amirag

amirag

انگیزشی، انرژی مثبت....
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

کارمندی یا شغل آزاد ؟

کارمندی یا شغل آزاد سوالی که برای همه در زندگی پیش می آید و همه را دچار سردرگمی می کند در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که کدام یک بهتر است و ما باید کدام یک را انتخاب کنیم.

بیشتر افراد از زمان کودکی تا بزرگسالی توسط خانواده خود نصیحت می شوند که به سمت کارمندی بروند و یک امنیت شغلی نسبی برای خودشان ایجاد کنند تا بتوانند زندگی آرام و بدون دردسری داشته باشند، اما مسئله اصلی اینجاست که بسیاری از این افراد وقتی به سمت کارمندی می روند متوجه می شوند اصلا هیچ علاقه ای به کار کردن برای دیگران را ندارند و دچار شکست بزرگی در زندگی خود می شوند.

بسیاری از افراد هم علاقه دارند تا به بازار کار آزاد وارد شوند چرا که شنیده اند ثروت در بازار آزاده و دوست دارند ریس خودشان باشند و برای خودشون کار کنند اما مسئله اصلی این است که تعداد شکست خوردگان در بازار آزاد خیلی بیشتر از کارمندی می باشد چرا که افراد با انتخاب های اشتباه خود باعث شکست و ورشکستگی خودشان می شوند.

پیشنهاد ما به چنین افرادی یادگیری بهترین مهارت های پولساز روز دنیا می باشد و این مهارت ها چیزی نیست جز مهارت فروشندگی و حسابداری چرا که در بازار کار همیشه بر روی این دو مهارت و متخصص هایش باز است.

باشگاه تجارت ایرانیان با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه آموزش فروشندگی و حسابداری یکی از بهترین آموزشگاه های موجود در سطح ایران می باشد که با پرورش بیش از 50.000 دانشجو موفق در کارنامه خود توانسته برترین مقام و استاندارد های آموزشی در سطح ایران را به نام خود ثبت کند.

تجارت ایرانیان با به کارگیری بهترین اساتید سطح ایران که از مهارت های تخصصی روز دنیا و تجربه عملی بسیار بالایی در بازار کار داشته اند بهره می برد.

پیشنهاد ما به شما برای آموزش فروشندگی و حسابداری باشگاه تجارت ایرانیان است.

با تجارت ایرانیان آموزش آسان است...

amirag
amirag انگیزشی، انرژی مثبت....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋