amirmoradi.10001

amirmoradi.10001

5 فاکتور مهم در طراحی سایت


اطلاعات بیشتر در اینترنت جستجو می شود. اولین تماسی که مشتریان با شرکت طراحی سایت برقرار می کنند معمولاً از طریق وب سایت انجام می شود. این اولین برداشت را بسیار مهم یا حتی برای همکاری آینده بسیار مهم می کند.
آمارها نشان می دهد که کاربران آنلاین در عرض چند ثانیه تصمیم می گیرند تا زمانی که به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود هستند در وب سایت بمانند.

قبل از شروع طراحی وب سایت خود باید یک طرح یا چارچوبی تهیه کنید که شامل 5 فاکتور زیر باشد

1. عناصر بصری و تعاملی

رنگ های هماهنگی که می توانیم به صورت رایگان انتخاب کنیم به ما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای ایجاد شده توسط متخصصان انتخاب درستی داشته باشیم.
نام تجاری ما که برای مدت طولانی ساخته شده است باید در تمام جنبه های وب سایت ما حضور داشته باشد. باید هم در هویت بصری و هم در محتوا شناخته شود.

2. استفاده و سازماندهی وب سایت

ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که بازدیدکنندگان وب به دلیل محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم و نه خود وب سایت در آنجا حضور دارند. مجموعه کاربردهای پیچیده و نامشخص در وب می تواند آنها را خسته یا (حتی بدتر) ناامید کند. مشتریان ناامید تمایل به بازگشت ندارند. ناوبری، منوها و لینک ها باید برای همه کاربران ساده و واضح باشد.
یک مثال خوب، وب‌سایت‌های فروش آنلاین هستند که مشتریان اغلب قبل از خرید از آن منصرف می‌شوند زیرا (به عنوان مثال) هزینه حمل و نقل قابل مشاهده نیست.

3. RWD

طراحی وب ریسپانسیو مهمترین ویژگی وب سایت های مدرن به حساب می آید. این اجازه می دهد تا وب ما در دستگاه های کوچکتر مانند تلفن های همراه، تبلت ها و لپ تاپ ها بارگذاری شود.
تحقیقات به ما می گوید که چگونه جستجوی آنلاین معمولاً از طریق تلفن های همراه انجام می شود، به همین دلیل است که ما RWD را کلید وب خود می دانیم.

4. محتوا

من معتقدم که همه ما از تأثیر محتوا بر تأثیر بصری و به دست آوردن اطلاعات مرتبط در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم آگاه هستیم. محتوا در بازاریابی اینترنتی به دلیل تبلیغات از طریق کانال های مختلف مانند گوگل ادوردز ابعاد جدیدی پیدا می کند. وبلاگ در اینجا نقش مهمی ایفا می کند. تاکید بر این نکته ضروری است که محتوای موضوعات مختلف می تواند کسب و کار و برند ما را به مخاطبان بیشتری معرفی کند.

5. نوآوری

فناوری ها و همچنین روندهای بازار روز به روز در حال تغییر هستند. به همین دلیل است که ما باید هر روز وب سایت خود را بهبود دهیم. به این ترتیب می‌توانیم مشتریان جدید را جذب کنیم، اما مشتریان فعلی را نیز حفظ کنیم.

amirmoradi.10001
amirmoradi.10001

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋