amini

amini

ارز دیجیتال شیبا

ارز شیبا که هفته پیش تمام توجهات را به خودش جلب کرده بود در این لحظه ارزشی معادل 0 تومن دارد،این شت کوین که با سیگنال ایلان ماسک به یک باره رشد پرشتابی را تجربه کرد و آن طور که گفته می شد 2 برادر نیویورکی صاحب ان را میلیونر کرد به یکباره بی ارزش شد و از بین رفت.
ارز شیبا بر بستر شبکه اتریوم پیاده سازی شده است و برای همین خرید این ارز شیبا علاوه بر ریسک شت کوین بودن هزینه بسیار زیاد انتقال را نیز در پی داشت .برای خرید ارز شیبا با کارمزد کم از صرافی کوینکس استفاده کنید.جزییات را در مقاله خرید شیبا در صرافی کوینکس مطالعه بفرمایید. 

به همین دلیل گفته می شود که بدون داشتن دانش و تحلیل وارد بازار نشوید که چیزی جز پشیمانی نخواهد داشت.

همینطور با عدم پشتیبانی ایلان ماسک از بازار ارز های دیجیتال و قطع یک باره ی حمایتش از بیت کوین و نیز اعلام اینکه به دلیل اسیب های زیست محیطی دیگر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت نمی شناسد، باعث شد تا تمام ارز های دیجیتال سقوط را تجربه کنند.

همیشه ماهیت نا پایدار ارز های دیجیتال را باید در نظر داشت و نیز به ماهیت ارز هایی که نگه داری می کنید نیز حساس باشید.

تنها زمانی شت کوین بخرید که امید چندانی به ارزش پیدا کردن آن نداشته باشید و فقط پولی را که به آن احتیاج ندارید و می توانید قیدش را بزنید به شت کوین تبدیل کنید.

روی ارز های اینده دار سرمایه گذاری کنید. اگر دید بلند مدت دارید با نوسانات بازار تصمیم لحظه ای نگیرید و به اصولی که برای خودتان مشخص کرده این پایبند باشید.

همواره در حال یادگیری قواعد بازار باشید و به دانش خودتان اضافه کنید وبسایت ها و وبلاگ های با محتوای خوب را دنبال کنید.

در دوره های مرتبط شرکت کنید. افرادی را پیدا کنید که در این حوزه فعال هستند و به بحث و تبادل نظر با انها بپردازید.

 

تحلیل های وبسایت ها را بخوانید و متناسب با استراتژی خودتان تصمیم بگیرید، در صورتی که کارتان را به خوبی بلد باشید مطمئن باشید در این بازار نتیجه خواهید گرفت.

amini
amini

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋