alizdf762

alizdf762

دانستنی‌ها در مورد فیلتر تصفیه آب CCK

دانستنی‌ها در مورد فیلتر تصفیه آب CCK

آب مایع حیات است و جزو نوشیدنی هایی می باشد که هر روز به آن نیاز پیدا می کنیم. امروزه شاهد مشکلات گوارشی و کلیوی و حتی بیماری های سختی چون سرطان معده هستیم. پزشکان یکی از دلایل عمده این آسیب ها را نبود آب خالص و سالم می دانند.

برای پیشگیری از این مشکل به راحتی می توان دستگاه تصفیه آبی را تهیه کرد تا آبی که می نوشید از سلامت کامل برخوردار باشد. اما برای آشنایی بیشتر با کارکرد این دستگاه نیاز است ابتدا با فیلتر تصفیه آب CCK آشنا شوید. در زیر به تعدادی از قطعات تشکیل دهنده این دستگاه اشاره می کنیم: فیلتر تصفیه آب الیافی فیلتر کربن فعال شیر برقی شیر سه راهی ورودی کلید قطع فشار پایین و بالا پمپ مخزن هر کدام از قطعات وظایفی به عهده دارند آب را از شیر اصلی دریافت می کنند و طی گذر از قطعات مختلف دستگاه و گذشت از فیلترهای مختلف تصفیه آب مرحله به مرحله صورت می گیرد و در نهایت آبی شفاف و خالص به دست خواهد آمد.

نوع رو میزی آن به گونه ای تعبیه شده است که فضای کم تری می گیرد و نصب راحت داری دارد. هر کدام از قطعات تشکیل دهنده ای که در بالا اشاره کردیم قابلیت تعویض را دارا می باشند به همین دلیل نیاز است هر چند وقت یکبار عوض گردند تا عملکرد بهتر و سریع تری داشته باشند.

منبع: دانستنی‌ها در مورد فیلتر تصفیه آب CCK

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋