aliharirsaz

aliharirsaz

توسط ۱ نفر دنبال می شود

موارد استفاده از کارتن های اسباب کشی

معرفی کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یکی از مهمترین متریال موردنیاز برای هر اسباب کشی محسوب می‌شود که هر کسی با هر سبک زندگی، قبل از شروع بسته بندی اثاثیه منزل به دنبال خرید کارتن اسباب کشی می‌رود. حال اصلا چرا این جعبه‌های بسته بندی این قدر برای پروسه جابجایی حائز اهمیت است؟

اول از همه بدانید که هر کارتنی مناسب برای اثاث کشی منزل نیست! درست است که ما از قدیم‌الایام از کارتن‌های موزی یا دست دوم استفاده می‌کردیم ولی امروزه با تولید انبوه کارتن های ۵ لایه و مستحکم پیروی از روش‌های سنتی و خرید کارتن خالی اسباب کشی آن هم دست دوم کار منتطقی نیست. حالا در ادامه بطور کامل کارتون اسباب کشی را برای شما میشکافیم و دلایلی که نباید از جعبه بسته بندی دست دوم استفاده کنید را توضیح میدهیم.

کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی ارزان

حتما شنیدید که همه قبل از اثاث کشی به دنبال خرید کارتن ارزان قیمت هستند و کارتنی قیمت پایینی دارد که یا دست دوم باشد و یا از نظر استقامت کیفیت پایینی داشته باشند و یا اصطلاحا ۳ لایه باشند. خب؛ شما خودتان بگویید که این نوع جعبه ها ایمنی وسایل شکستنی و عتیقجات شما را تامین میکنند؟ صد در صد نه! پس فکر خرید کارتن اسباب کشی ارزان را از سرتان بیرون کنید. درست است که شما به فکر هزینه های اثاث کشی هستید و خرید کارتن بسته بندی یک مقدار هزینه‌های اولیه شما را بالا می‌برد، ولی این هم درنظر بگیرید که اگر در حین جابجایی اتفاقی برای اثاثیه شما بیافتد هزینه تعمیر وسایل یا جایگزینی آن چند برابر بیشتر از خرید کارتن اسباب کشی برایتان خرج برمیدارد.کارتن موزی همیشه از اصلی ترین وسایل اسباب کشی بوده است ولی این نوع کارتن صرفا برای حمل موز ساخته و تولید شده است از همین رو به هیچ عنوان وسیله ای خوب برای حمل و جابه جایی وسایل در اسباب کشی نمی باشد. ما به شما کارتن های اسباب کشی ایزی پک را توصیه می کنیم.

 

خرید کارتن بسته بندی

نکته دیگری که باید در خرید کارتن بسته بندی درنظر داشته باشید، تعداد لایه‌های آن است. کارتنی برای جابجایی مناسب میباشد که از ۵ لایه ورقه مجزا درست شده باشد تا مقاومت کافی را برای جلوگیری از ورود ضربات احتمالی به لوازم خانه شما داشته باشد. اصولا کارتن‌های معمولی از ۳ لایه مقوا تشکیل شده که در مقایسه با کارتن های ۵ لایه اصلا قابل قیاس نیست، از نظر ریاضی هم بخواهیم حساب کنیم عدد ۵ از ۳ بزرگتر است! پس اگر قصد خرید کارتون برای اسباب کشی را دارید حتما به تعداد لایه‌های آن نیز دقت کنید. برای خرید کارتن بسته بندی شرکت ایزی پک میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. همچنین میتوانید مبلغ محصولات خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید و اگر در شهر تهران هستید در همان روز درب منزل تحویل بگیرید با ارسال رایگان. همچنین تهرانی های عزیز میتوانند از گزینه پرداخت درب منزل استفاده کرده و هزینه محصولات سفارش خود را درب منزل پرداخت کنند. شهرستانی های عزیز میتوانند از گزینه پرداخت انلاین استفاده کرده و ۳ الی ۴ روز کاری محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرند.

کارتن اسباب کشی

فروش کارتن خالی در تهران

امروزه خیلی از مکان ها نسبت به فروش کارتن خالی اسباب کشی اقدام میکنند، از ادارجات بازیافت گرفته تا میوه فروشی و سوپرمارکت ها! ولی این شما هستید که باید انتخاب کنید تا کدام کارتن اثاث کشی را از کدام فروشنده دریافت کنید. درواقع فروش کارتن خالی برای ادارجات بازیافت یا میوه‌فروشی ها به دلیل اینکه خودشان این متریال را تهیه نمی‌کنند، هیچ گونه مسولیتی به همراه ندارد. ولی فروشگاه های اسباب کشی به دلیل اینکه کار تخصصی‌شان تولید کارتون اسباب کشی می‌باشد، علاوه بر کیفیت بالای لوازم درقبال ارائه محصولات درجه یک مسئول هستند. به همین علت است که تاکید میکنیم که کارتن اثاث کشی را از فروشگاه های معتبر و مرتبط تهیه نمایید. فروش کارتن خالی در تهران توسط شرکت ایزی پک انجام می شود و می توانید انواع کارتن خالی با ابعاد و مدل های مختلف را از بخش بالای همین صفحه انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

خرید کارتن اسباب کشی ایزی پک

ما در فروشگاه آنلاین ایزی پک یکی از بهترین و با کیفیت ترین کارتن های موجود در بازار را ارائه می‌دهیم و ساخت این وسایل با مواد خام درجه یک کارخانه ها، سبب شده تا کارتن اثاث کشی با ۵ لایه بسیار مقاوم حافظ وسایل شما در هنگام جابجایی باشد. کارتون اسباب کشی ایزی پک در سایزهای متنوع ارائه شده تا هرکسی بسته به نیاز خود بتواند جعبه بسته بندی موردنیاز خودش را تهیه نماید. ما با هدف بالا بردن کیفیت بسته بندی اثاثیه منزل این کارتن‌ها را عرضه کردیم تا دیگر نگران آسیب دیدن لوازم منزل خود نباشید. حال در ادامه انواع کارتن اسباب کشی ایزی پک را معرفی میکنیم.

معرفی انواع کارتن اسباب کشی در شرکت ایزی پک

کارتن اسباب کشی سایز کتاب

کارتن اثاث کشی سایز کتاب همانطور که اسمش پیداست برای بسته بندی کتاب و جزوات بکار می‌رود. ابعاد این کارتن بسته بندی ۳۳*۳۳*۳۱ عرضه تا هر سایز کتابی به راحتی داخل آن جا شود. دلیل سایز کوچک این جعبه این میباشد که به دلیل وزن زیاد رمان و کتب، هرچه سایز کارتن کمتر باشد حمل و جابجایی آن توسط نیروی حمل راحتتر صورت می‌گیرد.

کارتن اسباب کشی سایز کوچک

این نوع کارتن اسباب کشی برای بسته بندی و جابجایی ظروف شکستنی آشپزخانه بکار می‌رود. کارتن متوسط با ابعاد ۴۶*۴۶*۴۶ و سایز کوچکی که دارد مناسب برای بسته بندی، ظروف چینی ، بشقاب، لیوان و اثاثیه ای از این قبیل می‌باشد. دلیل استفاده از این کارتن برای ظروف آشپزخانه این است که این وسایل به دلیل وزن بالایی که دارند باید با کارتنی حمل شوند که حجم لوازم کمتری را درخودش جای دهد که در هنگام حمل آسیبی مانند پاره شدن کارتن یا برخورد این اثاث ها به هم اتفاق نیافتد.

کارتن اسباب کشی سایز متوسط

اگر برخی از لوازم آشپزخانه داخل کارتن اسباب کشی سایز کوچک جا نشد، کارتن متوسط می‌تواند جایگزین خوبی برای این نوع وسایل باشد. کارتن اثاث کشی متوسط ایزی پک با سایز ۴۶*۳۷*۳۲ ارائه شده تا اثاثیه‌ شکستنی و حساس شما را درخودش جای دهد و دیگر نگران ورود خسارت به ظروف چینی نباشید.

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی سایز بزرگ

ابعاد این کارتن اسباب کشی ۴۶*۴۶*۶۱ می‌باشد و برای جابجایی ظروف پلاستیکی، قطعات کامپیوتر، وسایل دکوری و قابلمه های بزرگ بکار می‌رود. حتما یادتان باشد که از این کارتن در جابجایی ظروف شکستنی و یا کتاب استفاده نکنید زیرا به دلیل سایز بزرگ کارتن بسته بندی امکان آسیب دیدن و یا عدم صحیح بار وجود دارد.

کارتن اسباب کشی سایز بسیار بزرگ

آخرین سایز کارتن اسباب کشی ایزی پک ، سایز بسیار بزرگ می‌باشد که در ابعاد ۶۱*۴۶*۶۱ ارائه شده تا خرده ریزهای داخل کمد، لوازم آرایشی، پالشت و پتوهای خانه‌‌تان را درخودش جای دهد و شما بتوانید حجم بالایی از خرده ریزهای سبک منزل را با این کارتن ۵ لایه جابجا کنید. همچنین کفش یا کتونی‌های خودتان را نیز می‌توانید با بسته بندی درست داخل این کارتن قرار دهید.

چرا کارتن بسته بندی برای اثاث کشی واجب است؟

همانطور که گفته شد کارتن بسته بندی مناسب می‌تواند اسباب کشی شما را یک سر و گردن با سایر جابجایی ها بالاتر ببرد، چراکه شما دیگه مانند قبل استرس آسیب دیدن یا ورود خسارت به اثاثیه منزل را ندارید. حالا بهترین کارتن اسباب کشی را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه آنلاین ایزی پک با عرضه کارتن‌های ۵ لایه و مقاوم یکی از باکیفیت ترین کارتن خالی های کشور را تولید می‌کند و با تضمین کارایی این محصولات کارتن اسباب کشی به شما قول یک بسته بندی ایمن را می‌دهد.

aliharirsaz
aliharirsaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋