amir-khan

amir-khan

 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران

زمان خرید گاز صفحه ای رسیده و وقت جایگزین کردن گازهای مبله و قدیمی است. امروزه شاهد افزایش به‌کارگیری گازهای رومیزی یا صفحه ای به جای گازهای مبله هستیم و افراد بسیار کمی همچنان از مدل‌های مبله استفاده می‌کنند. حتی افرادی که خانه را نوسازی می‌کنند یا سازندگان و طراحان دکوراسیون که درگیر طراحی آشپزخانه خانه هستند، گاز صفحه ای کار می‌گذارند و دیگر خبری از مدل‌های قدیمی نیست. این مسئله به دلیل ویژگی‌های کاربردی و مؤثر این اجاق گازهای جدید است که توجه هر مصرف کننده را جلب می‌کند. برای مثال کمبود فضا یکی از مشکلات اصلی در اکثر آشپزخانه‌های جدید است و استفاده از مدل‌های رومیزی به جای مبله تا حدود زیادی به برطرف کردن این مشکل و استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند.

از طرفی وجود مزایای مهمی نظیر طراحی جذاب و چشمگیر از اصلی‌ترین دلایل استفاده فراوان از این اجاق گازهای آشپزخانه است و مشخصاً در مقایسه با سایر مدل‌ها جذاب‌تر هستند. البته هر مدلی نمی‌تواند از کیفیت و کارایی لازم برای پخت و پز آسان غذا برخوردار باشد و در عین حال ماندگاری و دوام بالایی را ارائه کند. از طرفی نمونه‌های خارجی گران قیمت هستند و با آشپزی ایرانی تطابقی ندارند. به همین دلیل باید با بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران آشنا شد تا از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای آشپزی و آشپزخانه انتخاب کرد.

اخوان

 

هنگام خرید لوازم آشپزخانه، محصولات اخوان از اولین مواردی هستند که مصرف کنندگان آن‌ها را در نظر می‌گیرند. این برند معتبر در طی چند دهه اخیر تولیدات درجه یک و باکیفیتی داشته است، به طوری که مصرف کنندگان مختلف در بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. در میان این تولیدات، گاز صفحه ای اخوان از بهترین‌ها بوده است که با برخورداری از ویژگی‌های خاص و مهم در کنار قیمت اقتصادی موجب لذت‌بخش‌تر شدن خرید برای افراد شده است. این اجاق گازهای بادوام در سه نوع شیشه، استیل و ترکیب شیشه و استیل در سایزهای ۳۰ الی ۹۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند. همچنین تنوع در ابعاد، طرح و تعداد شعله باعث شده است تا گازهای رومیزی اخوان برای آشپزخانه‌هایی با اندازه‌ها و دکوراسیون‌های متفاوت مفید واقع شوند. به طور کلی تولید کنندگان، گازهای رومیزی اخوان را با ۲ الی ۶ شعله تولید می‌کنند که در آن‌ها از قطعات ایرانی و ایتالیایی از جمله سرشعله‌های درجه یک استفاده می‌شود و دارای راندمان احتراق استاندارد یا حتی ۲۵ درصد بالاتر از سطح استاندارد هستند. بسیاری از این سرشعله‌ها به شکل شیب دار طراحی شده‌اند تا از داغ شدن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری شود. به همین دلیل در مرور زمان دوام و ماندگاری بالایی دارند و برای مصرف کنندگان با سلایق مختلف عالی هستند. در ضمن کلیه این محصولات به همراه ۲۰ ماه ضمانت به فروش می‌رسند.

آلتون

پس از گازهای رومیزی اخوان، اجاق گازهای صفحه ای آلتون به عنوان یکی دیگر از بهترین مدل‌های گاز صفحه ای در ایران هستند که در انواع شیشه، استیل و یا ترکیب شیشه و استیل عرضه می‌شوند تا برای دکوراسیون‌های مختلف قابل استفاده باشند. همچنین تولیدات این برند برتر در انواع ۲، ۳، ۴ و ۵ شعله عرضه می‌شوند و با ابعاد و سایزهای مختلف در فضای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ جای می‌گیرند. محصولات برند آلتون دارای مزایایی نظیر ترموکوپل تاپ تایم و جرقه زن اتوماتیک هستند و در کنار این موارد وجود تست شیشه بر روی مدل‌های شیشه‌ای موجب اطمینان بیشتر مصرف کنندگان در خصوص به‌کارگیری آن‌ها شده است. در میان این نمونه‌ها، اجاق گاز صفحه ای برقی آلتون یا ترکیب برقی و گازی هم وجود دارد تا افرادی که علاقمند به استفاده از این مدل‌ها هستند، امکان انتخاب داشته باشند. در ضمن کلیه این موارد همراه با ۲۴ ماه ضمانت نامه هستند.

داتیس

گازهای صفحه ای داتیس از دیگر اجاق گازهای برتر ایرانی هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد به آشپزی دلپذیر و آسان کمک شایانی می‌کنند. البته اگرچه این برند در میان بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران قرار گرفته است و از لحاظ درجه کیفی دارای استانداردهای لازم می‌باشد، قیمت اکثر مدل‌های آن نسبت به سایر برندهای برتر از جمله اخوان، بالاتر است. در نتیجه می‌توان گفت از مدل‌های لوکس و گران قیمت به شمار می‌رود. تولیدات برند داتیس مانند اغلب تولید کنندگان دیگر در انواع شیشه، استیل و ترکیب شیشه و استیل است و دلیل آن را هم می‌توان مربوط به تنوع و تقاضای بالای مشتریان برای این سه جنس دانست.

کن

 

اجاق گازهای صفحه ای کن از دیگر مدل‌های پرطرفدار در بازار ایران به حساب می‌آیند. این تولیدات دارای طراحی ظاهری جالب و متفاوتی هستند و سازندگان برای تولید بسیاری از آن‌ها از جنس شیشه طرح دار استفاده کرده‌اند. به طور کلی اجناس محصولات این برند از دو جنس استیل و شیشه یا ترکیبی از این دو هستند و در طراحی تعدادی از مدل‌های استیل آن از سرشعله در حالت شیب دار استفاده کرده‌اند تا امکان داغ شدن سرشعله‌ها و سپس آسیب و سوختگی به حداقل برسد. البته با این حال گازهای کن در مقایسه با سایر بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران از جمله اجاق گازهای اخوان، تنوع کمتری دارد. به همین دلیل گاهی اوقات پیدا کردن نمونه دلخواه در ابعاد و اندازه مورد نیاز برای مشتریان دشوار است.

بیمکث

گاز صفحه ای بیمکث آخرین مدل از بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران است که به آن می‌پردازیم. تولیدات این کارخانه سرشناس در انواع سرامیکی، شیشه و استیل هستند و اکثر آن‌ها از لحاظ طراحی ظاهری دارای جلوه ساده و شیکی می‌باشند. همچنین با وجود اینکه سازندگان این محصولات را در نمونه‌های مختلف ۲ الی ۵ شعله طراحی می‌کنند، بیشتر آن‌ها را مدل‌های ۵ شعله تشکیل داده‌اند. مانند سایر برندهای معتبر و سرشناس، اجاق گازهای استیل برند بیمکث هم دارای مزایای مهمی نظیر جنس استیل ضد زنگ ۳۰۴، ترموکوبل تاپ تایم و فندک الکتریکی هستند. در ضمن اغلب محصولات این کارخانه با قیمت به صرفه و اقتصادی عرضه می‌شوند.

در نهایت هر یک از مصرف کنندگان می‌توانند به آسانی با در نظر گرفتن فضای موجود در آشپزخانه و انتظارات شخصی مناسب‌ترین گزینه را از میان محصولات برندهای مذکور انتخاب کنند.

amir-khan
amir-khan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋