alizdf762

alizdf762

تور استانبول با سفریار

تور استانبول یکی از پرفروش ترین تورهاست. استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مطمئنا یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. استانبول به دلیل مجاورت با استانبول بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می توان گفت این شهر تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. سفر استانبول یکی از پرطرفدارترین تورها در بین ایرانیان است و به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر تورهای خارجی و موقعیت خاص، هر روز نظر گردشگران ایرانی را به خود جلب می کند. برای مشاهده تور های این شهر می توانید به صفحه تور استانبول از تهران سفریار مراجعه کنید.
خلاصه ای جذاب از شهر استانبول
اولین قدم در انتخاب یک مقصد، دانستن آن است. به همین منظور ابتدا شهر استانبول را معرفی می کنیم تا از این شهر معروف دیدن کنید.
جغرافیا و تاریخ استانبول
استانبول یکی از معروف ترین و مهم ترین شهرهای ترکیه است که در شمال غربی ایران قرار دارد. قرار گرفتن این شهر در منطقه حوادث خاورمیانه باعث شده است که آثار تاریخی زیادی در این شهر یافت شود. استانبول شهری است در شبه جزیره مثلثی شکل بین آسیا و اروپا که از قدیم الایام تا به امروز حوادث تاریخی زیادی را به خود دیده است، از این رو گاهی تاریخ آن به سرزمین ما به عنوان بخشی از امپراتوری ایران پیوند می خورد.
استانبول قسطنطنیه یا بیزانس باستان است که بخشی از دو امپراتوری مهم بیزانسی و عثمانی بود. در این شهر می توانید آثار فرهنگی و باستانی مختلفی را برای این دوران مشاهده کنید دریای مرمره و دریای سیاه دو دریا در نزدیکی استانبول هستند، بنابراین استانبول یک شهر ساحلی محسوب می شود.
نام استانبول در دوره عثمانی و سلطنت سلطان مصطفی سوم بر روی سکه ها پخش شد. در واقع استانبول از کلمه اسلامبول یا شهر اسلام گرفته شده است که به حضور امپراتوری عثمانی مسلمان در منطقه اشاره دارد.
زبان مردم استانبول
در استانبول مردم به ترکی استانبولی صحبت می کنند. مشکلی که معمولا گردشگران از آن شکایت دارند این است که مردم استانبول انگلیسی صحبت نمی کنند. انگلیسی در ترکیه به اندازه سایر کشورها رایج نیست، بنابراین حتما قبل از سفر اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید تا در هنگام سفر دچار مشکل نشوید. البته می توانید اطلاعات لازم را از کارکنان پذیرش هتل خود نیز دریافت کنید. از این گذشته، آنها معمولاً انگلیسی می دانند تا با گردشگران ارتباط برقرار کنند.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋