amini

amini

اهمیت حفظ اطلاعات حساب در معاملات بازار رمز ارز ها

یکی از ویژگی های مهم  بازار ارز دیجیتال و رمز ارز ها عدم وابستگی انها به دولت هاست این عدم وابستگی مزایا و معایبی نیزدارد و شاید بتوان گفت حسن آن در یک زمان می تواند عیب آن در همان موقعیت باشد.

آزاد بودن بازار رمز ارز ها و عدم وابستگی انها به دولت ها یعنی این بازار ها تحت نظر هیچ ارگان یا سازمانی نیستند. پس در صورت افشا اطلاعاتتان نمی توانید پیگیری قضایی(شکایت به دادگستری، اینترپل یا امثال آن) انجام دهید البته این عدم وابستگی به دولت ها مزیت عدم دخالت آنها و صداقت در بازار را ایجاد می کند.

برای حضور در این بازار می توان تمهیداتی اندیشید تا حضور بی خطری در این فضا داشته باشید.

برای مثال توصیه می شود اطلاعات مربوط به بازگردانی حساب که با داشتن آن هر شخصی می تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند را تنها در جاهای امن نگه دارید ، همچنین توصیه می شود این کد ها را بصورت فیزیکی روی یک برگه ی کاغذ آن را نوشته و در جای امنی مانند گاوصندوق ان را نگه دارید.(از نگه داری عکس در تلفن همراه یا لپ تایپ خودداری کنید.)

مطمئن باشید هیچ گاه صرافی ها در قالب پروفایل شخصی با شما تماس نمیگیرند تا اطلاعات شخصی حسابتان را بخواهند، این اطلاعات را در اختیار هیچکس قرار ندهید.

همچنین برای کاهش ریسک می توانید از ابزار های با امنیت بالا مانند کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری استفاده کنید. این کیف پول ها هزینه ی ریالی بیشتری دارند اما در عوض در مقابل افشا اطلاعات بسیار مقاوم اند همچنین برخی نسخه های این کیف پول ها بصورت آفلاین کار می کنند که امنیت استفاده از آنها را افزایش می دهد.

 همچنین نسخه های زیادی از این کیف پول در برابر ضربه های فیزیکی نیز مقاوم هستند.البته باید به این نکته توجه کنید که ارزی که مایل به نگه داری ان در کیف پول خودتان هستید توسط کیف پولی که قصد خرید آن را دارید پشتیبانی می شود یا خیر.

amini
amini

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋