Ali Bigdell

Ali Bigdell

فروش لپ تاپ استوک در جهان بازار

از کجا بفهمیم لپ تاپ استوک است؟ جهان بازار

لپ تاپ استوک علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کرده است چراکه قیمت پایین این لپ تاپ ها نسبت به موارد دسته اول موجب شده است تا بسیاری از اشخاص برای رفع نیازهای اولیه خود از این کامپیوترهای رومیزی استفاده نمایند. البته در سایت برخی فروشگاه ها لپ تاپ هایی با قیمت بالا گذاشته اند باید دقت کنید چه کالایی می خرید.

برای امور معمولی و میان رده مثل اجرای نرم افزارهای آفیس ، می توانید حداقل 4 میلیون تومان هزینه کنید و یک لپ تاپ استوک با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید.

آیا به دنبال خرید یک لپ تاپ جدید برای محل کار یا مدرسه خود هستید؟ احتمالاً نگران این هستید که آن لپ‌تاپ جدید چگونه خواهد بود. قبل از اینکه به دنبال قیمت های لپ تاپ های جدید باشید، باید قیمت  لپ‌تاپ‌های استوک را نیز بررسی کنید.

صرف نظر از اینکه در صنعت فناوری اطلاعات هستید یا برای اوقات فراغت یا برنامه های دیگر به لپ تاپ نیاز دارید، می توانید در دراز مدت از یک لپ تاپ استوک بهره مند شوید. در این مقاله به این می پردازیم که نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده چگونه است و چرا باید آن را بخرید. این دلایل و چند توصیه ما برای تصمیم گیری درست برای تشخیص استوک بودن لپ تاپ را مرور کنید.

 

لپ تاپ استوک  چیست؟

هنگامی که یک کامپیوتر به عنوان یک محصول استوک در بازار آزاد فروخته می شود، به معنای چند چیز است. یکی از رویدادهای احتمالی برای دسته‌بندی لپ‌تاپ به‌عنوان استوک، در صورتی است که استانداردهای تعیین‌شده توسط سازمان را برآورده نکند. این لپ‌تاپ قبل از اینکه به‌عنوان استوک در بازار به فروش برسد، با استانداردهای خود دوباره طراحی و بازسازی میشود.

راه‌های دیگری که می‌توان لپ‌تاپ را به‌عنوان استوک به بازار عرضه کرد، شامل سفارش لغو شده ، مدل‌های انباشته شده در انبارها و مدل‌هایی با خراش‌های جزئی و آسیب‌های ناشی از حمل و نقل است.

اگر خوش شانس باشید، می توانید یک لپ تاپ استوک تهیه کنید که عملکرد، دوام و حس یک لپ تاپ کاملاً جدید را به شما بدهد. این معامله می تواند میلیونها تومان برای شما صرفه جویی کند در حالی که تا سال ها دوام می آورد، درست مانند لپ تاپ های جدید می توان از این لپ تاپ های استوک استفاده نمود.

نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده
نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده

نکاتی درباره نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده که به شما کمک می کند لپ تاپ کاملاً جدید را از یک لپ تاپ استوک تشخیص دهید

لپ‌تاپ‌ها بر خلاف خودروها، کیلومتر شماری برای نشان دادن مسافت پیموده شده ندارند، بنابراین شما شخصا باید برای شناسایی وضعیت لپ‌تاپی که قصد خرید آن را دارید، بررسی لازم را انجام دهید. در ادامه نکات زیادی برای نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده به طور کامل بررسی شده است.

وضوح کامل تصاویر در صفحه نمایش: با توجه به Bios نوت بوک ، برخی لپ تاپ های استوک معمولاً هنگام بوت شدن مشکل دارند و ممکن است پیکسل های سوخته روی صفحه نمایش داشته باشند. برخی از پیکسل سوختگی ها می توانند در طول زمان افزایش یابند. اگر خط باشد و پیکسل سوختگی نداشته باشد می توانید با اطمینان بیشتری خرید کنید.

بررسی کنید که آیا هارد دیسک کاملا پاکسازی شده است: اگر مالک قبلی فایل‌های روی هارد دیسک را حذف کرده یا حتی دوباره فرمت کرده باشد، ردی از برنامه‌های نرم‌افزاری خاص باقی می‌ماند. از برنامه ای مانند Disk Editor یا Disk Investigator استفاده کنید تا ببینید که آیا هارد دیسک شما استفاده شده است یا خیر.

تمام جزئیات را از منابع اصلی چک کنید: کلید محصول را از پایین لپ تاپ بردارید و آن را یادداشت کنید. شماره سریال/مدل معمولاً روی برچسبی با نام تجاری لپ ‌تاپ قرار دارد. کلید محصول را در وب سایت سازنده تایپ کنید تا جزئیات مربوط به زمان ساخت و فروش رایانه را ببینید.

قدرت باتری را بررسی کنید: انرژی باتری یک راه آسان برای بررسی اینکه آیا لپ تاپ شما استفاده شده است یا خیر. باتری لپ تاپ جدید با شارژ کامل باید چندین ساعت دوام بیاورد. یک باتری جدید باید حداقل دو سال عمر کند. تشخیص استوک بودن لپ تاپ به میزان مصرف باتری بستگی دارد، اگر لپ تاپ به سرعت شارژ تمام میکند و خاموش میشود از خرید این لپ تاپ اجتناب کنید.

پورت ها ، و داخل دستگاه را از نظر گرد و غبار بررسی کنید: یک رایانه جدید ممکن است مقداری گرد و غبار داشته باشد، اما به اندازه رایانه ای که برای یک یا دو ماه استفاده شده است، گرد و غباری نخواهد داشت. پوشش پلاستیکی فن های خنک کننده لپ تاپ را بردارید و از یک دستمال تمیز  برای پیدا کردن  گرد و غبار استفاده کنید. اگر لپ تاپ کمی گرد و غبار داشته باشد، احتمالاً به درستی کار میکند.

 

7 راه سریع  تشخیص استوک بودن لپ تاپ

بسته به مدل، نسخه و سیستم‌عامل لپ‌تاپ شما، چندین گزینه برای نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده وجود دارد. در اینجا هفت مورد رایجی که باید هنگام خرید لپ تاپ استوک بررسی کنید آورده شده است:

در اولین گام مطمئن شوید که باتری لپ تاپ به طور کامل شارژ میشود. زمانی که سیستم را روشن میکنید صفحه آبی ظاهر نشود. باید حتما توجه شود که لپ تاپ به سرعت داغ نشود، داغ شدن میتواند به قطعات الکترونیکی مثل CPU  و کارت های شبکه و گرافیک آسیب فراوانی بزند. اگر در هنگام تست لپ تاپ های استوک مشاهده کردید که لپ تاپ بدون هیچ دلیلی خاموش میشود از خرید این سیستم خودداری کنید. همه دکمه های کیبورد حتی دکمه های که به صورت ترکیبی استفاده میشوند را چک کنید و حتما شخصا این مورد را بررسی کنید. در آخرین گام حتما صفحه نمایش را با دقت نگاه کنید تا هیچ گونه ترک خوردگی، پیکسل و.. نداشته باشد. تا اینجا هفت راهکار برای نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده را بررسی کردیم.

 

مزایای نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده برای خرید لپ تاپ های استوک

یکی از اولین و مهمترین دلایل خرید لپ تاپ های استوک این است که در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کنند. لپ تاپ های استوک  قیمت ارزان تری نسبت به لپ تاپ های جدید با مشخصات مشابه دارند. مصرف کنندگان می توانند از ترکیب واقعی برخی از بهترین ویژگی های لپ تاپ های جدید در  بازار بدون قیمت بالا لذت ببرند.

فروشندگان، قیمت لپ‌تاپ‌های استوک را حدود 25 تا 50 درصد کمتر از لپ‌تاپ‌های جدید در همان دسته ارائه می‌کنند. از نظر تئوری، این قیمت بسیار ارزان‌تر از قیمت لپ‌تاپ‌های جدید است، اما عملکرد و دوام یکسان باقی می‌ماند. کاربران می توانند بدون افت کیفیت و طول عمر لپ تاپ در هزینه خود صرفه جویی کنند.

لپ‌تاپ‌های استوک  برای محیط‌زیست نیز مفید هستند، به همین دلیل است که افراد دوستدار محیط‌زیست آنها را دوست خواهند داشت. اگر نگران سازگاری با محیط زیست هستید، باید لپ‌تاپ‌های استوک را انتخاب کنید، زیرا تولیدکنندگان به جای دور ریختن و اضافه کردن زباله‌های الکتریکی، از قطعات قبلی لپ‌تاپ استفاده و آن ها را بازیافت می‌کنند.

 

 

نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده
نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده

 بهترین لپ تاپ های استوک در بازار

کدام لپ تاپ استوک را بخرم؟ اگر مایل هستید خرید خود را از یک فروشنده قابل اعتماد در یک وب سایت رسمی و معتبر، انجام دهید، خرید یک لپ تاپ استوک کار سختی نیست. برای اینکه شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم، ما در جهان بازار تنوعی از بهترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار را ارائه کرده ایم.

برای خرید لپ تاپ استوک، می‌توانید از صفحات محصولات دیدن کنید و خودتان صرفه‌جویی در قیمت و مشخصات را ببینید. جهان بازار  بهترین قیمت لپ تاپ استوک رو با 7 روز مهلت تست ارائه میدهد، شما میتوانید با استفاده از مواردی که در بخش قبلی ذکر شده از کجا بفهمیم لپ تاپ استوک است؟ نسبت به خرید لپ تاپ های استوک اقدام کنید و با پشتیبانی جهان بازار انتخابی مطمئن داشته باشید.

اینها برخی از بهترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند. قیمت لپ‌تاپ‌ها بسیار ارزان‌تر از مدل‌های جدیدشان است و می‌توانند بهترین مشخصات را به شما ارائه دهند.

همچنین درصورتی که شما با توجه به بودجه قیمتی و کارکردی نیاز به کامپیوتر استوک یا کیس دست دوم دارید می توانید از جهان بازار با قیمت عمده خرید کنید.

نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده
نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده

سخن پایانی

خرید یک لپ تاپ کاملاً جدید ارزان نیست. فروشگاه های آنلاین مختلفی وجود دارند که قیمت های مقرون به صرفه ای نسبت به فروشگاه های فیزیکی ارائه میدهند.اما بیایید با این واقعیت روبرو شویم که خرید آنلاین لپ تاپ از طریق خانه راحت تر و در دسترس تر است.اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده ، مزایای خرید یک لپ تاپ استوک و بهترین مدل های موجود در جهان بازار بدانید، می دانید. خرید خوبی داشته باشید.

https://www.plaza.ir/140009/388643/how-to-distinguish-a-new-laptop-from-a-used-one/

 
Ali Bigdell
Ali Bigdell فروش لپ تاپ استوک در جهان بازار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋