amirag

amirag

انگیزشی، انرژی مثبت....
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

وحشتناک ترین حقیقت دنیا !

خوب امروز میخوام ترسناک ترین حقیقتی که ممکن است هر لحظه در زندگی با آن روبرو شویم را برایتان آشکار سازم.

به نظر شما ترسناک ترین حقیقت دنیا چیه؟

در جواب به این سوال پاسخ های متعدد و زیادی می توان داد اما اینبار قصد دارم از جنبه ای متفاوت به این موضوع نگاه کنم از نظر مالی و حقیقت موجود در جهان و حشتناک ترین حقیقت این است که ما پول نداشته باشیم، بله درست متوجه شدید منظورم پول است همان کاغذی که دنیا را به حرکت درآورده است و افراد برای آن هر کاری میکنند.

اما ترسناکی این موضوع در این است که دنیا را افرادی کنترل می کنند که این کاغذ را دارند، و اگر شما آن را نداشته باشید محکوم به مرگ خواهید شد چون هیچکسی برای شما بدون پول انجام نخواهد.

پس اگر می خواهید در این جهان زنده بمانید و زندگی کنید بهتر است روش صحیح کسب پول و کنترل آن را بدانید. در این مورد کتاب ها و مقالات آموزشی بسیاری در سطح جهان موجود است و می توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از مهارت هایی که می تواند شما را به پول زیاد برساند فن فروشندگی می باشد که هر فرد در زندگی باید یک فروشنده ماهر هم باشد.

باشگاه تجارت ایرانیان با برگذاری بهترین دوره های آموزش مدیریت کسب و کار و فروشندگی در ایران از افراد علاقمند برای حضور در کلاس های خود دعوت می کند.

دوره های آموزشی تجارت ایرانیان هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برا افراد ندارند و همه از هر کجای دنیا می توانند شرکت کنند.

با تجارت ایرانیان آموزش آسان شد....

amirag
amirag انگیزشی، انرژی مثبت....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋