aliharirsaz

aliharirsaz

توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید جاروبرقی دوو

معرفی جاروبرقی دوو

در این مقاله سعی داریم انواع مدل های جاروبرقی دوو به همراه ویژگی ها و مزایای هرکدام را برای شما عزیزان شرح دهیم وبه بررسی  نکاتی که هنگام خرید جاروبرقی باید مد نظر داشته باشید بپردازیم.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

این نوع جارو برقی دارای ابعاد 320*280*480 سانتی متر و وزن 10 کیلوگرم, قدرت موتور 2100 و توان مکش 650است. طول کابل آن 8 متر و شعاع عملکرد آن 11 است. دارای کنترل روی دسته و سیم جمع کن خودکار می باشد. این مدل جاروبرقی دوو کیسه دار است. توان مصرفی آن در محدوده 2000 تا 2500 وات است. دارای سه عدد سری می باشد. محدوده طول کابل آن 5 تا 10 متر است. محدوده میزان صدا 70-65 دسی بل است.

 

مزایای جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B:

– دارای فیلتر بهداشتی.

– دارای قابلیت سیم جمع کن خودکار.

– دارای فیلتر قابل شست و شو.

– دارای برس پرده, برس مبل و گوشه پاک کن.

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W:

این نوع جارو برقی دارای قدرت موتور 2100 و توان مکش 650 و میزان صدای 70 است. طول کابل برق آن 8 متر است. گنجایش مخزن جارو برقی 4.5 و شعاع عملکرد 11 است. این جارو برقی دارای ابعاد 20*25*45 سانتی متر است. این نوع جاروبرقی از نوع کیسه دار است. محدوده توان مصرفی آن 2000 تا 2500 وات و محدوده میزان صدای 70-65 دسی بل است. محدوده طول کابل برق آن 5 تا 10 متر است و دارای سه عدد سری می باشد. وزن این جاروبرقی دوو 7 کیلو گرم و دارای سه عدد چرخ است.

مزایای جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W:

– دارای نشانگر پر بودن مخزن.

– فیلتر قابل شست و شو.

– دارای سیم جمع کن خودکار.

– دارای فیلتر بهداشتی.

– دارای برس پرده, برس مبل و گوشه پاک کن.

– دارای لوله تلسکوپی قابل تنظیم.

– امکان تنظیم الکتریکی قدرت مکش.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R:

این مدل جارو برقی daewoo دارای توان مصرفی 2000 تا 2500 وات, محدوده میزان صدا 70-65 دسی بل و محدوده طول کابل 5 تا 10 متر است. نوع فیلتر خروجی آن HEPA است. این جاروبرقی از نوع کیسه دار است. دارای ابعاد 320*560*390 است. گنجایش مخزن جاروبرقی 4.5 , توان مکش 650, قدرت موتور 2100 و میزان صدا 70 و وزن 10 کیلوگرم است.دارای سه عدد سری است.

 

مزایای جاروبرقی دوو daewoo مدل DVC-LH22R:

– دارای فیلتر بهداشتی.

– دارای سیم جمع کن خودکار.

– دارای کنترل روی دسته.

– دارای نشانگر پر بودن مخزن.

– دارای فیلتر قابل شست و شو.

– دارای لوله تلسکوپی قابل تنطیم.

– دارای برس پرده, برس مبل و گوشه پاک کن.

– امکان تنظیم الکتریکی قدرت مکش.

جاروبرقی دوو مدل daewoo DVC-D22G:

این جاروبرقی دوو دارای ابعاد 320*560*390 سانتی متر, قدرت موتور 2100, توان مکش 650, میزان صدا 70 و وزن 10 کیلوگرم می باشد. گنجایش مخزن این جاروبرقی دوو 4.5 و شعاع عملکرد آن 11 است. طول کابل برق آن 8 متر است و دارای 3 عدد سری است.این نوع جارو برقی کیسه دار است. محدوده توان مصرفی آن 2000 تا 2500 وات و محدوده میزان صدای آن 70-65 دسی بل است. محدوده طول کابل برق آن 5 تا 10 متر است.

مزایای جاروبرقی دوو daewoo مدل DVC-D22G:

– دارای سیم جمع کن خودکار.

– دارای فیلتر بهداشتی.

– دارای کنترل روی دسته.

– دارای فیلتر قابل شست و شو.

– دارای امکان تنظیم الکتریکی قدرت مکش.

– دارای نشانگر پر بودن مخزن.

– دارای لوله تلسکوپی قابل تنظیم.

نکاتی که هنگام خرید جاروبرقی باید مد نظر داشته باشید:

– جابه جایی آسان جاروبرقی: یک جارو برقی خوب باید قابلیت حمل آسان داشته باشد و به راحتی بتوان آن را در محیط جا به جا کرد.

– توان موتور جاروبرقی:هرچه توان موتور جاروبرقی بالا باشد عملکرد جارو برقی نیز بالا می رود.

– کم سر و صدا بودن جاروبرقی:هنگام خرید جاروبرقی دوو آن را روشن کنید و از کم صدا بودن آن اطمینان پیدا کنید.

– قدرت مکش جارو برقی:یکی از موارد بسیار مهم در خرید جاروبرقی توان مکش آن است. یک جارو برقی خوب باید توان مکش بالایی داشته باشد.

 

– اندازه طول سیم جاروبرقی:طول سیم جاروبرقی دوو daewoo باید استاندارد باشد. اندازه مناسب برای کابل جاروبرقی بین 6 تا 9 متر است.

– وزن جاروبرقی:وزن جاروبرقی باید طوری باشد که به کمر و دست و سایر اجزای بدن آسیب نرساند و زیاد سنگین نباشد.

– کیسه جاروبرقی:جاروبرقی های کیسه دار بعد از پر شدن کیسه نیاز به تعویض دارند در مقابل جارو برقی های بدون کیسه نیاز به تعویض کیسه ندارند و هزینه تعویض کیسه را حذف می کنند.

– فیلتر تصفیه کننده هوای جاروبرقی:جاروبرقی هایی که دارای فیلتر تصفیه کننده هوا هستند برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی,آسم و آلرژی هستند مناسب است زیرا باعث جلوگیری از ورود دوباره ذرات و گردو غبار به هوا میشود و این ذرات را جذب می کند.

– لوله تلسکوپی جاروبرقی:طول لوله تلسکوپی جاروبرقی دوو باید طوری باشد که به کمر و سایر اجزای بدن آسیب نرسد.طول لوله نباید زیاد کوتاه باشد.جاروبرقی هایی که دارای لوله تلسکوپی هستند امکان تنظیم طول لوله به صورت دلخواه را دارند.

– ضمانت جارو برقی:هنگام خرید جارو برقی توجه داشته باشید که حتما جارو برقی گارانتی داشته باشد.

– قابلیت مکش مایعات: برخی از جاروبرقی های دوو امکان مکش مایعات از جمله روغن و بنزین را دارند و به راحتی سطوح را از مایعات پاک می کنند.

– نشانگر وضعیت مخزن کیسه: با دارا بودن نشانگر وضعیت مخزن کیسه جاروبرقی دیگر نیاز نیست هر بار جارو برقی را باز کنید تا از پر بودن کیسه اطلاع یابید.

– قابلیت دمندگی: برخی جاروبرقی ها دارای قابلیت دمندگی برای باد کردن بادکنک و … را دارند.

– تمام اتوماتیک: این نوع جاروبرقی ها با استفاده از اسکن محیطی را که باید تمیز کنند به حافظه می سپارند و پس ازحرکت محیط را تمیز می کنند. این جارو برقی ها باطری قابل شارژ دارند.

خرید و قیمت جاروبرقی دوو daewoo

برای خرید جاروبرقی دوو daewoo می توانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بعد از مقایسه قیمت جاروبرقی دوو ، وارد صفحه محصول شوید و پس از مطالعه ویژگی های کامل محصول و انتخاب جاروبرقی دوو مورد نظر ، اقدام به خرید به صورت آنلاین نمایید.

aliharirsaz
aliharirsaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋