all analytics

all analytics

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

همه‌ی ما در منزل دارای اسناد، مدارک و یا چیزهای قیمتی مانند طلا و جواهر هستیم که علاقه‌ای به اینکه در دسترس افراد قرار داشته باشند، نداریم که به همین جهت باید از گاوصندوق استفاده کنیم. 

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

محافظت از اموال و اشیاء گرانبها همواره برای مردم ضرورت دارد. از سوی دیگرفاجعه های طبیعی مانند زلزله و همچنین عوامل انسانی مانند سرقت نیاز به حفاظت از این اموال را دوچندان می کند. از این رو خرید گاوصندوق برای ایمن نگه داشتن وسایل در مقابل چشم کنجکاو دیگران، نه تنها در خانه ها بلکه در ادارات و سایر اماکن شغلی، یک امر حیاتی و همچنین ضروری است.خرید گاوصندوق با کیفیت نه تنها برای حافظت از اشیاء ارزشمند پولی مانند ارز، اصناف و سکه، بلکه برای اسناد بسیار ارزشمند مانند گواهینامه ها ، قراردادها ولوازم الکترونیکی نیز بسیار پر کاربرد است.در وهله‌ی بعدی نیز این‌گونه وسیله‌ها باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار بگیرند. ما در این مطلب قصد داریم درباره نکات بسیار مهم خرید گاوصندوق صحبت کنیم و در انتها نیز به فروشگاهی اشاره خواهیم کرد تا با خیال راحت بتوانید چنین وسیله‌ای را تهیه کنید.

آشنایی با انواع گاوصندوق

همانطور که حتماً می‌دانید این وسیله کاربردی دارای انواع مختلفی است که بنا به نیاز خریداری و استفاده می‌شود. ما در ادامه به محبوب‌ترین انواع آن اشاره می‌کنیم:

  • گاوصندوق ضدحریق: یکی از انواع پرکاربرد گاوصندوق از نوع ضدحریق است که معمولاً در مکان‌های حساس مانند بانک‌ها استفاده می‌شود. البته این نوع وسیله‌ها یک ضعف بخصوص نیز دارند که در برابر سرقت از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند.
  • گاوصندوق زمینی: این نوع گاو صندوق معمولاً برای منازل استفاده نمی‌شود اما به طور کلی در صورتی که در هر محل به درستی نصب شود، کاملاً از آتش سوزی و سرقت در امان خواهد بود چرا که در این نوع گاو صندوق از یک امنیت پنهانی بکارگیری شده است.
  • گاوصندوق دیواری: اگر چه استفاده از این گاوصندوق به آن صورت محبوب نیست اما با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال می‌کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. ضمن اینکه از ضعف‌های این وسیله می‌توان به ناکارآمدی آن نسبت به محافظت از وسایل در برابر آتش سوزی اشاره کرد.
  • گاوصندوق رسانه‌ای: با توجه به عملکرد مناسب این نوع گاو صندوق که به خوبی می‌تواند اسناد و مدارک و موارد دیگر را به خوبی محفاظت کند، می‌توان گفت که از قیمت بالاتری نسبت به سایر گاو صندوق‌ها برخوردار است.
  • گاوصندوق اداری:  خرید گاوصندوق اداری ایمن، کارآمد و ضد سرقت یکی از ضروریات هر سازمان و شرکتی است.موضوع مهم این است که گاوصندوق اداری فقط ماهیت نگهدارنده استاد و مدارک را نباید داشته باشد، ایمنی مدارک و محافظت از آن در برابر حوادث نیز بسیار اهمیت دارد. از ویژگی‌های این نوع گاو صندوق می‌توان به اندازه‌ی بزرگ‌تر و همچنین وزن بیشتر آن نسبت به گاو صندوق‌های خانگی اشاره کرد و طبیعتاً با توجه به این موارد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.
  • گاوصندوق هتلی: خرید گاوصندوق هتلی، یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل ها و مهمانسراها برای حفاظت از اسناد، مدارک و اشیاء افراد است.گاوصندوق هتلی دقیقا برای حفاظت از اشیاء با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است.این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می کند. کوچک و سبک بودن و همچنین درجه امنیت بسیار بالا از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این نوع گاوصندوق به حساب می‌آید. از جمله تجهیزاتی که برای این‌گونه لوازم می‌توان در نظر داشت، قابلیت‌هایی مانند ردیابی است. معمولاً گاو صندوق‌های هتلی با ۱۰۰۰ درجه حرارت را می‌توانند تحمل کنند.انواع گاوصندوق هتلی را در لینک زیر مشاهده کنید :

https://sadinsafe.com/fa/لیست-محصولات/گاوصندوق-هتلی/صفحه/۱/تعداد-در-صفحه/۲۰

  • گاوصندوق فوق امنیتی: دسته‌ی دیگری از گاو صندوق‌ها هستند که با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، از نوع فوق امنیتی به حساب می‌آیند. در این ‌گونه گاو صندوق‌ها جنس و ضخامت بدنه و همچنین لوله‌ها به صورت کاملاً حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.
  • گاوصندوق دکوراتیو: گاوصندوق دکوراتیو می تواند جلوه بسیار زیبایی را به منزل یا محل کار شما ببخشد. این مدال از گاوصندوق، بسیار لوکس و زیبااست و بیشتر افراد مشکل پسند، جذب این گاو صندوق می شوند

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

ویژگی گاوصندوق خوب

قبل از انتخاب یک گاو صندوق باید ابتدا تعیین کنید که قصد دارید آن را برای چه محیطی استفاده کنید و پس از مشخص شدن هدف، توجه به موارد زیر ضروری است:

  • نسوز بودن

اولین موردی که در هنگام خرید این وسیله‌ی کاربردی مدنظر خریداران قرار دارد نسوز بودن گاو صندوق است. در واقع احتمال اینکه ساختمان‌های مختلف اعم از مسکونی و اداری؛ به هر علتی دچار حریق شوند، وجود دارد. بنابراین وجود یک گاو صندوق مناسب و نسوز می‌تواند مدارک و هر آنچه که برایتان اهمیت دارد را از شر این بلا حفظ کند. البته باید دقت کنید که این‌گونه لوازم در مواقع آتش سوزی می‌توانند بازه‌های مختلفی را در آتش تحمل کنند که بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید نوع بهتر آن را تهیه کنید.

  • مقاوم در برابر سرقت

از دیگر ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید گاو صندوق در نظر داشت، مقاومت آن در برابر سرقت است. برای این منظور می‌توان از نمونه‌هایی از این وسیله بکار برد که قابلیت مخفی شدن در دیوار دارند و یا اینکه می‌توان آنها را به زمین پیچ و مهره کرد. ضمن اینکه باید دقت کنید حتماً از نصب حرفه ای گاوصندوق بهره ببرید تا این وسیله به طور کاملاً امنیتی در محیط دلخواه نصب شود. همچنین گفتنی است که یک گاو صندوق باید در برابر حملات مختلف مانند انفجار، ضربه و مواردی از این دست، حداقل ۱۵ دقیقه از خود مقاومت نشان دهد.

  • مقاوم در برابر رطوبت

بلایای طبیعی مانند سیل یا حتی ترکیدگی لوله از جمله خطراتی است که احتمال نفوذ آب به داخل گاو صندوق را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر این‌گونه دستگاه‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، ممکن است پول و اسناد کاغذی موجود در گاو صندوق در کسری از ثانیه نابود شود. لذا توصیه می‌کنیم که حتماً در هنگام خرید این وسیله این نکته را در نظر بگیرید.

  • کیفیت و امنیت قفل

استفاده ساده و راحت از قفل گاو صندوق در کنار امنیت فوق العاده‌ی آن یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام این وسیله در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید قفل‌های اثرانگشتی، رمزی و یا دیجیتالی وجود دارند که می‌تواند بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین سیستم هشدار دهنده‌ی بسیار عالی در کنار این موارد به خوبی یک گاوصندوق ایده‌آل را در اختیارتان قرار خواهد داد.

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

خرید گاوصندوق از فروش فروشگاه سعدین

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع گاو صندوق آشنا کنیم تا بتوانید بهترین گاوصندوق خانگی، اداری، هتلی و ... را برای خود در نظر بگیرید. اما وجود یک فروشگاه گاوصندوق معتبر نیز کارتان را در هنگام خرید گاوصندوق راحت‌تر خواهد کرد. برای این منظور استفاده از فروشگاه سعدین(sadinsafe.com) را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

این فروشگاه با در نظر گرفتن انواع گاو صندوق با کیفیت‌های عالی خدمات مناسبی را در اختیار علاقمندان به این وسیله حفاظتی قرار می‌دهد. برای اینکه به بررسی انواع گاو صندوق بپردازید، کافی است که به سامانه‌ی سعدین مراجعه کنید و پس از بررسی، بهترین نوع این محصول را انتخاب و خریداری نمایید. ضمناً از مشاوران فروشگاه سعدین نیز می‌توانید در انتخاب بهترین گاو صندوق موجود مشاوره بگیرید.

آدرس:  تهران، خیابان سپهبد قرنی، روبروی بیمارستان آپادانا، پلاک ۲۱۰، فروشگاه سعدین

تلفن دفتر مرکزی:۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

تلفن پشتیبانی:۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

فکس:  ۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

ایمیل:info@sadinsafe.com

all analytics
all analytics

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋