alizdf762

alizdf762

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

در قسمت های قبلی گفتیم که چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم اما مفهوم دیگری که بر پیج های اینستاگرامی و فعالیت آنها تاثیر ویژه ای دارد، الگوریتم اینستاگرام است. منظور از الگوریتم اینستاگرام در واقع فاکتورهای مهم برای هوش مصنوعی این برنامه است که باعث می شود یک سری از محتواها و پیج ها با رعایت آن به سرعت پیشرفت کنند. برخی از الگوریتم های اینستاگرام به شرح زیر است:

۱- مطابق با الگوریتم اینستاگرام، در طول یک روز حداکثر ۱۵۰ فالو یا آنفالو داشته باشید و این کار را در فواصل زمانی مختلف انجام دهید. پیج های جدید باید حداکثر ۱۰۰ فالو یا آنفالو داشته باشند.

۲- اگرچه می توان در طول یک روز ۳۰۰ تا ۴۰۰ پست را لایک کرد اما بهتر است در طول یک روز حداکثر ۲۰۰ پست را لایک کنید.

۳- با توجه به الگوریتم های اینستاگرام تعداد ۲۰۰ کامنت در یک روز کاملا طبیعی است.

۴- در کپشن هر پست امکان درج ۲۲۰۰ کاراکتر وجود دارد که در ضمن آن می توان حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده نمود. به طور میانگین داشتن ۸ تا ۱۲ هشتگ در زیر هر پست، با قوانین مغایرتی ندارد.

۵- الگوریتم اینستاگرام برای پیج های بزرگ با فالووران بسیار، سختگیری کمتری دارد برای همین اینستاگرام پیج ها را تشویق به رشد و گسترش می کند. البته با مراجعه به مقاله چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم به آدرس https://econews.ir/fa/content/3283358 می توانید اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب کنید.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋