alireza zarparvar

alireza zarparvar

در خرید کولر گازی دیواری باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در زمان تهیه و خرید کولر گازی دیواری باید به یک سری نکات و اصول توجه داشت تا کولر گازی مناسب و برای منزل تهیه کرد. در ادامه برخی از مهم ترین و اصلی ترین آن ها را به شما معرفی میکنیم:

 

اصلی ترین نکاتی که در زمان خرید کولر گازی باید مد نظر قرار دهید!

 

1- قدرت سرمایشی (BTU): مطمئن شوید که کولر مناسب متراژ فضایی که می‌خواهید خنک کنید است. هر 20 تا 25 متر مربع معمولاً به 6000 BTU نیاز دارد.

2- راندمان انرژی (EER و SEER): کولر گازی دیواری با رتبه انرژی بالاتر هزینه‌های برقی کمتری دارند و در نتیجه آسیب کمتری به محیط زیست وارد میکنند. رتبه‌های EER و SEER را در زمان خرید اسپیلت دیواری بررسی کنید.

3- نوع گاز مبرد: گازهای مبرد جدیدتر، مانند R410A، معمولاً بهتر از گزینه‌های قدیمی‌تر هستند.

4- سطح صدا: اگر کولر را در اتاق خوابی نصب می‌کنید، صدای آن را بررسی کنید. کولرهای با سطح صدای کم انتخاب بهتری هستند.

5- امکانات اضافی: امکاناتی مانند ریموت کنترل، تایمر، حالت خواب و فیلترهای هوای قابل شستشو می‌توانند مفید باشند.

6- نصب و نگهداری: بررسی کنید که آیا نصب کولر نیاز به تکنسین دارد یا می‌توانید خودتان نصب کنید. همچنین در زمان خرید توجه داشته باشید که کولر گازی نیاز به سرویس و نگهداری مستمر دارد و از این رو مکانی مناسب و در دسترسی برای نصب آن انتخاب کنید.

7- ضمانت و خدمات پس از فروش**: یک ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش خوب می‌تواند در طولانی مدت بسیار مفید باشد. از این رو توجه داشته باشید که از سایت ها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید. در حال حاضر فروشگاه موراکو به عنوان یکی از معتبر ترین مراجع عرضه و فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع شناخته میشود که میتواند به شما کمک کند تا کولر گازی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش تهیه و خریداری کنید.

8- مارک و مدل: برندهای معتبر معمولاً محصولاتی باکیفیت و خدمات بهتری ارائه می‌دهند. از جمله بهترین برند های ایرانی که در زمینه تولید انواع کولر های گازی دیواری سرآمد هستند میتوان به موراکو، ایران رادیاتور، تهویه، جی پلاس و... اشاره کرد.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در زمان تهیه و خرید کولر گازی دیواری باید مد نظر خود قرار دهید، آشنا کنیم. شما میتوانید با در نظر گرفتن این نکات و اصول در زمان خرید، بهترین و مناسب ترین کولر گازی را تهیه و خریداری کنید.  

alireza zarparvar
alireza zarparvar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋