ali ranjbarnader

ali ranjbarnader

مهارت های درآمد زا در شهر تبریز

تعمیرات موبایل در تبریز

گوشی های تلفن همراه بخش اعظم از زندگی ما گرفته است این تلفن های همراه در مدل های گوناگون می باشند.و هر وقت یک بار مشکلات فنی و مشکلات نرم افزاری برایشان پیش می آید.

برای رفع این مشکلات یا استفاده وبررسی قسمت های نرم افزاری به تکنسین های موبایل نیاز داریم . 

همین تقاضای بالا و استفاده و افزایش هروزه تعداد مصرف کنندگان تلفن های هوشمند باعث افزایش نیاز بازار به تکنسین های موبایل شده است.

برای استفاده از این تقاضا در مسیر افزایش درآمد و یا شروع کسب و کار خود،به دو راه شاگردی کردن و یا دوره های تعمیر موبایل نیاز داری تا تخصص خود را برای کسب در آمد از این راه را بالا ببرید.

دوره های تعمیرات موبایل در تبریز به صورت عملی و تئوری برگزار می شود ،این دوره های دارا مدرک بین المللی بوده و تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای تشکیل می شود.

 

باریستا من در تبریز

بارستا کسی است که قهوه را آماده می کند با دستگاه ها و ابزار های مختلف برای تهیه نوشیدنی های سرد و گرم کار می کند. باریستا خوب با مواد مصرفی معقول ،بهترین دمنوش ها، قهوه ها ،موکتل و اسموتی های لذیذ را آماده می کند.

برای کسب درآمد از این تخصص می توانید در کافه ای کار کنید یا ایده خود را در طراحی منو و سبک کافه طراحی کنید همه این ها نیاز به تخصص داردبرای کسب این تخصص در مرحله اول امکان شاگردی کردن هم مثل رشته های فنی وجود ندارد می توانید با پی گیری دوره های باریستا در تبریز کار خود را شروع کنید.

آموزش باریستا در تبریز با استفاده از ابزار ها به صورت عملی برگزار شده و شما را آماده ورود به بازار کار می کند . برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 09306301632 تماس بگیرید.

 

طراحی سایت در تبریز/برنامه نویسی در تبریز

این رشته به صورت کلی دارای پتانسیل بالای در شهر تبریز دارد زیرا بسیاری از کسب و کار ها با قدرت سایت ها در شهر تبریز با خبر نشده اندو اگرچه تعداد افراد فعال در این حوزه زیاد است ولی تعداد متخصص زیاد نمی باشد.

طراحی سایت با استفاده از ورد پرس و کدنویسی برای بسیاری از کسب و کار البته نه همه آنه در شهر تبریز مناسب می باشد.

دوره طراحی سایت در تبریز به صورت پروژه محور برگزار شده ودارای مدرک بین المللی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از دوره های پایتون در تبریز هم با شماره 09306301632 تماس بگیرید.

 

ali ranjbarnader
ali ranjbarnader

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋