ALIREZA jamali

ALIREZA jamali

کسب درامد از ارز دیجیتالی

افراد زیادی هستند که در دنیای ارزهای دیجیتال به منظور درآمدزایی سریع فعالیت می کنند. در این راه برای به دست آوردن ارزهای دیجیتالی وقت و هزینه زیادی صرف می شود. ولی بعضی اوقات ارزش وقت گذاشتن را ندارد. بیت کوین مانند پول واقعی است و مردم به اشتباه فکر می کنند که کسب درآمد ار آن آسان است ولی هیچ گاه هیچ روشی برای به دست آوردن پول از طریق راه راحت وجود ندارد. ولی چند راه برای فاکتورهای زیر را ارزیابی می کنیم.

  1. ریسک این روش چقدر است
  2. درآمد زایی این روش به چه اندازه است
  3. این روش نیازمند چه قدار تلاش است

در این روش از تلاش زیاد و درآمد کم و ریسک کم استفاده می شود. یکی از ارزان ترین و آسان ترین روش می باشد که روش قطره ای است. در این روش کار خیلی کمی انجام می دهید و درقبال آن درآمد ناچیزی می گیریم. بعضی از سایت های شناخته شده که قطره ای عمل می کند مثلا اگر شما بی وقفه روی این سایت ها کار کنید. به طور معمول حدود ۵ الی ۴۰ سنت درآمد کسب می کنید که شاید این مقدار ارزش وقت گذاشتن یا مصرف برق را نداشته باشد. روش دیگر ایجاد یک سایت فاست می باشد که تلاش درآن متوسط یا زیاد است و درآمد آن متوسط و ریسک آن متوسط می باشد.

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال

شاید این سوال در ذهنتان پیش آمده باشد که فاست رمزارز چیست؟
به زبان ساده فاست رمز ارز سایتی است که در ازای انجام وظایفی پاداش‌های کوچکی را در نظر می‌گیرد. به این دلیل این سایت‌ها را فاست می‌نامیم که پاداش پرداختی در این سایت‌ها بسیار ناچیز است. دراین نوع مشارکت به عنوان یک کاربر فاست درآمدزایی زیادی ندارد اما شما مالک سایت فاست خودتان هستید. شما می توانید آن را به آسانی بسازید و از طریق نمایش دادن تبلیغات درآمد کسب کنید. فقط باید بدانید که چه نوع تبلیغی را انجام می دهید.

https://kasebbashi.com/internet-business/make-money-digital-currency/

ALIREZA jamali
ALIREZA jamali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋