گندم VIP

گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

آموزش مراقبت از گل رز در تابستان

گل رز از گل هایی است که وجود آن در خانه و یا حیاط ، تراس و .... زیبایی خاصی را به خانه شما اضافه میکند ، همچنین به جز زیبایی این گیاهان عطر فوق العاده این گل ها هر فردی را مدهوش میکند ، در ادامه به نگهداری از این گیاهان زیبا در تابستان میپردازیم برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نگهداری و پرورش و یا خرید این گل ها به سایت گل فروشی آنلاین گندم VIp مراجعه کنید.

اول کارهای مهم

مهم است که به خاطر داشته باشید که دسته گل تازه ، شکوفه گل خود را فقط برای مدت زمان محدودی حفظ می کند. چون گل ها ریشه ندارند و در محیطی دور از زیستگاه طبیعی خود نگهداری می شوند.

گلدان گل رز را بشویید

وقتی گلهای رز خود را در گلدان قرار میدهید ، آب گلدان یا توسط گلها جذب می شود یا از طریق بخار از بین می رود. اما بیشتر آب در گلدان باقی می ماند – این امر باعث ایجاد باکتری هایی می شود که هم برای گیاهان و هم برای انسان خطرناک است. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که آب را عوض کرده و گلدان را مرتب تمیز میکنید. برای تمیز کردن و جمع آوری جلبک ها در قسمت پایین و شکاف ها – از آب گرم ، سفید کننده و اسفنج استفاده کنید.

نگهداری از گل رز در تابستان

نگهداری از گل رز در تابستان

از آب تصفیه شده استفاده کنید

شیر آب برای آبیاری گیاهان گلدان مناسب است. برای گل های رز  پر کردن گلدان ها با آب تصفیه شده ضروری است و اطمینان حاصل کنید که آب در دمای اتاق قرار دارد و حباب های هوا نیز از آب خارج شده اند! این کمک می کند تا حباب های هوا در ساقه های گل رز گیر نکنند.

از غذای گل استفاده کنید

کود لازم برای تأمین رشد گیاه بسیار ضروری است. عمدتا ، یک دسته گل رز و گل تازه با یک کیسه غذای گل ارسال می شود. اطمینان حاصل کنید که کیسه غذای گل را در گلدان ریخته و هم بزنید تا محلول حل شود و از کود زیاد استفاده نکنید. از اندازه گیری های توصیه شده استفاده کنید.

 

مشاهده ادامه این مطلب : بر روی اینجا کلیک کنید.

گندم VIP
گندم VIP گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋