اولین شرط طراحی جعبه حرفه ای ثبات و پایداری است . اگر به محصولات و خدمات مختلف یک برند تجاری دقت کنید ، متوجه خواهید شد که یک هماهنگی بین جعبه کالاهای مختلف آنها وجود دارد . این هماهنگی اجناس به پیام برند و مشخصه سازمان مورد نظر معروف است و دارای ارزش و اهمیت است . اینگونه که یک طراحی و شکل شبیه به هم جزئی و کلی در همه خدمات و محصولات شرکت مورد نظر قرار داده شده است و مثل هویت برند مورد نظر است و در گذر زمان گسترش می یابد. خیلی از سازمان ها از طرح و رنگ های خاص برای خاص و منحصر به فرد کردن محصولات خود استفاده می کنند . هر برند تجاری به دنبال این است که یک تصویر خوب از بهره گیری از محصولات خود در ذهن مخاطب ایجاد کند . پایداری و ثبات از اصول مهم طراحی جعبه حرفه ای است و برای تمامی شرکت و برند ها رعایت این اصل از ضروریات است ، چراکه اعتبار و اهمیت یک سازمان را در زمینه رقابتی بالا می برد و باعث برندسازی در بخش های متعددی از بازار می گردد.
پاسخ ها