازه کوچک آن
باز کردن همه نوع از گرفتگی‌های سخت
سرفنرها با سایز های مختلف
فنر بلند برای لوله‌های طولانی
محفظه جمع‌کننده فنر
سرعت بالا در باز کردن لوله های گرفته
ایده آل برای شرکت های لوله بازکنی
نحوه کار دستگاه لوله بازکنی
برای شروع کار در مرحله نخست باید ماشین لوله بازکن را به پریز برق متصل کنیم. سپس سر فنر با سایز مورد نیاز را به سر فنر ماشین لوله بازکنی وصل می کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکن را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکن قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که گرفته شده است می‌کنیم. آنقدر فنر ماشین لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه به قسمت گرفتگی لوله فاضلاب برسد. پس از آن دستگاه لوله باز کنی را روشن می کنیم تا موتور دستگاه شروع به کار کند. در این زمان فنر ماشین لوله بازکن گرفتگی‌های درون لوله را باز رفع می کند.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با دقت و آرامش فنر ماشین لوله بازکن را به داخل لوله فاضلاب وارد کنید. دلیل این عمل این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و بتواند تمام گرفتگی آن را باز کند. همچنین برای تاثیر گذاری بیشتر ماشین لوله بازکن می‌توان از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد بهره برد. بعد از باز شدن لوله توسط ماشین لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از داخل لوله بیرون آورید و در محل به خصوص خود روی دستگاه لوله بازکنی جمع کنید. پس از بیرون آمدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داخل لوله ریخته شود تا مواد زائد داخل لوله به داخل چاه ریخته شود و دوباره موجب ایجاد گرفتگی نشوند.

 

نکات مهم در لوله باز کنی
در مورد مشکلات و اتفاقاتی که امکان دارد برای محل کار یا ساختمان شما بیفتد، گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین ان ها می باشد. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به علت های مختلفی دارد اما دلیل این مسئله هر چیزی که باشد برای ساکنان ساختمان مشکل آفرین خواهد بود و روند زندگی روزمره آن‌ها را با مشکل مواجه می کند.

احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما نیز دچار گرفتگی یا ترکیدگی لوله شود بسیار زیاد است بنابراین عقل سلیم حکم می کند که قبل از به وجود آمدن مشکل به فکر راه چاره ای برای آن باشید. احتمالا اولین راه حلی که در چنین زمانی به فکر هر فردی می رسد تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و حرفه ای لوله بازکنی می باشد. تلفن خود را برداشته و با اولین مرکز لوله بازکنی که شماره آن را پیدا می کنید تماس می گیرید.

سرویسکاران با کادری مجرب و آموزش دیده در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات برای انواع گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن ابزارهای مدرن و کار آمد جهت رفع مشکل شما اقدام می کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋