all analytics

all analytics

جدید ترین مدل های کاغذ دیواری 2021 را از النین مارکت بخرید

آیا تاکنون برای تغییر دکوراسیون خانه از کاغذ دیواری استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌دانید کاغذ دیواری سه بعدی برای کدام مکان‌ها مناسب است؟ شما چه نوع کاغذ دیواری را به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی و یا کاغذ دیواری اتاق خواب خود ترجیح می‌دهید؟ آیا می‌دانید مدل‌های مختلف کاغذ دیواری را از کدام فروشگاه تهیه نمایید؟

کاغذ دیواری یکی از محصولات متنوع و باکیفیتی است که توسط این فروشگاه عرضه می‌شود. همان طور که می‌دانید یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون منازل و ادارات انواع کاغذ دیواری‌ می‌باشند که از دویست سال پیش از میلاد تاکنون مهمان خانه‌های بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده و طی سال‌های مختلف مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است تا به شکل کنونی خود که در فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید در آمده است. این دیوارپوش‌های زیبا و جذاب از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پایه اصلی طراحی داخلی به سبک‌های مختلف محسوب می‌شوند. کاغذدیواری قرنهاست که به کار گرفته می شود، اما سبک های جدید آن از جمله کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری، داماسک، کاغذ دیواری پتینه و برجسته که در انواع طرح، رنگ ارائه می شود، باعث شده است خرید و نصب کاغذ دیواری در طراحی داخلی منازل، ادارات، مراکز آموزشی و … به شدت مورد استقبال قرار گیرد.

کاغذ دیواری بر اساس جنس، طرح و نوع کارکرد به انواع مختلف تقسیم می‌شود و هر بودجه و سلیقه‌ای را به راحتی تحت پوشش قرار می‌دهد به طوری که در خرید و استفاده از آن هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. کاغذ دیواری‌ها چون به زیر ساخت قابل توجهی نیازمند نیستند از لحاظ سرعت کار و میزان هزینه بسیار به صرفه بوده و به راحتی نصب و اجرا می‌شوند. در ادامه ضمن معرفی انواع کاغذ دیواری موجود در بازار و النین مارکت، مناسب‌ترین آن را به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی و کاغذ دیواری اتاق خواب معرفی خواهیم کرد و شما را با نکات خرید این دیوارپوش‌های دوست داشتنی آشنا خواهیم ساخت تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع کاغذ دیواری

همان طور که در بالا اشاره کردیم کاغذ دیواری‌ها بر حسب نوع کارکرد، جنس و طرح در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند. کاغذ دیواری‌ها بر حسب جنس به انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری با روکش مخملی، کاغذ دیواری با روکش پارچه‌ای، کاغذ دیواری با روکش نانو، کاغذ دیواری با روکش الیاف طبیعی و… تقسیم می‌شوند. همچنین این کاغذ دیواری‌ها بر حسب طرح و رنگ نیز به انواع کاغذ دیواری سه بعدی، ساده، هندسی و… دسته بندی می‌گردند و بر حسب نوع کاربرد نیز به کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری آشپزخانه و… تقسیم می‌شوند.

 

هر کدام از این کاغذ دیواری‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما بر اساس نوع سبک دکوراسیون، نوع سلیقه و میزان بودجه در دسترس خود یکی از انواع آن را می‌توانید انتخاب و خریداری نمایید. کاغذ دیواری‌های ساده از جنس کاغذ بدون روکش بوده و از لحاظ زیبایی بسیار شیک و مدرن هستند اما از لحاظ طول عمر در پایین‌ترین سطح از کاغذ دیواری‌ها قرار دارند. کاغذ دیواری با روکش وینیل از طول عمر بالاتری برخوردار بوده و قابلیت شستشو دارند اما به دلیل وجود مواد شیمیایی بکار رفته در ساخت آن برای برخی افراد ایجاد حساسیت می‌کنند. کاغذ دیواری‌های نانو و الیاف طبیعی کاملاً ضد حساسیت بوده و بو و گرد غبار را به طرف خود جذب نمی‌کنند و در عین حال فضایی بسیار جذاب و دلنشینی را برای محیط ایجاد می‌نمایند اما از لحاظ قیمت در سطح بالایی از کاغذ دیواری‌ها قرار دارند. مقاوم‌ترین و کلاسیک‌ترین نوع کاغذ دیواری کاغذ دیواری با روکش مخمل می‌باشند و مدرن‌ترین و به روزترین کاغذ دیواری‌های مورد استفاده در انواع دکوراسیون‌ها، کاغذ دیواری سه بعدی می‌باشد. هر کدام از این دیوار پوش‌ها خود به تنهایی از صدها رنگ و طرح تشکیل شده‌اند و برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مشاهده انواع مدل های مختلف کاغذ دیواری روی لینک زیر کلیک کنید:

https://eleninmarket.com/fa/لیست-محصولات/کاغذ-دیواری/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

کاغذ دیواری پذیرایی

اتاق نشیمن و پذیرایی یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در یک خانه محسوب می‌شود. خیلی از افراد حاضرند اتاق خواب ساده‌ای داشته باشند اما سالن‌های پذیرایی‌شان شیک و مدرن باشد. زیرا این قسمت از خانه در کانون توجه مهمانان قرار داشته و نشان دهنده نظم و سلیقه ساکنین خانه می‌باشد. به همین دلیل طراحان داخلی از شیک‌ترین و زیباترین مدل‌های کاغذ دیواری در این مکان‌ها استفاده می‌کنند. کاغذ دیواری با روکش مخمل و کاغذ دیواری سه بعدی بهترین گزینه به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی محسوب می‌شوند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و آرامش ساکنین خانه‌ست به همین دلیل استفاده از دیوارپوش‌های مناسب در آن باید در اولویت کار قرار گیرد. از آنجایی که اتاق خواب شما یک فضای خصوصی و صمیمی است دست شما برای دکوراسیون اتاق خواب شما باز تر است. افراد زیادی سعی کرده اند از کاغذ دیواری در اتاق خواب استفاده کنند، اما فقط تعداد کمی از افراد می دانند که چگونه از توانایی بالقوه کاغذ دیواری برای خلق فضایی خارق العاده استفاده کنند. کاغذ دیواری اتاق خواب باید دارای رنگ‌ها و طرح‌هایی متناسب با روحیات ساکنین آن اتاق باشد مثلاً کاغذ دیواری با طرح کودکانه مناسب اتاق افراد بزرگسال نیست و یا برای اتاق پسرها از رنگ‌های صورتی و سرخابی استفاده نمی‌شود. از لحاظ جنس نیز کاغذ دیواری اتاق خواب باید مناسب سن افراد انتخاب شود. برای کودکان کاغذ دیواری‌هایی با جنس نانو بهترین گزینه است زیرا هم قابلیت شستشو دارند و هم ضد آلرژی می‌باشند. از طرفی بسیار مقاوم بوده و از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. کاغذ دیواری ساده یا با روکش الیاف طبیعی و یا با روکش پارچه مناسب اتاق خواب بزرگسالان و نوجوانان است و برای اتاق کودک کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

عوامل تأثیرگذار بر خرید کاغذ دیواری

در هنگام خرید کاغذ دیواری بهتر است برخی نکات بیشتر توجه داشته باشید تا مناسب‌ترین نوع آن را برای مکان مورد نظرتان خریداری کنید برخی از این نکات شامل موارد زیر است.

  • بررسی دقیق اندازه و متراژ مکانی که قرار است با کاغذ دیواری پوشانده شود.
  • انتخاب جنس‌های مناسب کاغذ دیواری برای مکان‌های مختلف نظیر آشپزخانه، اتاق خواب و یا پذیرایی.
  • خرید برندهای معروف کاغذ دیواری که دارای کیفیت چاپ و رنگ بسیار عالی هستند
  • در نظر گرفتن بودجه در دسترس جهت خرید کاغذ دیواری
  • کمک گرفتن از نصاب ماهر جهت اجرا و نصب کاغذ دیواری
  • خرید کاغذ دیواری از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ به دلیل دارا بودن تنوع بالای طرح، رنگ و برند
  • انتخاب طرح و رنگ مناسب برای هر قسمت از منزل مثلاً کاغذ دیواری سه بعدی گزینه ای مناسب به عنوان کاغذ دیواری اتاق خواب نبوده بلکه بیشتر به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • در نظر گرفتن سلیقه تمام ساکنین خانه و یا محل کار جهت خرید کاغذ دیواری

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری 2021 وارد سایت النین مارکت شده و ضمن بازدید از تمامی محصولات این فروشگاه از راهنمایی مشاورین فروش این مرکز نیز جهت انتخاب مناسب‌ترین کاغذ دیواری بهرمند شوید.

راه های ارتباطی:

تلفن:      4440997-0912

ایمبل:   eleninmarket@gmail.com

all analytics
all analytics

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋