amir.seo.1911

amir.seo.1911

راهنمای خریدار برای سرویس ناهار خوری

 

نحوه انتخاب و نگهداری بهترین ست ناهارخوری برای فضای خود

ست های ناهار خوری می تواند یک افزودنی هیجان انگیز و دلهره آور برای فضای شما باشد. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، ما آن را به تفصیل بررسی می کنیم تا بتوانید با اطمینان یک ست ناهار خوری عالی خریداری کنید.

میز ناهار خوری به همراه صندلی ناهار خوری و نیمکت

اندازه فضای ناهارخوری، میز، صندلی، و سایر قطعات

هنگام خرید یک ست ناهار خوری، به راحتی می توان یکی از اساسی ترین جنبه های انتخاب یک ست مناسب را نادیده گرفت: اینکه چقدر فضایی را باید در منطقه غذاخوری خود کار کنید. باید بین لبه میز ناهارخوری و نزدیکترین مبلمان یا دیوار (البته به استثنای صندلی‌هایتان) حدود 36 اینچ فاصله بگذارید. اگر فضای شما نسبتاً باریک است، ممکن است نتوانید یک میز ناهار خوری بزرگ و یک کلبه بزرگ چینی بدون درهم ریختن فضا داشته باشید. در عین حال، یک اتاق بزرگ با یک میز کوچک می تواند خالی و برهنه باشد بدون اینکه قطعات دیگری همراه آن باشند.

 

توصیه می کنیم با انتخاب میز ناهار خوری خود شروع کنید. میز شما تعیین می کند که چه تعداد برای ناهار خوری می توانید بنشینید و تا حد زیادی "جریان" و سبک فضای شما را دیکته می کند. یک قانون کلی خوب برای میزهای ناهار خوری این است که برای هر ناهارخوری 27 تا 30 اینچ برای ناهار خوری رسمی و استفاده روزمره و 24 تا 27 اینچ برای هر ناهارخوری برای مجالس و مناسبت های بزرگتر در نظر گرفته شود. این اندازه‌گیری‌ها یک صندلی ناهار خوری 19 اینچی را فرض می‌کنند که در مبلمان خوب نسبتاً رایج است، اگر از صندلی‌های مسلح استفاده می‌کنید، باید در فضای بیشتری برای هر غذاخوری اشتباه کنید. ما یک راهنمای کامل برای اندازه میز ناهار خوری در وبلاگ خود داریم که شامل یک راهنمای مرجع سریع و یک سری نمودار برای تعیین تعداد مهمان میز شما می باشد.

 

هنگامی که میز خود را انتخاب کردید، باید صندلی های خود را انتخاب کنید. اگر میز شما قابل افزایش است، صندلی های تاشو داشته باشید تا صندلی های معمولی خود را بدون به خطر انداختن سبک ناهارخوری خود تکمیل کنید. نیمکت های غذاخوری یکی دیگر از گزینه های عالی است، به خصوص برای بچه هایی که می توانند با مبلمان ناهارخوری شما رشد کنند. بسیاری از نیمکت‌های خوب می‌توانند دارای برگ‌های انبساط برای نشستن افراد دیگر باشند و حس زیبا و جذابی را به مجموعه ارائه دهند.

 

برای فضای بزرگتر، باید قطعات دیگری را برای تحسین میز ناهارخوری و نشیمن در نظر بگیرید.

 

ساخت میز ناهار خوری

میزهای ناهار خوری در سه نوع اصلی ساخته می شوند: پایه، پایه و پایه. هر سبکی مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید در نظر گرفته شود.

میزهای پایه دار کلاسیک واقعی هستند که هزاران سال است که وجود داشته است. دو پایه میز در دو طرف میز قرار می گیرند که برای پایداری یک برانکارد بین آنها قرار دارد. این طراحی باعث می شود که میزهای پایه دار به شدت متفاوت باشند، از قطعات ساده مدرن گرفته تا آثار هنری تزئین شده. میزهای پایه دار گزینه های خوبی برای میزهایی هستند که ممکن است نیاز به گنجاندن چند برگ اضافی داشته باشند، اما لزوماً نیازی به نشستن 20 غذاخوری ندارند. به دلیل ساخت برانکارد و پایه، میزهای پایه را می توان فقط برای باز کردن تا اینجا ساخت. همانطور که گفته شد، میزهای پایه هنوز هم می توانند بسیار بزرگ باشند و یک قطعه مرکزی باشکوه را به هر ست ناهارخوری ارائه دهند.

 

میزهای جلو مبلی یکی از پرکاربردترین گزینه ها برای ست های غذاخوری هستند. به دلیل طراحی ساده، میزهای پا را می توان در اشکال و اندازه های مختلف ساخت. علاوه بر این، میزهای پایه می توانند بیشتر از اکثر میزهای پایه یا پایه با اندازه مشابه گسترش پیدا کنند، و آنها را برای فضاهای غذاخوری که به ظرفیت مجالس بسیار بزرگ نیاز دارند، ایده آل می کند.

 

میزهای پایه یکی دیگر از طرح های کلاسیک است که به شدت در طرح های سنتی و کوئین آنه به چشم می خورد. میزهای پایه با پایه های چشم نواز خود جاذبه قابل توجهی را به فضاهایی که در آن قرار دارند اضافه می کنند. با این حال، پایه ها قیمتی دارند. با توجه به مقدار مواد و کار لازم برای ایجاد پایه های امضا، میزهای پایه گران ترین گزینه ها برای میزها هستند.

 

ارتفاع میز ناهار خوری

ارتفاع استاندارد برای میزهای ناهار خوری 30 اینچ با گزینه هایی برای ارتفاع پیشخوان در 36 اینچ و ارتفاع بار/میخانه 42 اینچ است. گزینه های میز بلندتر خود را به یک محیط معمولی یا مدرن تر می دهند. مطمئناً میزهای ناهار خوری با ارتفاع بار می توانند بسیار شیک و مد روز به نظر برسند و در عین حال رسمیت را حفظ کنند، اما بیشتر افراد ناهارخوری زمانی که فکر می کنند برای یک وعده غذایی رسمی بنشینند به ارتفاع استاندارد 30 اینچی فکر می کنند.

ارتفاع صندلی غذاخوری

در امتداد همان رگه ارتفاع میز ناهارخوری، ارتفاع صندلی های ناهارخوری است. صندلی اکثر صندلی های ناهار خوری بسته به اثاثه یا لوازم داخلی و ساخت و ساز از 17.5 تا 19.5 اینچ متغیر است، با گزینه های ارتفاع پیشخوان حدود 24 اینچ و بار/میخانه حدود 30 اینچ. به دلایل واضح در مورد ارتفاع صندلی باید ارتفاع صندلی های خود را با ارتفاع میز خود مطابقت دهید.

 

یکی از جنبه‌های ارتفاع صندلی غذاخوری که به راحتی نادیده گرفته می‌شود، اطمینان از این است که صندلی‌های مسلح دارای فضای خالی برای قرار گرفتن در زیر میز و پیش‌بند آن هستند. بسیاری از میزهای ناهارخوری از سطح زمین تا پایین پیش بند (نرده های چوبی که در اطراف میز قرار می گیرند) ارتفاع دارند. اگر ابعاد از زمین تا پایین پیش بند/دامن میز در دسترس نیست، ضخامت رویه میز و طول پیش بند/دامن را از ارتفاع کل میز کم کنید. اکثر میزهای دارای قسمت بالای 1-1 ½ اینچ هستند. وقتی فاصله زمین تا پایین پیش بند/دامن میز را می دانید، آن را با ارتفاع بازوهای صندلی خود مقایسه کنید و مطمئن شوید که صندلی های شما می توانند آزادانه از زیر میز به داخل و خارج شوند.

 

انتخاب چوب برای سرویس ناهار خوری

انتخاب چوب اغلب با انتخاب سبک همراه است. بسیاری از میزهای سنتی و رسمی تر از گیلاس ساخته شده اند که دارای عمق رنگی غنی است. بلوط و تنوع آن، بلوط سفید ربع اره، دیگر انتخاب های جاودانه برای ست های غذاخوری هستند. اگرچه بلوط و گیلاس کلاسیک‌های قدیمی هستند، هر چوب سختی می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای یک ست ناهارخوری داشته باشد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. انتخاب‌های چوبی روستیک و لبه‌های زنده بیانگرهای خوبی هستند که واقعاً می‌توانند فضایی غیررسمی را در همان زمان ایجاد کنند، با پرداخت مناسب و قطعات همراه می‌توانند رسمیت ظریف را به فضای شما بیاورند. همه چیز به این بستگی دارد که چگونه طرح ها و سبک های میز ناهار خوری را با انتخاب چوب خود جفت کنید.

 

مراقبت از ست ناهارخوری

مبلمان اتاق ناهارخوری باکیفیت مجموعه ای از ارثیه هایی است که می تواند برای سال های آینده به ارث برسد. مهم است که با انجام چند قدم ساده در مراقبت از آن، از سرمایه گذاری خود در مبلمان خوب محافظت کنید. به طور کلی سعی کنید از قرار دادن قطعات خود در نزدیکی بخاری و رادیاتور خودداری کنید و در صورت امکان آنها را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. مبلمان خود را در صورت نیاز با پارچه های تمیز گردگیری کنید، و هر زمان که تمیز کردن سنگین تری انجام می دهید، مطمئن شوید که مبلمان را با یک پارچه تمیز تازه خشک کنید، نه پارچه ای که قبلا استفاده شده باشد یا ممکن است روی آن را خراش دهید.

منبع:https://www.countrysideamishfurniture.com/blog/entry/buyers-guide-to-dining-sets

 

 

amir.seo.1911
amir.seo.1911

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋