amir m

amir m

مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس

برای آماده شدن برای آزمون آیلتس چقدر زمان لازم است؟

 این یک سوال معمول است که توسط بسیاری از دانش آموزان پرسیده می‌شود، اما بسته به توانایی فعلی شما و اینکه به چه نمره‌ای نیاز دارید، پاسخ  متفاوت است. دانشجویی که هدف کلی او کسب بند 6.5 است، ممکن است نیاز به کار بیشتری نسبت به دانش آموزی داشته باشد که به نمره بالاتری نیاز دارد؛ زیرا توانایی فعلی پایین‌تری دارد.

ما به دانشجویان توصیه می کنیم که حداقل 6-8 هفته برای آمادگی در آزمون آیلتس، با تمرکز بر گرامر مقدماتی، سرعت خواندن، استراتژی‌های آزمون و مهارت‌های نوشتاری، وقت بگذارند. هر قسمت از آزمون آیلتس متفاوت است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انتظار چیزی که قرار است با آن مواجه شوید را دارید.

در زمینه توانایی‌های نوشتاری به کمک نیاز دارید؟ این چهار نکته می‌تواند به شما در بهبود نمره و آمادگی کمک کند.

  1. قبل از انتخاب تاریخ امتحان آیلتس وقت بگذارید

مهم است که به خود زمان کافی برای آماده شدن برای امتحان اختصاص دهید. وقت بگذارید و تصمیم بگیرید که یک تاریخ که حداقل دو یا چهار هفته با شما فاصله دارد، انتخاب کنید. یک تاریخ تعیین کنید؛ زیرا مهم است که زمان مشخصی برای رسیدن به هدف پیدا کنید.

  1. در کلاس ‌های آیلتس شرکت کنید

کلاس‌های آیلتس می‌توانند به شما در یادگیری سریع‌تر کمک کرده و شما را در مسیر درست قرار دهند. این بدان معناست که شما از مطالعه مطالب نامربوط پرهیز خواهید کرد و اشتباهات رایج به سرعت اصلاح می‌شوند.  معلمان همچنین می‌توانند در ایجاد اعتماد به نفس به شما کمک کنند و کیفیت کلی زبان انگلیسی شما بهبود می‌یابد.

  1. برای بخش نوشتن خود برنامه ریزی کنید

شما باید در بخش نوشتن به دو سوال پاسخ دهید. سوال یک، سوال 150 کلمه ای است که باید 20 دقیقه برای آن وقت بگذارید. به شما نمودار دایره‌ای، نمودار میله‌ای، نقشه و غیره داده می‌شود. سوال دو یک سوال 250 کلمه‌ای است که باید 40 دقیقه برای آن وقت بگذارید. به شما یک موضوع داده می شود و باید یک مقاله کوتاه بنویسید.

  1. از دستور زبان و املای صحیح استفاده کنید و به صورت رسمی بنویسید

به استفاده از انگلیسی صحیح و رسمی اهمیت زیادی داده می‌شود. در صورت استفاده نادرست از املا و علائم نگارشی، امتیاز کلی شما کسر خواهد شد. سعی کنید از کلمات و اصطلاحات محاوره‌ای استفاده کنید.

افرادی که تحصیلات خود را در مدرسه متوسط ​​انگلیسی به پایان رسانده‌اند معمولاً برای آماده سازی به زمان کمتری نیاز دارند، در حالی که افرادی که تسلط کافی ندارند ممکن است تا چهار ماه زمان نیاز داشته باشند. ابتدا باید به زبان تسلط پیدا کنید و سپس شروع به آماده شدن برای آزمون آیلتس کنید.

نتیجه

در این مقاله به زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس قائل شدیم. مدت زمان گرفتن آیلتس براساس توانایی زبان انگلیسی شما متغیر است. گرفتن مدرک آیلتس به عجله شما برای اخذ این مدرک نیز وابسته است(براساس قانون پارکینسون).  امیدواریم که مفید بوده باشد. در صورت وجود سوال ان را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

amir m
amir m

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋