all analytics

all analytics

چند نوع روشویی وجود دارد؟

خیلی وقت پیش نوع و عملکرد روشویی بسیار ساده بود. شکل روشویی یک ظرف گرد کوچک با دهانه بزرگ و ته آن کوچک است. مردم از آن برای شستن لباس‌ها، شستن صورت، شستن دست‌ها، نگه‌داشتن وسایل و غیره استفاده می‌کنند. در عصر و زمان امروز، لگن‌های زیبایی‌شناسی فراوانی وجود دارد که به راحتی در بازار موجود است. مشتریان می‌توانند نظرات را در بسیاری از سایت‌های آنلاین قبل از انجام کار از فروشگاهی به فروشگاه دیگر در مدل‌های خرید آجر و ملات مطالعه کنند. پس از انتخاب برند مناسب و نوع مدل سینک ظرفشویی، سینک ظرفشویی با توجه به چیدمان و دکور حمام خود، می توانند به سرعت آنها را با یک لوله کش آموزش دیده که زمان نصب کمتری نیاز دارد، مونتاژ کرده و بلافاصله از آن استفاده کنند.

مقاله زیر شما را با انواع روشویی موجود در بازار امروز آشنا می کند.
انواع و عملکرد سینک شستشو.
چگونه سینک شستشوی کاربردی را برای خود انتخاب کنید.
تجربه خوب با حوضچه شستشو خوب.
انواع و عملکردهای روشویی.
فرقی نمی‌کند حمام را بازسازی کنید یا یک لگن اضافی به محل نشیمن و ناهارخوری خود اضافه کنید، انواع و مواد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

ظرفشویی بدون نسخه

هنگامی که در مورد لگن های جدید مد روز صحبت می شود، این لگن های مستقل در صدر لیست مجموعه های شیک و مد روز حوضه ها با روکش سرامیکی زیبا و الگوهای جسورانه قرار می گیرند. گیر برای هر کسی که حوض شما را می بیند. این سینک های حمام قابل حمل هستند، به این معنی که می توان آن را به سرعت به هر یک از حمام یا پاسیو خود منتقل کرد، جایی که برای نصب آنها به یک ورودی آب نیاز دارید. آنها در اندازه های مختلف هستند و همچنین رنگ و الگوی آن را می توان با توجه به تم های طراح حمام موجود شما سفارشی کرد.

یکی از طیف وسیعی از حوضچه های رومیزی یا رومیزی، حوضچه ای است که به شکل مستطیل شکل می گیرد که طراحی تیز و بی عیب و نقصی را به ارمغان می آورد. طراحی زیبا به عنوان مثال، یک لگن شستشوی رومیزی با یک لگن صاف سرامیکی و ساتن.

بیشتر بخوانید: خرید روشویی کابینتی

حوضچه های پایه

حوضچه های پایه یک شکل استاندارد از حوضه ها است که هم در خانه های تجاری و هم در خانه های معمولی رایج است. ظرفشویی وجود دارد که مجموعه ای مقرون به صرفه و در عین حال مد روز برای حمام یا اتاق غذاخوری شما است. این حوضچه های دستشویی در اشکال بسیار زیبای تولید می شوند که خطوط لوله به زیبایی با پایه پایه پنهان شده اند.

ظرفشویی دیواری

در دنیای امروز، معماران و مهندسان در تلاش هستند تا خانه های جمع و جور با لوازم جانبی طراحی مرسوم بسازند. بسیاری از مدل‌های حوض‌شویی طراحان، مانند مدل مالیبو، با این مدل‌های دیوار هنگ کاملاً ترکیب شده‌اند.

چگونه سینک شستشوی کاربردی را برای خود انتخاب کنید.

در گذشته شستن صورت با لگن لعابی کافی بود. امروزه مردم در انواع سینک های دستشویی خیره شده اند. دستشویی یک استاندارد استاندارد برای توالت ها است. چگونه سینی شستشوی مناسبی را انتخاب می کنید که استفاده از آن راحت باشد؟

حوضچه شستشو را با توجه به روش زهکشی انتخاب کنید.

روشویی برای خرید در خانه نیاز به نصب دارد، بنابراین قبل از خرید آن باید بدانید که روش زهکشی در خانه شما چیست. اگر حمام تخلیه شده است، حوضچه را انتخاب کنید. اگر حمام زهکشی دیواری است، یک حوضچه دیواری انتخاب کنید.

حوضچه شستشو را با توجه به نیازهای ذخیره سازی انتخاب کنید.

در روشویی نوعی لگن وجود دارد. این نوع روشویی فاقد کابینت می باشد. اگر حمام نیاز به افزایش فضای ذخیره سازی دارد، نوع ستون باید با دقت انتخاب شود. برای افزایش عملکرد ذخیره سازی حمام، توصیه می شود یک لگن شستشو با کابینت حمام انتخاب کنید.

آیا حوضه پیشخوان فوق است یا حوضه زیر پیشخوان؟

حوضه زیر پیشخوان باید مقوله انتخابی تری باشد. در مقایسه با حوضه پیشخوان فوق، حوضه زیر پیشخوان آب را در محلی که حوضه با میز پیشخوان برخورد می کند جمع نمی کند. تمیز کردنش خوبه و گوشه بهداشتی نداره.

انتخاب زهکشی دستشویی.

دو نوع دستگاه تصفیه آب برای سینک شستشو وجود دارد: پرش و بال زدن. نوع پرش سریع است و به راحتی توسط مو مسدود نمی شود. همچنین مهم است که روشویی نشت داشته باشد. اگر فراموش کردید که شیر آب را ببندید، می توانید حمام خود را از پر شدن آب محافظت کنید.

تجربه خوب با حوضچه شستشو خوب.

از وان حمام با سطح جامد گرفته تا لگن شستشو، از روشویی گرفته تا روکش های روشویی با طراحی سفارشی، از سینی دوش گرفته تا قفسه ها، از آینه تا صندلی حمام، انتخاب ظروف حمام نه تنها بر تجربه تمیز کردن ما تأثیر می گذارد، بلکه باید با سبک بهبود خانه همخوانی داشته باشد. ظرفشویی یکی از کالاهایی است که در هنگام خرید لوازم بهداشتی مورد توجه قرار می گیرد. فرقی نمی‌کند حمام را بازسازی کنید یا یک لگن اضافی به محل نشیمن و ناهارخوری خود اضافه کنید، انواع و مواد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

all analytics
all analytics

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋