Mahsa Amini

Mahsa Amini

مانیتور سورن پلاس چه ویژگی دارد؟

. . .

 

بهترین مانیتور برای سورن پلاس مانیتور اندروید فابریک است و از ویژگی های آن می توان به ناوبری، لینک آینه، فرمان، دوربین دنده عقب و ... اشاره کرد.
مورد توجه‌ترین ویژگی داشبورد پرفکت برای اغلب خودروهای داخلی از جمله سمند سورن پلاس، مانیتور اندروید فابریک میباشد. اما دلیل محبوبیت و وایرال‌شدن این عضو و تکنولوژی جدید به خودرو، تنها جذابیت و بالا بردن نرخ خودرو نیست.
بهترین مانیتور برای سورن پلاس

در بین تمامی مانیتورهای موجود در بازار برای سورن پلاس، مانیتورهای اندرویدی سر و گردن بالاتر از رقبای خود یعنی مانیتورهای کارخانه ای و مانیتورهای ویندوزی قرار دارند. مانیتورهای اندروید با تنوع سخت افزاری، صفحه نمایش، سرعت بالا، کیفیت عالی، تنظیمات منو و سهولت استفاده در بین رانندگان این خودرو محبوبیت بیشتری دارند.

 

انواع مانیتور اندروید سمند سورن پلاس


مانیتورهای اندروید همگی دارای ویژگی های مشترک و کیفیت بالا و بی نقصی هستند. طراحی ظاهری، میزان رم و حافظه، اندازه یا اینچ صفحه نمایش، صفحه نمایش لمسی یا کلید و حجم صدا از ویژگی های متمایز کننده آنهاست.

مانیتور لمسی 7 اینچی: این مدل جذاب یکی از محبوب ترین مانیتورهای اندرویدی سمند سورن پلاس است که مخصوص این خودرو طراحی شده است. با توجه به طراحی منحصر به فرد این مانیتور، تنها می توان از آن بر روی داشبورد این خودرو استفاده کرد. به همین دلیل به صورت قاب چسبی تهیه و نصب می شود. کارایی، کیفیت و سرعت بالا بدون تردید در کنار ظاهری جذاب همه در این مدل جمع شده است.
مانیتور 8 اینچی ولوم دار: مدل ولوم دار دارای کلید و صفحه نمایش لمسی با ولوم در کناره های صفحه است. دارای صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و 1 تا 32 گیگابایت رم و حافظه.
مانیتور 9 اینچی تمام لمسی: مدل 9 اینچی همان مدل 7 اینچی تمام لمسی است. تفاوت این است که مدل 9 اینچی دارای صفحه نمایش عریض تر و کیفیت تصویر 600 در 1024 پیکسل است.

 

ویژگی و امکانات مانیتور اندروید سمند سورن پلاس


مسیریابی و جی‌پی‌اس (GPS)
پشتیبانی از دوربین‌دنده‌عقب
اتصال به گوشی با میرورلینک و تماس تلفن‌همراه
خش تلویزیون
موسیقی و ویدئو
تصویردرتصویر
کنترل فرمان

مانیتورهای اندرویدی سورن پلاس با ترکیب قدرت سیستم عامل اندروید با قابلیت های چندرسانه ای، تجربه داخل خودرو را متحول کرده اند.

با اتصال بی‌نظیر، گزینه‌های سفارشی‌سازی و ویژگی‌های سرگرمی، طیف وسیعی از مزایا را ارائه می‌کنند که تجربه رانندگی شما را افزایش می‌دهد.

ویژگی های ایمنی و ادغام تلفن های هوشمند بیشتر به سفر ایمن تر و لذت بخش تر کمک می کند. همانطور که تکنولوژی به پیشرفت خود ادامه می دهد، مانیتورهای ماشین اندرویدی نیز پیشرفت خواهند کرد

 

کارشناسان با مشاوره رایگان پاسخگوی کامل و دقیق به شما در خدمت تان هستند تا به تمام سوالاتی که درمورد مانیتور سمند سورن پلاس دارید را جواب گو باشند

Mahsa Amini
Mahsa Amini

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋