amirkhan

amirkhan

 ۱ نفر را دنبال می کند

5 مشکل رایج در ساید بای ساید

 

 

یخچال ساید بای ساید شما فضای ذخیره سازی کافی برای غذاهای تازه و اقلام یخ زده را به طور یکسان فراهم می کند و از مواد مورد نیاز برای پخت وعده های غذایی دوست داشتنی و غذاهای جدید و خوشمزه را برای خانواده و دوستان نگهداری می کند. ساید بای ساید که به درستی کار می کند، آشپزخانه تقریبا مشکلی نخواهد داشت این دستگاه، اما مانند هر لوازم خانگی دیگری، ممکن است دچار مشکلاتی شوید که نیاز به تعمیر پیدا کند. 

مشکلات ساید بای ساید می تواند علل مختلفی داشته باشد که به بهترین وجه توسط تعمیرکاران حرفه ای لوازم خانگی برطرف می شود. برای کمک به شما در تشخیص مشکلات یخچال خود، برخی از رایج ترین مشکلات منجر به تعمیر ساید بای ساید را در اختیارتان قرار می دهیم.

کار کردن بیش از حد و مداوم ساید بای ساید

یکی از رایج ترین مشکلات ساید بای ساید، کار کردن مداوم و بیش از حد است.. یخچال شما برای حفظ دمای مطلوب برای نگهداری مواد غذایی باید کار کند اما اگر این دستگاه به طور مداوم این کار را انجام دهد، به احتمال بسیار بالا، دچار مشکل شده است. کار کردن مداوم حتی هزینه های پرداختی بهای برق را نیز به شدت افزایش می دهد. 

شایع ترین علت کارکرد بیش از حد ساید بای ساید، تجمع گرد و غبار یا سایر زباله های آشپزخانه در اطراف کویل های کندانسور اصلی است. برای بررسی این موضوع، باید برق یخچال خود را قطع کنید و به کویل هایی که معمولاً در پایین دستگاه قرار دارند، دسترسی داشته باشید. اگر بعد از تمیز کردن مشکل همچنان ادامه داشت، دمای یخچال شما ممکن است خیلی پایین تنظیم شده باشد و همین موضوع باعث شود که به طور مداوم برای حفظ دمای بسیار پایین کار کند. سعی کنید دمای یخچال خود را تنظیم کنید تا ببینید آیا این روی چرخه کار کردن یخچال تأثیر می گذارد یا خیر. در صورت ادامه مشکل، با یک تعمیرکار حرفه ای ساید بای ساید مشورت کنید.

نشت آب

نشت آب یک مشکل رایج اما هشدار دهنده ساید بای ساید است. این مشکل اغلب به دلیل مسدود شدن شلنگ تخلیه آب یا مسدود شدن یا یخ زدگی خط تامین آب ایجاد می شود. شلنگ تخلیه آب دستگاه شما می تواند توسط ذرات غذا یا سایر زباله ها مسدود شود و معمولاً از داخل فریزر شما قابل دسترسی است. می توانید سعی کنید زهکشی را از داخل فریزر با استفاده از آب گرم بشویید، اگرچه ممکن است لازم باشد زباله ها را به صورت دستی پاک کنید. شیلنگ تخلیه را در پشت یخچال خود قرار دهید و آن را با آب داغ و صابون تمیز کنید تا هر گونه آلودگی مسدود شده از بین برود. اگر احساس میکنید این شلنگ دچار شکستگی یا پارگی شده است، حتما از متخصص تعمیر ساید بای ساید برای تعویض آن کمک بگیرید.

برفک زدن فریزر ساید بای ساید

یکی از شایع ترین مشکلات ساید بای سایدها، برفک زدن فریزر آن است. به نقل از سایت universalappliancerepair باز گذاشتن طولانی مدت فریزر می تواند باعث تجمع یخ شود، زیرا این امر باعث افزایش سطح رطوبت داخل فریزر می شود. پس از هر بار استفاده از دستگاه، حتماً درب فریزر خود را ببندید تا مطمئن شوید که سطح رطوبت بیش از حد بالا نمی رود. درب فریزر شما همچنین ممکن است دچار ایراد باشد که هوای بیرون را برای افزایش رطوبت وارد می کند. می توانید درزگیر فریزر خود را تعویض کنید تا مطمئن شوید که درجه حرارت و رطوبت مناسب را حفظ می کند. معمولا با این راهکارها، مشکل مرتفع می شود اما درصورت پابرجا ماندن ایراد، مشکل خود را با یک تعمیرکار در میان بگذارید.

آب سردکن ساید بای ساید کار نمیکند.

 

یکی از مشکلاتی که در اکثر ساید بای سایدها مانند سامسونگ، ال جی، دوو، بوش و ... با آنها سروکار داریم، کار نکردن آب سردکن آنها است.محفظه آب در درب فریزر ساید بای ساید شما ممکن است یخ زده باشد و مانع از جریان آب شیرین شود. خوشبختانه، این محفظه را می توان جدا کرد و با استفاده از آب داغ، یخ زدگی ها را از بین برد تا آب یک بار دیگر جریان یابد. همچنین ممکن است دریچه ورودی آب معیوب شده باشد. دریچه ورودی آب برای تامین آب دستگاه باز می شود، اما ممکن است دچار شکستگی شود. اگر برند ساید بای ساید شما سامسونگ، ال جی، بوش، دوو و ... است، بهتر است از خدمات تعمیرگاه های تخصصی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ، ال جی، دوو و بوش استفاده نمایید و این کار را به تعمیرکاران بی تجربه نسپارید.

فضای داخلی ساید بای ساید گرم است

یخچال ها طوری طراحی شده اند که سرد بمانند و گرمای بیش از حد دستگاه، یک هشدار ویژه به شما است. اگر متوجه شدید یخچال شما گرم است، قطعاً باید تعمیرات را سریع انجام دهید. اکثر یخچال های ساید بای ساید دارای فن کندانسور و فن اواپراتور هستند. فن کندانسور، کویل کندانسور یخچال را خنک می کند. در همین حال، فن اواپراتور هوا را روی کویل های اواپراتور فریزر در حالی که کمپرسور در حال کار است منتقل میکند. این فن ها به طور همزمان کار می کنند و مشکلات مربوط به یکی از موتورهای آنها می تواند صدای یخچال شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. می‌توانید این فن‌ها را بررسی کنید تا ببینید که آیا موتورهای آن‌ها خراب است یا خیر، فقط مطمئن شوید که قبل از بازرسی یخچال خود را از برق بکشید.

خدمات تعمیر ساید بای ساید در محل و در اسرع وقت

مشکلاتی در بخش قبل عنوان شد که برخی از آنها به دست تعمیرکاران متخصص و با سابقه قابل حل شدن است. دسترسی داشتن به تعمیرکارانی که با تکنولوژی های به کار رفته در محصولات برندهای مختلف اشنایی کامل داشته باشد و بتواند در سریعترین زمان ممکن، فرآیند عیب یابی و تعمیر دستگاه را انجام دهد، کار آسانی نیست اما اگر نسبت به مجموعه های تخصصی و معتبر تعمیر لوازم خانگی شناخت داشته باشید، این مجموعه ها می توانند متخصصان لازم را در اختیار شما قرار بدهند. برای آشنایی با یکی از این مجموعه ها، بهتر است به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://bamatamirat.com/

 

amirkhan
amirkhan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋