alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین بازی فکری و هیجانی

شما در جمع های خانوادگی و دوستانه تان چه تفریح هایی را انجام می دهید؟! چگونه اوقات فراغت خود را سپری می کنید که هم سرگرم شوید و هم از اوقات خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید؟!

بازی های فکری یکی از این راه ها است که شما میتوانید با انجام آنها اوقات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید . ولی در عین حال بتوانید یک تمرین ذهنی داشته باشید و به این وسیله مغز خود را تقویت کنید. بازی های فکری انواع مختلف دارند که میتوان برای انواع گروه های سنی   قابل استفاده باشند امروز ما در بازی تحریر قصد داریم تعدادی بازی فکری و هیجانی برای شما معرفی کنیم که شما بتوانید با مطالعه توضیحات و معرفی بازی درز نهایت بر اساس سلیقه ی خود بتوانید یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید. 

اگر شما قصد خرید یک بازی هیجانی و فکری برای جمع های خانوادگی تان هستید با ما در بازی تحریر امروز همراه باشید. 

بازی فکری risk

بازی فکری risk

این بازی توسط یک فیلمساز فرانسوی که آلبرت لاموریس ابداع شد که در آینده به یکی از محبوب ترین بازی های فکری تبدیل شد. این بازی اولین نامی که به خود گرفت La Conquete du Monde بود که بعدها توسط کمپانی " پارکر برادرز " خریداری شد و در سال ۱۹۵۹ با تغییراتی در قوانین تحت عنوان جدید RISK The Continental Game و بعدها با اسم RISK The Game of Domination منتشر شد. 

بردران پارکر حدود 20 سال بعد از انتشار اولین نسخه این بازی یک نسخه جدید این بازی را در سال 1986 منتشر کردند که در آن نقشه ای که وجود داشت قلعه های تاریخی قرن 18 به چشم میخورد. این بازی مورد استقبال عمومی قرار نگرفت و یک شکست قابل توجه برای کمپانی پارکر برادرز به شمار می رفت تا اینکه 15 سال بعد کمپانی پارکر برادرز در نسخه جدید بازی همان قوانین اروپایی یعنی ماموریت های مخفی را به بازی افزود که این ماموریت های سبب جذاب تر و بهتر شدن بازی میشد. 

همچنین پارکر برادرز در سال 1999 در سالگرد دویستمین سالگرد دوران ناپلئونی یک نسخه از بازی ریسک به نام" ریسک نسخه ناپلئون" به بیرون داد و از از پیسی به صورت متوالی نسخه های متفاوتی از این بازی را منتشر کرد که گاهی حتی تعداد نسخه های این بازی ها در یک سال به عدد 6 نیز می رسید. از جمله نسخه های منتشر شده این بازی میتوان از Hasbro و Star War's و Lord of The Rings نام برد.

این بازی دارای یک دفترچه راهنما برای کسانی که تازه واردن است. شا میتوانید با مطالعه این راهنما یک اطلاعات کاملی را درباره بازی دریافت کنید. دفترچه راهنما به طور کامل نقشه و کارت ها و قوانین و استراتژی های مختلفی از جمله استراتژی حمله و دفاع و ... را به بازیکنان جدید می آموزد

بازیکنان مهره های خود را انتخاب میکنند و مناطق بازی مشخص میشود و هر بازیکن به تعداد مناطقی در اختیار دارد و یا به تصرف خود درآورده است پیاده نظام دریافت می کند. پس از آن هر بازیکن با تحویل کارت های شبیه به هم می تواند نیرو های بیشتری را برای خودش دریافت کند.

بازی فکری بلاک آس جونیور

بازی فکری بلاک آس جونیور

این بازی نسخه کوچکتر بازیبلاک آس به شمار می رود. این بازی دارای یک صفحه 14*14 است که دارای دو رنگ قطعه رنگی است که با استفاده از آنها دو بازیکن بالای 7 سال هر سری حدود نیم ساعت بر روی صفحه بازی به رقابت میپردازند. تنها قانون بازی برای قرار دادن قطعات رنگی بر روی صفحه این است که حتما باید قطعه جدید که قرار میدهید با یکی از قطعات قبلی دارای مجاورت داشته  باشد. اگر شما نسخه بزرگتر و چهار رنگ این بازی را داشته باشید نیز میتوانید با بلاک بندی و تشکیل یک صفحه بازی 14*14 این بازی را انجام دهید  حتما لازم نیست این نسخه را خریداری نمایید.

منبع: https://bazitahrir.com/the-best-intellectual-and-emotional-game

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋