aliranjbarenader

aliranjbarenader

دو شغل فنی با درآمد باور نکردنی

امروزه به دلیل صنعتی شدن جوامع و گسترش تکنولوژی، تقاضا برای مشاغل فنی افزایش یافته است. از طرفی به دلیل کاهش آمار استخدام در ادارات دولتی، افراد زیادی به مشغال فنی رو آورده اند.

تعمیرات موبایل

 

بدون اغراق می توان گفت که یکی از پر درآمد ترین مشاغل فنی که می توان با سرمایه کم شروع کرد، شغل تعمیرات موبایل می باشد. لزوم داشتن تلفن همراه برای هر فرد و استفاده دائمی از موبایل در تمامی زمینه ها از قبیل ارتباطی، آموزشی و سرگرمی، این حرفه را جز پرتقاضا ترین مشاغل کرده است زیرا که بر همگان واضح است که هر وسیله ای بعد از مدتی قطعا دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

همچنین باید به این نکته هم توجه داشت که به دلیل وضعیت اقتصادی و قیمت بالا ی تلفن های همراه هوشمند، در موارد خرابی افراد زیادی تمایل به تعمیر و استفاده مجدد از موبایل خود دارند.

از سویی دیگر هیچ محدودیت سنی برای آموزش تعمیرات موبایل وجود ندارد، به عبارت دیگر از سن 15 سالگی می توانید در دوره های تعمیرات موبایل شرکت کنید و در کنار تحصیل امکان درآمد زایی داشته باشید.

همچنین این حرفه برای افرادی مناسب است که هم بخواهد به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت در این حرفه مشغول شوند.

سرمایه لازم برای شروع این حرفه، نسبت به مشاغل دیگر خیلی کم بوده و فقط با شرکت در کلاس های آموزشی معتبر و خرید تجهیزات لازم می توانید به کسب درآمد خوبی برسید.

نصب و تعمیر دوربین مداربسته

با توجه به قوانین مصوبه اداره نظارت بر اماکن عمومی، مجهز بودن ساختمان های نجاری و اداری و همچنین فضا های عمومی ساختمان های مسکونی الزامی است. به همین نصب و تعمیرات دوربین مداربسته جز مشاغل پرتقاضا و در عین حال پردرآمد دسته بندی می شود.

این حرفه جزو مشاغل الکترونیکی و عملی به حساب می آید. پس افرادی که علاقمند به حوزه الکترونیک هستند و می خواهند با سرمایه اندک کسب و کار و خود را راه اندازند، جزو عالی ترین گزینه ها به حساب می آید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که به عنوان نصاب و یا تعمیر کار دوربین های مداربسته زیر نظر شرکت های دیگر به عنوان کارمند شروع به فعالیت کنید.

برای متخصص شدن در این حرفه پردرآمد، در مرحله اول نیاز دارید که در یک آموزشگاه معتبر، دوره نصب و تعمیر دوربین مداربسته شرکت کنید. و بعد از دریافت گواهی های معتبر از سازمان فنی و حرفه ای می توانید فعالیت حرفه ای خود را در بازار کار شروع کنید.

 

aliranjbarenader
aliranjbarenader

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋