amirag

amirag

انگیزشی، انرژی مثبت....
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

آموزش هم راه می خواهد!

همه ما در زندگی آموزش هایی را دیده ایم اما همه آنها برای ما مفید نبود و چیزی به علم ما ضافه نکرده است. به نظر شما دلیل اصلی این موضوع چیه؟

برای پاسخ به این سوال دلایل مختلفی را می توان نام برد از جمله ناکارآمدی اساتید، پایین بودن سطح ارائه آموزش ها، نبود پشتیبان و تمرین مناسب ولی اصلی ترین موضوع نبود یک همراه در طول آموزش و بعد از آن می باشد.

برای اینکه یک آموزش بتواند بیشترین بازدهی را برای یک فرد داشته باشد باید در تمامی مسیر یک نفر همراه و راهنمای ما باشد در بتوانیم تمامی مشکلات خود در مسیر آموزش را رفع کنیم و بتوانیم به بالاترین دست آورد یک آموزش برسیم.

متاسفانه امروزه بیشتر آموزش ها با آپشنی به نام پشتیبان به ما فروخته می شوند ولی هیچ وقت معنای واقعی پشتیبان را در عمل به ما نشان نمی دهند.

معنای واقعی پشتیبان در عمل یعنی یک فرد همراه و آگاه مثل مربی که همیشه همراه ما باشد و در تمامی زمینه های آموزشی ما را راهنمایی کند و ما را در مسیر آموزش رو به جلو حرکت بدهد و اینگونه است که ما بهترین بازدهی را از یک آموزش داریم.

خوب متاسفانه مشکل اصلی این است که چطور چنین آموزشی را پیدا کنیم، من برای شما پیشنهادم فقط و فقط تجارت ایرانیان است.

باشگاه تجارت ایرانیان با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه آموزش و تربیت بیش از 50.000 دانشجو در رشته های مختلف آموزش نظیر حسابداری، فروشندگی، بازار های مالی و خودشناسی یکی از بهترین آموزشگاه ها در سطح ایران می باشد .

تجارت ایرانیان در تمامی آموزش های خود از بهترین اساتید ایران استفاده کرده است و با تشکیل یک تیم قوی پشتیبانی که در عمل معنای واقعی یک پشتیبان را می رسانند، با کیفیت ترین آموزش های سطح ایران را آماده کرده و بهترین استاندارد ها و جوایز را به نام خود ثبت کرد است.

در هر کجا و هر زمان آموزش با تجارت ایرانیان.....

amirag
amirag انگیزشی، انرژی مثبت....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋