Mahsa Amini

Mahsa Amini

بهترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی

 

یکی از بهترین تفریحات آبی در دبی روزهای آفتابی و گرم در شهر همجوار خلیج فارس یعنی دبی، تفریحات آبی خواهد بود زیرا می توانید در بهترین مراکز تفریحی این شهر خیره کننده و جذاب مانند آب، هیجان و لذت را تجربه کنید. پارک ها و سواحل خیره کننده دبی که البته برای تجربه و ورود به آب کم نیستند، اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در سفر به دبی کمی هیجان را در این شهر تجربه کنید، بهتر است. برای رفتن به انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم بهترین مکان های تفریحی آبی در دبی را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

اگرچه شهر زیبا و خیره کننده تفریحات آبی در دبی  توانسته سواحل فوق العاده زیبا و دیدنی مانند ساحل برج دبی، ساحل جمیرا دبی و بسیاری موارد دیگر را در خود جای دهد، اما اگر دوست دارید یکی از بهترین مراکز تفریحی باشید که امروزه جاذبه های گردشگری اصلی دبی، کمی تفریح کنید و هیجانی وصف ناپذیر را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا از بهترین مکان های تفریحی آبی در دبی دیدن کنید.

 

دبی آب خنک

یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در دبی و جذاب‌ترین ورزش‌ها را در دبی انجام دهید و از آن نهایت لذت را ببرید، آب سرد دبی نام دارد و شاید بد نباشد بدانید که در این مرکز تفریحی می‌توانید از فعالیت‌ها لذت ببرید. مانند پارو سواری، قایق رانی، تیراندازی، شنا، اسکی روی آب و بسیاری موارد دیگر و البته نباید گفت که این مرکز تفریحی در نزدیکی ساحل جبل علی دبی واقع شده و دارای بالاترین تجهیزات و وسایل بازی است. و نباید گفت که این مرکز توانسته از سواحل خیره کننده دبی بهره مند شود و یک ساحل خصوصی داشته باشد، در اینجا می توانید انواع گوار و نوشیدنی های خوشمزه و همچنین غذاهای معروف دبی را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. کامل ترین

 

سرف هاوس دبی

اگر می خواهید بهترین مکان برای موج سواری و ورزش ها و تفریحات آبی در دبی هیجان انگیز را بشناسید و با خیال آسوده دل خود را به خلیج فارس بسپارید، بهتر است از مرکز دبی سرف هاوس دیدن کنید زیرا این مرکز توانسته است یک را پوشش دهد. بخشی از ساحل غروب بهترین و مجهزترین تجهیزات برای ورزش های آبی را دارد و البته بد نیست بدانید که با ورود به این مرکز می توانید علاوه بر موج سواری و بسیاری از بازی های مهیج دیگر از منظره فوق العاده برج العرب لذت ببرید. از دبی نهایت لذت را ببرید و در عین حال باید بدانید که این خانه موج سواری بهترین مکان برای مبتدیان است زیرا این مرکز دارای کلاس های آموزشی با مربیان ماهر و خبره است که می توانند موج سواری ماهرانه را به شما آموزش دهند. دادن

 

ورزش ساحلی فارنهایت دبی

اگر به منطقه جمیرا دبی نزدیک شوید، می توانید ایده آل ترین و بهترین مرکز ورزش و تفریحات آبی در دبی  هیجان انگیز و منحصر به فرد دبی یعنی فارنهایت بیچ اسپورت دبی را ببینید و همچنین خوب است بدانید که با ورود به این مرکز می توانید در علاوه بر فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز که در تمامی مراکز تفریحی دبی رایج است، از فعالیت‌های دیگری مانند ساپ‌پولو، ساپ یوگا یا حتی کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام فوق‌العاده لذت ببرید و روزی عالی و شاد را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

 

Sea Riders امارات متحده عربی

با ورود به Sea Riders Emirates می توانید به بازی های مفرح و هیجان انگیز آبی در دبی بپردازید و در عین حال از منظره فوق العاده این منطقه توریستی و بی نهایت زیبای دبی، نهر دبی که یکی از جاذبه هاست لذت ببرید. تفریحات آبی در دبی بی نظیر و معروف توانسته هزاران جاذبه گردشگری و مناطق دیدنی دیگر را در خود جای دهد و به این ترتیب به یکی از مهم ترین و با ارزش ترین مناطق این شهر زیبای شیخ نشین تبدیل شده است و ناگفته نماند که افراد با Entering در این باشگاه تفریحی می توانند از موج سواری در نهر دبی، دیدن جاذبه های گردشگری اطراف این نهر، ویک بوردینگ، ویک موج سواری و قایق سواری لذت ببرند و خاطره خوبی برای خود بسازند.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت دوبی با ما مراجعه کنید

Mahsa Amini
Mahsa Amini

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋