فروشگاه اینترنتی کارپیما

فروشگاه اینترنتی کارپیما

فروش انواع دوربین مداربسته ، دوربین های مداربسته بیسیم ، دوربین لامپی ، ردیاب خودرو ، دزدگیر اماکن و ... در فروشگاه کارپیما می توانید بروز ترین سیستم های امنیتی و نظارتی و مشاهده کنید .

انواع دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته چیست؟

در اصطلاحات فنی به دوربین مداربسته،  cctv هم می‌گویند که مخفف closed-circuit television می‌باشد و معنی آن رسانه تلویزیونی مدار بسته یا به زبانی ساده‌تر، دوربین مداربسته است. عبارت "دوربین مداربسته" از دو بخش دوربین و مداربسته تشکیل شده است. با مفهوم دوربین که آگاه هستید. اما منظور از مدار بسته بودن این نوع دوربین‌ها این است که اطلاعات و داده‌ها در دسترس عموم نیست و افرادی خاص می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

دوربین مداربسته بیسیم و نحوه عملکرد آن

امروزه برای کم کردن کابل کشی و استفاده از دستگاه های کابلی . از دوربین مداربسته بیسیم استفاده می کنند.تنها کابلی که می خواهیم برای دوربین کابل برق می باشد.از این رو می توان گفت یک دوربین مداربسته بی سیم کاملا بی سیم نیست.و نیاز به کابل برق دارد. ما در این مقاله میخواهیم شما را با انواع این دوربین آشنا کنیم .

و مزایا و معایب این کالا بپردازیم.در این محصولات با استفاده از برد وای فای تصویر انتقال پیدا می کند.که با توجه به فضا دوربین های بیسیم انتخاب می شوند.و فاصله بین دوربین تا دستگاه مهم می باشد.

از این رو قبل از تهیه دوربین مداربسته حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.تا دوربین مورد نیاز فضای شما معرفی گردد.قیمت دوربین مداربسته بیسیم براساس ننوع برند،تعداد،و دستگاه تعیین می گردد.توجه داشته باشید : بعضی از دوربین ها از نظر ظاهری شبیه هم هستند .

اما داخل دوربین برد دستگاه و لنز آنها فرق دارد.فروشگاه اینترنتی کارپیما قیمت انواع دوربین های کابلی و بیسیم را در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.در ادامه با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است : قیمت ها براساس نوع برند های وارداتی یا داخلی متغیر است.و بایدتعداد ، نوع برند و مشخصات مدل را به شماره واتساپ مجموعه ارسال گردد. تا قیمت دقیق آن برای شما ارسال گردد.کیفیت دوربین مداربسته بیسیم از اهمیت بالایی برخوردار است.که با تعیین نوع برند با کیفیت می تونید تصاویر با کیفیت دریافت کنید.این نوع دوربین ها انواع مختلفی دارند.

با برد های کوتاه ،بلند و نوع کیفیت های متفاوت.نحوه اتصال آنها به این شکل است،که دوربین به برق مستقیم وصل می شود.گفتنی است : و نیازی به کابل کشی تا دستگاه ندارد.بعضی ازاین دوربین ها مانند دوربین لامپی بصورت مستقیم به موبایل از طریق وای فای وصل می شود.یکی دیگر از معیارهای محاسبه قیمت دوربین مداربسته بیسیم بر حسب برند آن است.

 

 

دوربین کابلی بهتر است یا بی‌سیم؟

دوربین مداربسته کابلی به واسطه کابل تصاویر را به پردازشگر(DVR) ارسال می‌کنند که همین موضوع می‌تواند معایب زیادی داشته باشد. برای مثال افزایش هزینه‌های خرید کابل، طولانی و سخت شدن مراحل نصب و... از جمله معایب دوربین‌های مجهز به سیستم کابلی هستند. اما مزایای دوربین‌های کابلی این است که احتمال تداخل سیگنال در مکان‌های شلوغ وجود ندارد و همچنین احتمال هک شدن شما بسیار کم است.

در طرف دیگر دوربین‌های مداربسته بیسیم وجود دارند که انتقال اطلاعات آنها به صورت وایرلس انجام می‌شود و دیگر دردسر خرید و نصب کابل را برای شما بهمراه نخواهد داشت. اما همانطورکه نقاط مثبت زیادی دارد؛ نقاط ضعف نیز دارد. برای مثال در سیستم‌های بیسیم احتمال تداخل امواج وجود دارد. اگرچه احتمال هک شدن هم وجود دارد؛ اما نفوذ در سیستم‌های دوربین مداربسته امروزی کار آسانی نیست. در کل اگر مایل به نصب و خریداری کابل نیستید؛ می‌توانید دوربین های مداربسته بی سیم خریداری کنید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته بیسیم با بهترین کیفیت را دارید؛ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی "کارپیما" مراجعه کنید.

دوربین‌های لامپی

دوربین لامپی نیز جز دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته محسوب می‌شود. این دوربین همانطور که از نامش پیداست؛ به صورت لامپ می‌باشد و به خوبی می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف استتار کنید. این دوربینها مانند لامپ به سرپیچ وصل می‌شوند. شما به کمک اتصال بیسیم می‌توانید تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنید. در این دوربین‌ها امکان مکالمه دو طرفه نیز وجود دارد. همچنین این دوربین‌ها قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه را دارند. در کل این دوربین‌ها با توجه به قیمت مناسب و عدم وجود هزینه‌های جانبی(هزینه نصب، قیمت بالای لوازم دوربین‌های مداربسته معمول) بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

مزایای خرید دوربین مداربسته لامپی از کارپیما

شرایطی که ما در این مجموعه خود برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه خرید دوربین مدار بسته باشد.

با توجه به اینکه ما به شکل تخصصی تمام تجهیزات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم، این نوع دوربین مداربسته را نیز با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای شما مهیا کرده ایم. یکی از ویژگی ها و مزایای خرید دوربین مداربسته لامپی، بهره مندی از قیمت مناسب در مقایسه با سایر دوربین ها خواهد بود. شما این دوربین ‌های نظارتی و کنترلی را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

از دیگر ویژگی ها و مزایای که ما در این مجموعه برای شما در نظر گرفته ایم، ارائه انواع دوربین ها با قابلیت های مختلف خواهد بود. ما در مجموعه کارپیما با فروش دوربین مداربسته لامپی با قابلیت هایی نظیر تشخیص حرکت، داشتن لنز ۳۶۰ درجه و همچنین قابلیت اتصال به وای فای سعی کرده ایم تمام شرایط مورد نیاز شما را پاسخگو باشیم.

 

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی

در کنار تمام ویژگی ها و مزایایی که برای شما بیان کردیم، بد نیست بدانید که دوربین های مدار بسته لامپی از یک اپلیکیشن جهت مدیریت ویدیو و تصاویر برخوردار هستند. شما به صورت آنلاین می توانید با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود تصاویر را ضبط و مدیریت کرده و به آسانی از خدمات اپلیکیشن مورد نظر بهره ببرید.

از دیگر ویژگی‌ های دوربین مداربسته لامپی می‌ توان به عدم نیاز به کابل کشی اشاره کرد. شما این دوربین ها را می توانید بر سر پیچ ها متصل کرده و به آسانی از خدمات آن بهره ببرید.

فروش انواع دوربین مداربسته لامپی با قیمت مناسب

دوربین های مدار بسته لامپی در شکل های مختلف و با کاربردهای گوناگون می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ما در مجموعه کارپیما با بهره مندی از انواع دوربین های مدار بسته لامپی، به شما گزینه ‌های متعددی جهت خرید ارائه می دهیم. کارپیما به عنوان مرکز فروش انواع دوربین های مداربسته، همواره سعی کرده طیف گسترده‌ای از دوربین های امنیتی و کنترلی را برای شما فراهم کرده و با فروش دوربین ها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به خوبی شما را در زمینه ‌های مختلف یاری نماید.

دوربین مداربسته بیسیم گردان

دوربین های مداربسته بیسیم گردان با داشتن قابلیت های زیاد ، و قیمت مناسب نسبت به دوربین های مداربسته کابلی را دارند.

و در پاسخ به این سوال که دوربین مداربسته گردان چیست :

باید گفت در ساختار این دوربین های مداربسته از آنتن های بیسیم و استارلایت ، جهت دید در شب رنگی استفاده می گردد.

از نکاتی که در مورد دوربین های گردان حائز اهمیت است :

این است که این دوربین ها طوری ساخته شده هستند که نیاز کمتری به خدمات تعمیر و نگهداری دارند.از این رو در بلندمدت مقرون به صرفه اند.کارایی این دوربین های مداربسته برای کودکان و فرزندان هم می باشد.

با استفاده از این دوربین می توانید بجای چند دوربین همه ی محیط خودتان را با گردش دوربین ببینید.

 

 

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین تجهیزات نظارتی که امروزه در بازار عرضه می شود و شما می توانید از آن برای محیط های مختلف از آن استفاده داشته باشید، دوربین لامپی می باشد. در نظر داشته باشید که مدل های مختلفی از دوربین مداربسته لامپی در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. ما در این مقاله در خصوص دوربین مداربسته لامپی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. دوربین های لامپی عرضه شده از سوی کارپیما با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما خواهد بود و شما در سراسر کشور می توانید برای دسترسی به محصولات اصلی و با قیمت مناسب از این شیوه استفاده داشته باشید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در خصوص انواع دوربین لامپی داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در کارپیما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

فروشگاه اینترنتی کارپیما
فروشگاه اینترنتی کارپیما فروش انواع دوربین مداربسته ، دوربین های مداربسته بیسیم ، دوربین لامپی ، ردیاب خودرو ، دزدگیر اماکن و ... در فروشگاه کارپیما می توانید بروز ترین سیستم های امنیتی و نظارتی و مشاهده کنید .

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋