all analytics

all analytics

همه چیز در رابطه با خریدگاوصندوق

 

 

با گسترش فن آوری های دیجیتال، اکنون هر سند نسخه چاپی به نسخه کپی تبدیل شده و در رایانه ذخیره می شود. با این حال ، مواردی وجود دارد که به سادگی باید در شکل فیزیکی آن نگهداری شود - اعم از اسناد شخصی مانند شناسنامه و گذرنامه، یا اسناد تجاری مانند اسناد حقوقی و توافق نامه های ارزشمند. این اسناد همچنین مهمترین سندها هستند.

گاوصندوق های ایمن به شما امکان می دهد اسناد گرانبها را در امان نگه دارید. آنها فقط از نفوذ و سرقت جلوگیری نمی کنند، بلکه می توانند از اسناد شما در برابر آتش سوزی و آسیب محافظت کنند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که گاوصندوق ایمن چه چیزی را می توانند ارائه دهند، این مقاله هر آنچه در مورد گاوصندوق امن لازم است بدانید، مثلا اینکه چرا باید از آنها استفاده کنید و در هنگام خرید گاوصندوق به دنبال چه چیزی باشید را برایتان مطرح می کند.

 

 

دلایل استفاده از گاوصندوق

قبل از اینکه به چگونگی انتخاب بهترین گاوصندوق های ایمن بپردازیم ، بیایید کمی بیشتر به دلایل اصلی استفاده از گاوصندوق بپردازیم. محافظت از اموال و اشیاء گرانبها همواره برای مردم ضرورت دارد. از سوی دیگرفاجعه های طبیعی مانند زلزله و همچنین عوامل انسانی مانند سرقت نیاز به حفاظت از این اموال را دوچندان می کند. از این رو خرید گاوصندوق برای ایمن نگه داشتن وسایل در مقابل چشم کنجکاو دیگران، نه تنها در خانه ها بلکه در ادارات و سایر اماکن شغلی، یک امر حیاتی و همچنین ضروری است.
خرید یک گاوصندوق با کیفیت نه تنها برای حافظت از اشیاء ارزشمند پولی مانند ارز، اصناف و سکه، بلکه برای اسناد بسیار ارزشمند مانند گواهینامه ها ، قراردادها ولوازم الکترونیکی نیز بسیار پر کاربرد است.

محافظت در برابر حوادث و حوادث

همانطور که در بالا ذکر شد ، گاوصندوق های امن از اسناد غیر قابل تعویض شما در برابر حوادثی مانند آتش سوزی محافظت می کنند، که یکی از دلایل قانع کننده استفاده از این موارد است. بهتر است خود را برای اتفاقات غیرمنتظره آماده کنیم تا اینکه وقتی مشکلی پیش آمده غافل شویم.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است از قبل برای محافظت از محل کار خود در صورت تصادف بیمه داشته باشید. با این حال، بهتر است اطمینان حاصل کنید که اسناد خود را در یک صندوق امانات امن نگه دارید. به علاوه ، با دانستن اینکه هر کجا باشید ایمن نیستید ، آرامش خاطر خواهید داشت.

جلوگیری از سرقت

البته یکی از معروف ترین دلایل خرید گاوصندوق های ایمن جلوگیری از سرقت است.

با یک گاوصندوق امن، می توانید با دادن کد PIN به افراد مجاز اجازه دسترسی دهید. بنابراین، شما دقیقاً می دانید چه کسی دسترسی دارد و چه کسی دسترسی ندارد. اجازه دسترسی انتخابی از اشیا با ارزش شما در برابر اشخاص غیر مجاز یا سارقان محافظت می کند.

علاوه بر این، قرار دادن اسناد خود در یک کشوی قفل شده به سادگی به اندازه کافی ایمن نیست. در مقایسه با گاوصندوق های ایمن، هر طبقه دارای قفل را می توان به راحتی توسط یک کلید یا با برداشتن قفل باز کرد. گاوصندوق های ایمن نسبت به چنین طبقات قفل داری بسیار مقاوم تر در برابر سرقت هستند. آنها دارای سیستم قفل پیچیده تری هستند که از ورود اجباری و دستکاری جلوگیری می کند. علاوه بر این جنس سنگین و محکم یک گاوصندوق حمل و باز شدن آن را دشوار می کند. بنابراین ، این باعث می شود که گاوصندوق ها در برابر سرقت مقاوم باشند.

 

صرفه جویی هزینه در طولانی مدت

اگرچه گاوصندوق برای شما سرمایه گذاری خواهد بود اما در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

جایگزینی اسناد تجاری گمشده می تواند هزینه بر باشد. حتی اگر هزینه زیادی نداشته باشند، جایگزینی چنین اسنادی قطعاً به زمان مناسب نیاز دارد. این امر ممکن است باعث تأخیر در روند درخواست یا در شرایطی شود که این اسناد مورد نیاز است، خصوصاً در موعد مقرر. از دست رفتن زمان و تأخیر نیز می تواند باعث از دست دادن درآمد شود.

در طولانی مدت، یک گاوصندوق هزینه خود را پرداخت خواهد کرد. با محافظت از اسناد و مدارک خود از مشکلات پرهیز کننده جلوگیری کنید.

از گم شدن اسناد جلوگیری کنید

هر چقدر هم نظم داشته باشید ، همیشه این امکان وجود دارد که وسایل شما جابجا شوند ، یا مفقود شود.

با ارزشمندترین اسناد خود می خواهید همیشه از مکان دقیق آنها مطمئن باشید. گاوصندوق های امن هرگونه حدس و گمان درباره مکان مهم شما را از بین می برند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، محدود کردن دسترسی به افراد منتخب همچنین به شما امکان می دهد چه کسی به اشیاء با ارزش در گاوصندوق دسترسی پیدا کند. این باعث می شود اسناد شما به دست افراد نادرست نرسد و بنابراین احتمال از دست دادن موارد خود را به حداقل برسانید.

چگونه گاوصندوق انتخاب کنیم

 

البته گاوصندوق های مختلفی با مشخصات و ویژگی های متنوع در بازار وجود دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که بسته به آنچه برای استفاده از آن استفاده می کنید مناسب ترین گاوصندوق را برای تجارت خود انتخاب کنید. در اینجا 6 نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب گاوصندوق باید به خاطر بسپارید.

اندازه گاوصندوق

گاوصندوق شما چقدر باید بزرگ باشد؟ این به آنچه در آن نگه دارید بستگی دارد.

حتماً ابعاد گاوصندوق خود را درست دریافت کرده و از اندازه مناسب قبل از خرید یک گاوصندوق مطمئن شوید. بهترین روش برای انتخاب اندازه مناسب گاوصندوق ، اندازه گیری ابعاد وسایل شما و برآورد تقریبی از میزان فضای اشغال آنها است.

اندازه اکثر گاوصندوق های امن برای استفاده تجاری خیلی بزرگ نیست، زیرا فقط مدارک مهم در داخل آن نگهداری می شود.

مقاومت در برابر آتش

گاوصندوق ضد حریق یک سرمایه گذاری مهم برای هر شغلی است.

آتش سوزی یکی از رایج ترین و خطرناک ترین حوادثی است که می تواند در یک ملک یا ساختمان اتفاق بیفتد. وقوع آتش سوزی دست کم گرفته نمی شود ، آنها می توانند در مقیاس بزرگ باشند و حتی در محیط های مجاور تأثیر بگذارند.

اگرچه ممکن است محل زندگی شما در برابر خطراتی مانند آتش سوزی بیمه شود، اما بهتر است از اینکه متاسف باشید، ایمن باشید. محافظت از اشیاء قیمتی خود در یک گاوصندوق مقاوم در برابر آتش خطر کمتری نسبت به جایگزینی آنها هنگام آسیب دیدن در حادثه آتش سوزی دارد.

درجه مقاومت در برابر آتش یک گاوصندوق ایمن به آنچه می تواند در برابر آتش محافظت شود و مدت زمان محافظت آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، برای محافظت از مواردی مانند اسناد و مدارک کاغذی ، دمای داخلی گاوصندوق امن باید زیر 350 درجه باشد. اگر مواردی مانند سخت افزار رایانه، کارت های حافظه یا DVD را ذخیره می کنید ، برای محافظت از آن در برابر آتش سوزی به دمای داخلی بسیار کمتری نیاز خواهید داشت.

بیشتر گاوصندوق ها حدود 30 دقیقه از آتش محافظت می کنند. همچنین برخی گاوصندوق ها در بازار وجود دارند که یک ساعت یا بیشتر مقاومت در برابر آتش را دارند، گرچه گران ترند. با این حال ، در بیشتر موارد، 30 دقیقه حفاظت از آتش سوزی تمام چیزی است که شما برای ایمن نگه داشتن اسناد خود قبل از فرو نشستن آتش نیاز دارید.

 

مقاومت در برابر سرقت

برخی گاوصندوق ها نسبت به بقیه در برابر سرقت مقاومت بیشتری دارند. میزان مقاومت شما در مورد سرقت بستگی به این دارد که شما چه نوع وسایلی را قصد دارید که داخل آن نگه دارید.

اگر تجارت جواهرات یا ساعتهای لوکس داشته باشید ، فروشگاه شما احتمالاً مورد سرقت قرار می گیرد. بنابراین، برای محافظت از با ارزش ترین وسایل خود به یک گاوصندوق مقاوم در برابر سرقت نیاز دارید. از طرف دیگر، اگر فقط اسناد طبقه بندی شده یا اطلاعات محرمانه تجاری را نگهداری می کنید، احتمالاً هدف چنین جرمی قرار خواهید گرفت. در این حالت، ممکن است شما به یک گاوصندوق بسیار مقاوم در برابر سرقت احتیاج نداشته باشید. فقط یک گاوصندوق با مقاومت متوسط ​​کافی است.

برای آزمایش مقاومت در برابر سرقت، تیم آزمایش از مواد منفجره، ابزار و مشعل برای باز کردن یک گاوصندوق امن استفاده می کند. مقاومت در برابر سرقت بستگی به مدت زمان باز شدن با استفاده از این روش ها دارد.

همچنین می خواهید مطمئن باشید که گاوصندوق شما به اندازه کافی سنگین است که به راحتی از آن جا حمل نمی شود. اگر گاوصندوق شما کوچک و سبک است، مطمئن شوید که در یک کیت پیچ و مهره سرمایه گذاری می کنید تا آن را محکم کرده و به دیوار بچسبانید. این یک عامل بازدارنده بیشتر برای سرقت است و باعث می شود که به سرعت و به راحتی وسایل با ارزش شما برده نشود.

قیمت گاوصندوق

اگرچه در هنگام جستجوی گاوصندوق قیمت را در ذهن خود نگه می دارید، اما نمی خواهید از آن صرف نظر کنید. یک صندوق امانات خوب مدت زیادی دوام خواهد آورد، بنابراین ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای کیفیت هزینه کنید و همانطور که قبلاً ذکر شد، یک گاوصندوق خوش ساخت در طولانی مدت هزینه خود را پرداخت خواهد کرد.

در این حالت، مهم است که نیازها و اولویت های خود را بررسی کنید. اگر همه آنچه برای نگهداری نیاز دارید چند اسناد و مدارک نیست ، مجبور نیستید بزرگترین ، جذاب ترین و گرانترین گاوصندوق را بخرید.

نوع قفل گاوصندوق

در معرفی مدل های مختلف قفل گاوصندوق ۶ مدل قفل گاوصندوق وجود دارد.  قفل گاوصندوق یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات موجود در گاوصندوق میباشد.

مدل های مختلف قفل گاوصندوق عبارتند از:


1)    قفل کلیدی
2)    قفل ترکیبی مکانیکی
3)    قفل ترکیبی الکترونیکی
4)    قفل بیومتریک
5)    قفل زمان
6)    قفل ترکیبی با تاخیر زمان

 

کلید 

گاوصندوق های کلیدی اغلب با گاوصندوق های دیجیتال ترکیب می شوند، بنابراین در صورت نیاز میتوان گاوصندوق را بدون کلید فیزیکی باز کرد. برخی گاوصندوق ها نیز وجود دارند که فقط از کلید استفاده می کنند. یک گاوصندوق کلید خوب در برابر ضربه یا شکسته شدن مقاوم است.

گاوصندوق های قفل الکترونیکی

گاوصندوق هایی که از قفل های الکترونیکی استفاده می کنند، به کدی برای باز شدن احتیاج دارند که البته تا زمانی که کدی را به راحتی به خاطر بسپارید اما حدس زدن آن سخت باشد، می تواند عالی باشد. مزیت این نوع قفل ها این است که برای باز کردن قفل به کلید فیزیکی نیاز ندارید. بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن کلید یا جایگزینی آن باشید. فقط به یاد داشته باشید که کدی را در جایی که به راحتی دیده شود یا جایی که همه به آن دسترسی دارند، یادداشت نکنید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید تغییر کد به طور منظم، ایده آل سالی دو بار، برای اطمینان از امنیت مطلوب است. با این کار افراد غیرمجاز از دستیابی که ممکن است سعی کنند قفل را حدس بزنند و در آن دستکاری کنند ، منصرف می شوند.

قفل ترکیبی

قفل شماره گیری روش دیگری برای وارد کردن کد است و اغلب با یک گزینه کلیدی نیز ترکیب می شود. آنها رایج ترین نوع قفل مورد استفاده تا ظهور قفل های الکترونیکی بودند.

هر قفلی گزینه خوبی است ، به شرطی که بتواند در برابر سرقتو دستکاری توسط افراد غیر مجاز مقاومت کند.

موارد خاص

انواع مختلف گاوصندوق در بازار وجود دارد که کاربردهای خاصی را در ذهن دارید. این کاربردها می تواند مخصوص انواع محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ و هارد دیسک باشد.

علاوه بر گاوصندوق برای استفاده های عمومی تجاری یا خانگی ، برخی از گاوصندوق های ویژه بازار مانند گاوصندوق لپ تاپ و گاوصندوق هارد دیسک است. اگر هتلدار هستید که خدمات اقامتی ارائه می دهد ، ممکن است به دنبال صندوق هتلی باشید.


به دنبال خرید گاوصندوق ایمن هستید؟ 

فروشگاه گاوصندوق سعدین انواع گاوصندوق خانگی، هتلی، اداری، دکوراتیو و فوق امنیتی را به شما ارائه می دهد.مزایای خرید از فروشگاه سعدین به شرح زیر است:

  • صرفه جویی در زمان و انرژی در خریدی راحت، بی دغدغه و مطمئن از فروشگاه سعدین.
  • امکان ثبت سفارش از تمامی نقاط ایران با کمترین هزینه حمل و سریع ترین زمان ارسال. (رویه های ارسال سفارش)
  • امکان پرداخت در محل برای مشتریان مقیم تهران. (شیوه های پرداخت)
  • ضمن خرید اینترنتی انواع گاوصندوق سرقت خانگی، هتلی، اداری و دکوراتیو می توانید خدمات زیر را از فروشگاه گاوصندوق سعدین دریافت کنید:
  • تضمین کیفیت : فروشگاه سعدین انواع گاوصندوق خود را با بالاترین استاندارد های امنیتی به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می دهد.
  •  
  • نصب گاوصندوق : شما می توانید نصب انواع گاوصندوق خود را به فروشگاه سعدین بسپارید تا به صورت اصولی و با بیشترین ضریب امنیت گاوصندوق خود را در محل مورد نظر نصب کنید.
  •  
  • حمل و نصب فوری: کارشناسان فروشگاه سعدین پس از مراحل خرید توسط مشتری موظف هستند در کمتر از 24 ساعت در تهران و حومه با حضور در محل مشتری ضمن تحویل گاوصندوق سفارش داده شده، گاوصندوق را در محل مورد نظر مشتری نصب و آموزش های لازم در سطح کاربری و نگهداری صحیح از گاوصندوق را به مشتریان ارائه دهند.
  •  
  • (گاوصندوق های سفارش شده توسط شهرستان نیز با پست تیپاکس در کوتاه ترین زمان ممکن فرستاده و نصب و آموزش های لازم توسط کارشناسان فنی فروشگاه به صورت تلفنی و وبینار به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد)
  •  
  • پشتیبانی گاوصندوق: کلیه خریداران گاوصندوق از فروشگاه سعدین می توانند از طریق پست الکترونیکی از کارشناسان این فروشگاه برای رفع ایرادات فنی مشاوره بگیرند، در صورت نیاز ظرف مدت 24 ساعت برای حل ایرادات به صورت حضوری برای رفع ایراد در محل اقدام می شود.

مطالعه بیشتر:

ضرورت وجود گاوصندوق برای هتل‌ها

پرکاربردترین مدل های گاوصندوق

استانداردهای امنیتی گاوصندوق هتلی

بهترین تولیدکننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری

 

all analytics
all analytics

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋