amir.seo.1911

amir.seo.1911

نکاتی که قبل از تجهیز اتاق ناهارخوری باید بدانید

 

همه ما می دانیم که یک اتاق غذاخوری به میز و صندلی نیاز دارد، اما چه نوع میزی و کدام صندلی؟ قبل از عجله رفتن به فروشگاه، گزینه های خود را در نظر بگیرید.

قبل از خرید مبلمان اتاق ناهارخوری

قبل از خرید مبلمان اتاق ناهارخوری، کمی وقت بگذارید و این سوالات را در نظر بگیرید:

چه نوع فضایی دارید؟ اتاق غذاخوری است یا ناهارخوری؟
اگر اتاق ناهارخوری را مبله می کنید، چند وقت یکبار از آن استفاده می کنید؟ چگونه از اتاق غذاخوری خود استفاده خواهید کرد؟ آیا فقط برای غذاخوری است یا یک اتاق چند منظوره خواهد بود؟ آیا کودکان کوچک از آن استفاده خواهند کرد؟

سبک دکوراسیون شما چیست؟

اندازه اتاق غذاخوری شما

یک اتاق غاردار با یک میز کوچک سرد و خالی به نظر می رسد، در حالی که یک فضای خیلی کوچک با یک میز و صندلی ناهار خوری بزرگ به طرز ناخوشایندی شلوغ به نظر می رسد. همیشه قبل از خرید مبلمان اتاق خود را اندازه بگیرید و به خاطر داشته باشید که فضای کافی در اطراف مبلمان خود بگذارید تا به راحتی جابجا شوید.

اگر اتاق نسبتاً بزرگی است، ممکن است بخواهید مبلمان دیگری مانند صفحه نمایش، بوفه یا کابینت های چینی را در نظر بگیرید. اگر می خواهید اندازه را کم اهمیت جلوه دهید، می توانید از پرده های سنگین یا فرش های بزرگ نیز استفاده کنید. می توان از صندلی های پهن تر، بزرگ تر یا روکش دار یا صندلی هایی با بازو استفاده کرد.

چگونه از اتاق غذاخوری خود استفاده می کنید

قبل از شروع تجهیز اتاق ناهارخوری خود، نحوه استفاده از آن را مشخص کنید. آیا هر روز از آن استفاده می شود یا فقط یک بار برای سرگرمی؟

اتاقی که به ندرت استفاده می شود را می توان با سطوح و پارچه های تعمیر و نگهداری بالا مبله کرد، در حالی که اتاق ناهارخوری که هر روز استفاده می شود باید کاربردی تر باشد. اگر کودکان خردسال در آنجا غذا می خورند، به دنبال سطوح مبلمان محکم و قابل تمیز کردن آسان باشید.
اگر از اتاق غذاخوری خود برای کار، مطالعه یا مکالمه استفاده می کنید، صندلی های راحت را در نظر بگیرید.
آیا کودکان کوچک از آن استفاده می کنند؟ روکش های مقاوم و پارچه هایی را که به راحتی تمیز می شوند در نظر بگیرید.
برای یک اتاق ناهارخوری که به ندرت استفاده می شود، حتی ممکن است هدف دیگری را برای آن تعیین کنید که متناسب با نحوه زندگی شما باشد. این فقط یک اتاق ناهار خوری است فقط اگر شما اینطور بگویید.


چگونه اتاق ناهارخوری خود را تزئین کنیم

اکنون که بهترین راه برای استفاده از اتاق ناهارخوری خود را با توجه به نیاز و میزان فضایی که در اختیار دارید پیدا کرده اید، تزئین آن باید آسان باشد. این در مورد عملکرد و ترجیحات شخصی شما است.

برای یک اتاق ناهار خوری بزرگ، ممکن است بخواهید با کمک قالیچه و صفحه نمایش، فضای بزرگ را به صورت بصری به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید. همچنین می توانید مبلمانی بخرید که در مقیاس بزرگتر باشند. پرده های سنگین و رنگ رنگ نیز ممکن است کمک کننده باشد. ایده این نیست که مکان را کوچک، اما دنج و جذاب جلوه دهید.

با استفاده از رنگ هایی که پس زمینه ای را فراهم می کنند که فضای شما را بزرگتر نشان می دهد، فضای کوچکتری را باز کنید. آن را با تزئینات غیر ضروری شلوغ نکنید، اما آینه ها یا سایر سطوح بازتابنده ممکن است مفید باشند.

نورپردازی اتاق غذاخوری

گزینه های زیادی برای نورپردازی اتاق ناهارخوری وجود دارد: لوسترها، آویزها، دیوارکوب ها یا لامپ های کف که در سبک های مختلف از مدرن تا نوستالژیک سنتی وجود دارند. شمع ها را برای آن مناسبت های خاص فراموش نکنید. هر منبعی را که برای روشنایی انتخاب می کنید، مطمئن شوید که دارای یک سوئیچ دیمر باشد تا بتوانید میزان نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

یک قانون کلی برای آویزان کردن لوسترها: باید حداقل 34 اینچ فاصله بین لوستر و میز وجود داشته باشد. اگر لوستر پهن تر است، مطمئن شوید که افراد هنگام بلند شدن یا نشستن سر خود را به هم نزنند.

اگر از اتاق غذاخوری خود به عنوان دفتر کار خانگی استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که نور کاری مناسب داشته باشید.

 

amir.seo.1911
amir.seo.1911

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋