اگر به صورت جدی اقدام به ایجاد پیج و کسب درآمد در اینستاگرام نموده یا پیج خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کردهاید حتما نام پروفایل ویزیت را شنیدهاید. اما پروفایل ویزیت چیست و افزایش آن چه تاثیری بر روی آمار پیج شما دارد؟ به طور مشخص پروفایل ویزیت به پیجهایی گفته میشود که در 7 روز اخیر از پیج شما دیدن کردهاند.
اگر آمار پروفایل ویزیت به خوبی مدیریت شود در نهایت ممکن است تعدادی از بازدید کنندگان پیج شما را فالو کنند به این ترتیب به میزان اعتبار شما افزوده خواهد شد و میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت. بنابراین اگر پیج تجاری خود را راهاندازی کردهاید و میخواهید با مفهوم پروفایل ویزیت و تاثیر آن روی کسب و کارتان بیشتر آشنا شوید یا هنوز از اهمیت خرید پروفایل ویزیت آگاه نیستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
همانطور که گفتیم پروفایل ویزیت به تعداد پیجهایی گفته میشود که در 7 روز اخیر از پیج شما دیدن کردهاند البته این بازدید تنها شامل پیجهای یونیک و متفاوت است و اگر یک پیج بیش از 1 بار از صفحه شما دیدن کرده باشد آمار پروفایل ویزیت همان یک بار را برای آن پیج در نظر خواهد گرفت.
پروفایل ویزیت تاثیر زیادی در افزایش تعداد فالوورهای شما خواهد داشت و اگر روزی شما تبلیغات خود را در پیجی قرار دهید مشاهده خواهید کرد که تعداد بازدید پروفایل شما در روزهای آینده افزایش پیدا میکند. البته پروفایل ویزیت در پیجهای تجاری که باز هستند به کار میرود.
هرچه آمار تعداد پروفایل ویزیت یک اکانت تجاری بیشتر باشد میزان موفقیت و درآمد کسب و کار نیز به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. حتی اگر این بازدیدها منجر به افزایش فالوورهای شما نشود باز هم مفید بوده و اعتماد مخاطبان را بالا میبرد که در ادامه شانس انتقال پستهای شما را به صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش خواهد داد.
از جمله راههایی که ممکن است میزان پروفایل ویزیت پیج شما را افزایش دهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تعداد استوریهایی که در طول شبانه روز منتشر میکنید باعث میشود که توجه مخاطب بیشتر به شما جلب شده و اگر این استوریها از کیفیت و محتوای خوبی برخوردار باشند آن را برای دوستان خود ارسال کرده و نگاه عمیقتری به پیج شما بکند. بهتر است این استوریها در ساعتهای مختلف شبانه روز که میزان بازدید بیشتر است منتشر شود.
داشتن عکس پروفایل جذاب و بیو منحصر به فرد در افزایش آمار پروفایل ویزیت بسیار موثر است. سعی کنید عکس پروفایل خود را هر چند وقت یک بار عوض کنید این کار میتواند مخاطب را به بازدید از پیج شما تشویق کرده و کنجکاوی او را برانگیزد. بر اساس آمارها داشتن یک بیو جذاب و منحصر به فرد تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد پروفایل ویزیت دارد.
تولید محتوا با کیفیت در بسیاری از موارد تاثیر مثبتی در روی پیج و کسب و کار شما دارد. محتوای خوب و با کیفیت تعداد لایک، کامنت و دیگر تعاملات پیج را افزایش داده و باعث رشد پیج میشود. محتوا با کیفیت که از گرافیک خوبی برخوردار باشد و همچنین مطالب مفیدی را ارائه دهد مخاطب را وادار میکند تا از دیگر پستهای پیج نیز بازدید کند بنابراین پروفای ویزیت افزایش خواهد یافت.
هر پیج باید با توجه به تعداد، سلیقه و نوع مخاطبانی که دارد هر روز یا یک روز در میان تعداد مشخصی محتوا را به صورت پست منتشر کند. توجه داشته باشید که اگر در انتشار پست زیاده روی کنید امکان دارد که مخاطب را دلزده کنید و در مقابل نیز با انتشار پستهای محدود مخاطب شما را فراموش کند. فراموش نکنید که داشتن تعامل با مخاطب بسیار مهم است و حتما باید با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید.
خرید پروفایل ویزیت یکی از راههای کاربردی و مهم برای افزایش آمار بازدید پیج است و اگر قصد دارید در فضای اینستاگرام فعالیت تجاری داشته باشید داشتن پروفایل ویزیت بالا در افزایش آمار پیج و انتقال آن به صفحه اکسپلور بسیار مهم است.
شما میتوانید سایتهای معتبر زیادی را در اینترنت پیدا کرده و اقدام به خرید بسته پروفایل ویزیت خود به تعداد دلخواه نمایید همچنین تعدادی از این سایتها با استفاده از رباتهای اینستاگرام این کار را انجام میدهند که بسیار موثر بوده و کاملا زیر نظر شما انجام خواهد شد. بهتر است اگر مایل به خرید پروفایل ویزیت هستید از سایتهای معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.
روش های افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام را حتما شما هم بعنوان صاحب یک حساب در اینستاگرام کنجکاو هستید یاد بگیرید و علاقه مند هستید بدانید که روزانه پروفایل شما توسط چه تعداد از مخاطبین بازدید می شود!
افزایش تعداد ویزیت ها از پیج شما نشان دهنده میزان علاقه فالوور ها و مخاطبینی است که طرفدار پست های شما هستند، نوع فعالیت شما بر میزان علاقه آنها اثر گذار است وحتما پیج شما آنقدر محبوب شده است که همیشه به پیج شما سر میزنند حتی اگر قصد خرید از شما را نداشته باشند اگر هم مشتری شما باشند پس به طور مداوم از صفحه شما بازدید خواهد شد.
اهمیت افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام بخاطر هدف قرار دادن کاربر و تبدیل او به مخاطب ثابت در حساب کاربری است، با ورود به حساب شما مخاطب همه پست های شما را رصد می کند و اینکه محتوای کامل و مناسب کاربر را در پیج خود وارد کنید یکی از روش های جذب مخاطب است که هدف همه افزایش بازدید و تعداد مخاطبین است.
بازدید از پروفایل اولین قدم مهم در بازاریابی است که برای موفقیت در زمینه کسب و کار در اینستاگرام باید به آن توجه کنید و هر چه بازدیدها از پروفایل شما بیشتر شود شما یک قدم به هدف خود نزدیکتر شده اید.
ویزیت از پروفایل همان بازدید کردن از صفحه یا حساب کاربری شماست و مانند بازدید واقعی مشتریان از فروشگاه شما در دنیای واقعی است. با این تفاوت که شما در دنیای مجاری مشغول به فعالیت هستید و مشتریان خود را نمی بینید.
زمانی که شما در اینستاگرام برای ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام انجام می دهید شما صاحب یک حساب کاربری یکتا و منحصر به فرد خودتان هستید.
هنگامی که شخصی وارد پروفایل شما شود این یک بازدید برای پیج شما محسوب میشود اگر یک نفر به تعداد دفعات بیشتر وارد صفحه تان شود به تعداد دفعات ورود او به صفحه آمار بازدید پیج شما افزایش می یابد و به همان تعداد ورود او ویزیت محسوب می شود. همچنین فرقی نمی کند که از کجا وارد پیج تان شده اند،از سایت وارد شده اند یا از مستقیما به پروفایل شما سر زده اند مهم ورود آنها به پیج شماست.
برای حساب های تجاری به راحتی می توانید به بررسی افزایش تعداد بازدیدکنندگان پروفایل خود بپردازید که روش آن را در بخش زیر بیان می کنیم اما اگر حساب شما شخصی باشد این امکان برای حساب شما وجود ندارد که بتوانید انجام دهید اما یک راه وجود دارد که می توانید حساب خود را به تجاری تغییر دهید و آن روش استفاده از گزینه switch to business account است و مراحل آن را انجام دهید تا حساب شما ا شخص به تجاری تبدیل شودو بتوانید آمار بازید را طبق روشی که در زیر بیان کردیم مشاهده کنید.
برای اینکه بدانید چه تعداد مخاطب از پروفایل شما بازدید کرده اند مراحل زیر را انجام دهید:
سعی کنید محتوای معنادار در صفحه خود منتشر کنید و اگر در این کار مهارت ندارید در دوره هایی شرکت کنید که مهارت خود را برای جذب مخاطب و سرگرم کردن او با محتوای جذاب بالا ببرید، به بررسی هشتک های متناسب با حوزه کاری خود بپردازید و از صفحات آن بازدید کنید.
در صفحه هشتک دو تب به نام TOP و RECENT وجود دارد، در هشتک ها نظرات خود را ارسال کنید و در نظر خود ارزش آفرینی کنیدتا هنگامی که مخاطبین نظر شمارا می خوانند به بازدید از اکانت شما تشویق شوند.
هنگامی که نظر شما در نظر مخاطب بارزش جلوه کند و با آن درگیر شود جایگاه نظر شما در بالای صفحه خواهد بود و اینکه در بالای صفحه نمایان شود مخاطبان بهتر پیج شما را هدف بازدید قرار خواهند داد و اینگونه به طرز جالب وارد سایت شما میشوند و تمایل به بازدید خواهند داشت.
محتوا بعنوان کلید اصلی نقش مهمی در زنده نشان دادن پروفایل شما داردو با ارزشمندی خود مخاطب را ناخوداگاه به سمت صفحه شما برای دفعات بعد هدایت میکند.
اگر نمی دانید ویژگی های یک محتوای بارزش چیست بگوییم که یک محتوای باارزش شامل باید این گونه باشد :
از انواع محتوا در پیج خود منتشر کنید که به راحتی در دسترس کاربر باشد و از آن استفاده کند، ویدیو ها و پست های خود را در انواع فرمت ها مانند IGTV، RELS، یا تصاویر زنجیره ای و یا تکی برای کاربران خود منتشر کنید.
میزان مصرف محتواهای ویدیویی در سال 2020 افزایش یافته است همچنین با محتوایی شبیه ویدیوی ریلز آمار بازدیدها افزایش یافته است، که باعث شناخته شدن برند شما میشود از این نوع محتوا بیشتر استفاده کنید.
از هشتک های مرتبط با زمینه کاری خود در پیج خود استفاده کنید به طور غیر مستقیم مخاطب را به شما وصل می کند، هشتک به شما افراد اطلاعات خاصی می دهد هنگامی که شما در حال تولید محتوای مناسب هستید با هشتک ها می توانید محتوای خود را به افراد خود را بشناسانید و باعث می شود که سری به پیج شما بزنند.
از هشتک های نامربوط به موضوع صفحه خود استفاده نکنید چون باعث افزایش ترافیک میشود اما سود خاصی برای شما ندارد و در نهایت نتیجه خاصی از افزایش بازدید دریافت نخواهید کرد.
هنگامی که کسی را تگ کنید با اعلان به او اطلاع داده میشود که شخصی او را تگ کرده است، حین تولید محتوا کاربران و حساب هایی که به نظر می رسد به محتواهای شما تمایل نشان دهند و علاقه مند باشند را تگ کنید این تگ کردن منجر به بازدید کاربران از سایت شما میشود.
محتواهای جذابی را تهیه کنید و برای استوری کردن استفاده کنید، با استوری کردن بیشتر در نظر مخاطب جلوه کنید این یکی از روش افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام می شود.
بیو و تصویر پروفایل برای مخاطب اهمیت دارد و یک از روش های جذب مخاطب است که اثر مثبت آن برای شما هم به عنوان یک فالوور محرز می باشد.
با توجه به فعالیت هایی که یک پیج دارد نتایج متفاوتی حاصل می شود، هر پیجی با توجه به تعداد فالوورهایش یک تعداد خاصی پست ارسال می کند، این کم یا زیاد بودن آن بستگی به طرفداران پیج دارد.تعداد زیاد یا خیلی کم از ارسال پست ها در پیج جالب نیست سعی شود که در حد تعادل را حفظ کنید.
در ساعات منظم حتما پست خود را منتشر کنید زیرا در بین فالوور هایی که موظب هستند و دقیقا ساعات مشخصی به پیج شما سر میزنند این نکته اهمیت دارد.
افزایش نرخ تعامل به شما کمک خواهد کرد که مخابین به پیج شما تمایل نشان دهند یعنی کارهایی مانند جواب دادن به نظرات آنها،لایک کردن افرادی که پست شما را در استوری خود قرار داده اند و….
اکنون به بررسی محتوایی که باعث افزایش بازدید از پروفایل شده است می پردازیم و میتوانیم بسته به ارزشی که آن محتوا برایی مخاطب داشته است پست های خود را با برنامه ریزی بهتری جهت ارزشمندتر شدن تولید و منتشر کنیم.
با وارد شدن به این بخش می توانید محتواهایی را مشاهده کنید که بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند، با این درصد بازدید از محتوا متوجه علاقه مندی کاربر به این نوع محتوا می شوید که می توانید برای درج محتواها در پست های بعدی با این نوع محتواها پیش بروید.
با توجه به فعالیت هایی که یک پیج دارد نتایج متفاوتی حاصل می شود، هر پیجی با توجه به تعداد فالوورهایش یک تعداد خاصی پست ارسال می کند. این کم یا زیاد بودن آن بستگی به طرفداران پیج دارد.
تعداد زیاد یا خیلی کم از ارسال پست ها در پیج جالب نیست سعی شود که در حد تعادل را حفظ کنید.
در ساعات منظم حتما پست خود را منتشر کنید زیرا در بین فالوور هایی که موظب هستند و دقیقا ساعات مشخصی به پیج شما سر میزنند این نکته اهمیت دارد.
پاسخ ها