الماس mx

الماس mx

توسط ۱۰ نفر دنبال می شود

دانلود سریال ترکی قیام عثمان دوبله فارسی kurulus osman

،دانلود سریال ترکی قیام عثمان دوبله فارسی با کیفیت 480،720،1080،دانلود سریال قیام عثمان همتا مووی،دانلود سریال قیام عثمان قسمت آخر،دانلود سریال ترکی قیام عثمان سانسور شده،دانلود سریال ترکی قیام عثمان  با کیفیت خوب و حجم کم،دانلود رایگان سریال قیام عثمان با دوبله فارسی،دانلود رایگان سریال قیام عثمان با زیرنویس چسبیده ،دانلود سریال ترکی قیام عثمان  فصل اول،دانلود سریال ترکی قیام عثمان  فصل دوم،دانلود سریال ترکی قیام عثمان  فصل سوم،دانلود سریال ترکی قیام عثمان  فصل چهارم،دانلود سریال قیام عثمان تمامی قسمت ها،دانلود سریال قیام عثمان دوبله فارسی کامل ،سریال ترکی قیام عثمان دوبله فارسی

 


دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p


دانلود با کیفیت ۷۲۰p


دانلود با کیفیت ۴۸۰p

 

دانلود کامل سریال ترکی قیام عثمان kurulus osman با لینک مستقیم حجم کم دانلود تمام قسمت های سریال قیام عثمان دوبله فارسی دانلود کامل سریال ترکی قیام عثمان با کیفیت بالا و سرعت بالا (سنتر دانلود)

سریال ترکی قیام عثمان

 

 با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نزدیک به یک دهه از ساخت و پخش سریال «حریم سلطان» یا «سده باشکوه» می‌گذرد و این سریال در تاریخ سرگرمی و تولید برنامه‌های تلویزیونی ترکیه به نقطه عطف تبدیل شده است؛ جدای از همزمانی با رشد و توسعه چشمگیر ترکیه در دوران نخست‌وزیری رجب طیب اردوغان و حزب اسلامگرای او که به شدت مشوق سیاست‌های فرهنگی ملی و مذهبی بود و شعار احیای امپراتوری عثمانی در قالب ترکیه مدرن را دستور کار خود در عرصه فرهنگ قرار بود، ساخت یک سریال عامه‌پسند برگرفته از تاریخ پرفراز و نشیب عثمانی نشان داد که دوران شکوه تمدن اسلامی، همزمان با قرون وسطی و رنسانس، تا چه حد برای مخاطبان داخلی غرورانگیز و برای خارجی‌ها عامل کنجکاوی است.
نتیجه این که موفقیت و محبوبیت «حریم سلطان» موج سریال‌های تاریخی را در ترکیه به راه انداخت. هر سریال تازه می‌کوشید روی بخش جذاب و مرموزتری از تاریخ دست بگذارد و فرمول‌های جواب پس داده در کارهای قبلی را به شکلی تازه به کار ببندد. یکی از این سریال های تاریخی ترکی «قیام عثمان» (با عنوان اصلی Kurulus: Osman) است که پخش آن سال گذشته آغاز شده و در همان ابتدای راه موفق شد رکورد تعداد بیننده را در داخل کشور بشکند.
در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید تا برای آشنایی بیشتر با سریال ترکی قیام عثمان.


بوراک اوزچیویت در نمایی از سریال ترکی قیام عثمان

 

همان‌طور که از نام سریال برمی‌آید، داستان برمی‌گردد به چگونگی تشکیل امپراتوری عثمانی و شاید به سوال خیلی‌ها پاسخ داده شود که ریشه نام این امپراتوری مهم و بزرگ در تاریخ اسلام چیست. داستان، درباره عثمان یکم ملقب به عثمان غازی است؛ یکی از نوادگان اقوام ترک غوز مهاجر قایی به خاورمیانه و مدیترانه امروزی که در نبرد با بیزانس (روم شرقی) از یک سو و جنگ با مغول‌ها از سوی دیگر، یک سلسله و حکومت تازه تشکیل می‌دهد که بعدها به قدرتی بزرگ در خاورمیانه تبدیل می‌شود. این ماجرا برمی‌گردد به قرن سیزدهم میلادی، دورانی که هنوز ایلخانیان و سلجوقیان بر ایران امروزی حکومت داشتند.
معمولا چیز زیادی درباره چگونگی شکل‌گیری و به قدرت رسیدن عثمانی نمی‌دانیم و تاریخ مربوط به عثمان یکم نیز بسیار آمیخته به افسانه و اسطوره است و از این نظر دست سازندگان سریال برای روایت قصه‌ای جذاب کاملا باز بوده.

 

«قیام عثمان» در اصل اسپین‌آف سریال تاریخی دیگری با نام «قیام ارطغرل» است که طی چند سال در ترکیه محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده بود. خالق هر دو سریال مهمت بوزداغ است که به‌واسطه گرایش‌های ملی مذهبی پررنگ خود شناخته می‌شود و به همین دلیل پررنگ بودن حس ناسیونالیستی ترکی در سریال نیز قابل‌درک است.

در «قیام عثمان» سعی شده تا تناسب و تعادل میان الگوها و لحن‌های مختلف در ساخت یک سریال رعایت شود؛ از عاشقانه و درام گرفته تا حماسی و اکشن. به همین دلیل سریال بیشتر از نمونه‌های موفق داخلی، سعی کرده تا از سریال‌های تاریخی تحسین‌شده‌ روز دنیا مانند «وایکینگ‌ها» الهام بگیرد و از نظر کیفیت اجرا و تولید نیز در مقایسه با استانداردهای تلویزیون ترکیه، قدمی رو به جلو محسوب می‌شود.

 

نقش اصلی سریال را هم بوراک اوزچیویت ایفا کرده که سال‌ها قبل با یکی از نقش‌های مکمل «حریم سلطان» به شهرت رسید و حالا به‌عنوان یکی از مهمترین ستارگان سینما و تلویزیون ترکیه به ژانر حماسی و تاریخی بازگشته تا نقش یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ کشور را ایفا کند.
سریال ترکی «قیام عثمان» فراتر از مرزهای ترکیه و در میان بینندگان مسلمان کشورهای دیگر و به‌ویژه مهاجران هم طرفداران بسیاری دارد و علت آن هم نمایش تصویری از یک تمدن اسلامی قدرتمند و باشکوه است. اما در هر صورت نباید فراموش کرد که با یک سریال ترکی سروکار داریم و سریال‌های ترکی در هر شکل و فرمی که باشند اصالت خود را حفظ می‌کنند، که عامه‌پسند بودن یکی از ارکان اصلی آن است، از این نظر طرفداران معمول سریال‌های ترکی می‌توانند با خیال راحت پای تماشای یکی از بهترین محصولات تلویزیونی سال گذشته بنشینند و کسانی هم که با این سریال‌ها میانه‌ای ندارند، احتمالا از کیفیت قابل‌قبول سریال تا حدودی غافلگیر می‌شوند.
فصل اول سریال با آمار بالای بیننده و استقبال به پایان رسیده و پخش فصل دوم آن کمتر از ده روز دیگر و طبق برنامه قبلی آغاز خواهد شد.

سریال تاریخی و حماسی «قیام عثمان» محصول ترکیه و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون بوراک اوزچیویت، نورتین سونمز، ساروهان هونل، عایشه‌گل گونای، آلما ترزیچ و… هم‌اکنون از طریق فیلیمو در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

الماس mx
الماس mx

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
خلیل الله باجیزهی
سلام سریال قیام عثمان فصل سوم هم داره یانه
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋