ali nazeri

ali nazeri

انتخاب بهترین باتری خودرو برای خودروهای خارجی: راهنمای خرید، نظرات و نکات 2023

باتری خودرو یکی از قطعات جایگزینی است که اکثر صاحبان خودرو از تعویض آن بیم دارند. آنها نه تنها سنگین هستند، بلکه سیستم های الکتریکی مدرن به همراه مکان های باتری که دسترسی به آنها سخت است، تعویض خود را برای بسیاری دشوار می کند. در حالی که گسترش خدمات مکانیک سیار فرآیند نصب را ساده کرده است، اولین گام انتخاب بهترین باتری 12 ولتی خودرو برای وسیله نقلیه خاص شما است.
اکثر خودروهای سوخت‌رسان امروزی از باتری‌های AGM مشابه سرب اسیدی و مهر و موم شده کارخانه استفاده می‌کنند. اما، مانند هر قطعه جایگزین دیگری، چندین مالک خودرو اغلب این سوال را مطرح می کنند که چه کسی بهترین باتری خودرو را می سازد. اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا در مورد اینکه بهترین باتری برای خرید کدام است تصمیم بگیرید.

 

چرا یک باتری خودکار خوب مهم است؟


چه به سر کار رفت و آمد داشته باشید، چه در شهر پرپیچ و خم می شوید یا گاه به گاه سفرهای جاده ای انجام می دهید، هر وسیله نقلیه ای که روشن می شود نیاز به باتری قوی دارد. باتری وظیفه تامین آمپر اولیه مورد نیاز برای فعال کردن استارت خودرو، چرخاندن موتور و روشن کردن سیستم جرقه زنی را بر عهده دارد. هنگامی که موتور خودرو مشتعل می شود، دینام کار را به دست می گیرد تا به تغذیه لوازم جانبی و سیستم پشتیبانی ادامه دهد.

باتری خوب به باتری گفته می شود که شارژ خود را برای مدت طولانی در شرایط آب و هوایی سرد نگه می دارد و در صورت لزوم خودرو را روشن می کند. میانگین طول عمر باتری خودرو از سه تا پنج سال متغیر است. در واقع، از آنجایی که میانگین طول عمر مالکیت خودرو پنج سال است، ممکن است فقط یک بار لازم باشد باتری خود را قبل از خرید آن تعویض کنید.

علاوه بر این، یک باتری خوب نباید به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز داشته باشد یا به شارژر متصل شود. باید مهر و موم شده باشد، همراه با گارانتی قوی شامل دوره تعویض رایگان.

چند نوع باتری خودرو وجود دارد؟

 


باتری‌های خودروهای مصرفی به چند گروه طراحی مختلف، لیتیوم یون، اسید سرب و NiMh (هیدرید فلز نیکل) طبقه‌بندی می‌شوند. همچنین می‌توانید باتری را با فناوری آن جدا کنید - با اینکه سرب اسید معمولی‌تر (و مقرون به صرفه‌تر) است و لیتیوم یون یا NiMh از نظر فنی پیشرفته‌تر است.اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید قیمت یکتا باتری سپاهان را نگاهی بیندازید.

باتری سربی - اسیدی


رایج ترین باتری جایگزین، نوع سرب اسیدی است. معمولاً این باتری ها را به نام باتری های کلسیمی نیز خواهید شنید. این نوع باتری‌های ضد نشت کارخانه مهر و موم شده‌اند، به این معنی که مصرف‌کنندگان را مجبور به اضافه کردن آب یا سرویس‌دهی مانند سال‌های گذشته نمی‌کنند.

"مواد تشکیل دهنده" از جمله آب مقطر و اسید سولفوریک، الکترولیت و اجزای داخل آن را تشکیل می دهند، "شارژ" مورد نیاز برای ایجاد نیرو - یا AMP های میل لنگ را فراهم می کنند. به علاوه، این طراحی به کاهش خوردگی ترمینال‌ها کمک می‌کند، که می‌تواند علت بسیاری از موقعیت‌های دردسر مرتبط با باتری باشد.

در نهایت، اسیدهای درونی و سلول‌ها شروع به کاهش ظرفیت خود برای نگهداری یا حفظ شارژ خواهند کرد. با این حال، برخلاف مدل های قبلی خود، توصیه نمی شود که باتری سرب اسیدی و کارخانه مهر و موم شده را «شارژ» کنید. این به دلیل اکسیژن و گاز هیدروژن است که در هنگام شارژ تولید می شود که می تواند منجر به انفجار شود. می توانید یک جامپ استارتر را به این باتری ها وصل کنید، اما مطمئن شوید که دستورالعمل های آنها را دنبال کنید.

لیتیوم یون


وقتی دو رقیب بعدی را معرفی می کنید، فناوری باتری جهش بزرگی انجام می دهد. باتری‌های لیتیوم یونی بسیار کارآمد هستند و بر اساس همان فناوری موجود در جاکلیدی خودرو، کامیون یا شاسی‌بلند شما هستند. آنها عمدتاً برای وسایل نقلیه با کارایی بالا یا لوکس طراحی شده اند، زیرا حدود نیمی از همتایان سرب-اسید خود را وزن می کنند.

باتری های لیتیوم یونی به سرعت در بازار خودرو رایج تر می شوند. با این حال، اگر سازنده خودرو شما این نوع ارتقا را توصیه نمی کند، بهتر است از باتری سنتی استفاده کنید.

باتری NiMH


هیدرید فلز نیکل آخرین تکامل با باتری های خودرو است. آنها در وسایل نقلیه هیبریدی عمدتاً به دلیل توانایی سریع آنها در شارژ استفاده می شوند. آنها از یک آلیاژ جذب کننده هیدروژن برای تامین الکترودهای منفی استفاده می کنند، در حالی که بار مثبت از طریق اکسی هیدروکسید نیکل تامین می شود.
بهترین مارک های باتری خودرو – جدول مقایسه باتری خودرو 2021
یافتن باتری خودرویی ساخته شده توسط OEM بسیار نادر است. خودروسازان تمایل دارند به متخصصان تولید پس از فروش اعتماد کنند تا چندین قطعه متداول تعویض شده مانند باتری خودرو را برون سپاری کنند. به این ترتیب، باتری‌های خودرو با بهترین امتیاز از شرکت‌هایی با سابقه ثابت شده در قابلیت اطمینان، دوام، و توانایی حفظ شارژ در دمای نامطلوب تولید می‌شوند.

 
 بهترین باتری خودروی 2023

 

 


هنگام مقایسه باتری های جایگزین خودرو، برخی به طور قابل توجهی بالاتر از رقبای خود قرار می گیرند. چهار باتری ذکر شده در زیر تمام علائم قابل اعتماد بودن، بادوام بودن و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف را بررسی می کنند. بیشتر این باتری ها را می توانید در Advance Auto یا سایر فروشگاه های حافظ باتری در سراسر کشور پیدا کنید.

باتری های اپتیما - زرد یا قرمز


شما به سادگی نمی توانید با باتری های Optima اشتباه کنید. این شرکت برای تولید باتری‌های سرب اسیدی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، با توانایی استثنایی در تحمل دمای شدید، شهرت زیادی به دست آورده است. محصولات آنها برای مصارف مصرفی، تجاری و نظامی ساخته شده اند.

دو "سبک" وجود دارد - YellowTop - که برای کامیون ها یا وسایل نقلیه با نیاز آمپر بالا استثنایی است. Optima RedTop برای کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند یا کسانی که اغلب وسایل نقلیه خود را خارج از جاده می رانند، مناسب تر است. این باتری ها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند - تا 300 چرخه که در صنعت بسیار بالا است.


ای سی دلکو


AC Delco یک نام تجاری شناخته شده است - به ویژه برای کسانی که وسایل نقلیه GM دارند. آنها عمدتاً به خاطر کمربندهای خودرو، شیلنگ ها و باتری های جایگزین مانند 94RAGM شناخته می شوند. این باتری برای دارندگان خودرو، با استفاده از مواد درجه یک تولید شده است که به حمایت از ضمانت 36 ماهه آنها کمک می کند. تنوع برنامه های کاربردی آن - از کوپه های دو در گرفته تا وانت، آن را در بین 3 باتری برتر خودرو در سال 2021 قرار می دهد.


DieHard 


باتری‌های اصلی DieHard در فروشگاه‌های خرده‌فروشی Sears پیدا شدند و در سال 1967 عرضه شدند. در طول سال‌ها، مالکیت ممکن است تغییر کرده باشد، اما تعهد آنها به تولید باتری‌های خودرویی و دریایی با کیفیت ساخته نشده است.
DieHard مانند رقبای خود در بالا، اندازه ها یا گروه های زیادی از باتری ها را برای خودروها، کامیون ها و SUV ها تولید می کند. مسلماً بهترین ویژگی آنها فناوری مقاومت در برابر ارتعاش، سادگی نصب و عملیات بدون تعمیر و نگهداری است. آنها همچنین یکی از بهترین باتری های هوای گرم در بازار امروز هستند.


3 نکته در مورد انتخاب بهترین باتری خودرو


اگر یک هوندا، نیسان، تویوتا یا یک خودروی تولیدی رایج دیگر دارید، خرید باتری جایگزین خودرو نسبت به سال‌های گذشته دشوارتر می‌شود. این عمدتاً به دلیل مشخصات فنی، گروه های مختلف یا اندازه باتری ها است که برای مدل های خاص منحصر به فرد هستند. با این حال، چند نکته مهم وجود دارد که به شما در صرفه جویی در زمان، خرید باتری مناسب و صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

نکته شماره 1 - مشخصات مهم - گروه، CCA و برنامه را بدانید


باتری خودرو با چند مشخصات مهم طبقه بندی می شود. اولین قدم این است که بدانید این مشخصات به چه معناست. در اینجا سه اصطلاح رایج وجود دارد که همه دارندگان وسایل نقلیه باید قبل از خرید بدانند.

گروه: اولین شماره ای که در فروشگاه حافظ باتری می بینید شماره های گروه است. اینها توسط شورای بین‌المللی باتری طبقه‌بندی شده‌اند و ابعاد، مکان پایانه‌ها، و نوع باتری را برای یک سال خاص، ساخت و خودروهای مدل توصیف می‌کنند. این اولین موردی است که باید بدانید. برای تعیین باتری مناسب برای وسیله نقلیه خود، می توانید آن را در دفترچه راهنمای مالک جستجو کنید یا با بخش خدمات نمایندگی محلی خود تماس بگیرید.

آمپرهای میل لنگ سرد (CCA): ویژگی مهم دیگری که باید بدانید آمپرهای میل لنگ سرد است. این عدد به تعداد آمپرهایی اشاره دارد که باتری می تواند زمانی که دما به زیر صفر درجه فارنهایت می رسد. یکی از اصطلاحاتی که اغلب با CCA همراه است ظرفیت ذخیره است. با این حال، این معمولاً برای باتری‌های دریایی یا باتری‌های چرخه عمیق در نظر گرفته می‌شود.

کاربرد باتری: آخرین مشخصاتی که باید در مورد باتری های معمولی بدانید کاربرد آنهاست. برخی از باتری ها برای کامیون های دریایی، خارج از جاده، کامیون های سنگین و ماشین های مصرفی، کامیون ها و SUV ها طراحی شده اند. قبل از خرید باتری حتما این موضوع را بررسی کنید.

نکته شماره 2 - گارانتی را تأیید کنید

 


نکته دوم در لیست ما این است که ضمانت باتری را با خرده فروش خود تأیید کنید. در حالی که ضمانت‌های خاصی مبتنی بر سازنده وجود دارد، برخی از خرده‌فروشان الزامات خاصی از مشتری برای رعایت ضمانت دارند. علاوه بر این، برخی از خرده فروشان باتری جایگزین رایگان باتری جدید را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر بر اساس طول عمر باتری، بازپرداخت خود را به طور مناسب ارزیابی می کنند. فقط مطمئن شوید که این موارد را قبل از خرید تأیید کنید.

نکته 3 - ارزان ترین گزینه را انتخاب نکنید


وقتی صحبت از باتری ماشین می شود، شما واقعاً چیزی را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید. ارزان ترین گزینه معمولاً گزینه ای است که نسبت به رقبا قابل اعتمادتر است. اگر در آب و هوای سرد یا گرم زندگی می کنید، بهتر است چند دلار اضافی را برای یک باتری با کیفیت بالا و کم تعمیر و نگهداری با آمپرهای میل لنگ هوای سرد قوی و گارانتی کامل خرج کنید. هیچ چیز بدتر از گیر افتادن در طوفان زمستانی با ماشینی که روشن نمی شود وجود ندارد - به خصوص بدون کابل های جامپر.

علاوه بر این، مراقب باشید که از کجا یک باتری 12 ولتی جایگزین خریداری می کنید. اگرچه ممکن است خرید از طریق آمازون یا یک فروشگاه بزرگ باکس جذاب باشد، اما بهتر است از یک فروشگاه معتبر قطعات خودرو مانند حافظ باتری خرید کنید. آنها نه تنها راهنمای خرید در محل دارند، که جزئیاتی در مورد عمر باتری، طول عمر و قدرت میل لنگ به شما می دهد، بلکه معمولاً بهترین ضمانت ها را نیز خواهند داشت.

خدمات تعویض باتری ماشین حافظ باتری


نصب باتری های خودرو می تواند بسیار مشکل باشد. نه فقط این، بلکه برخی از تولیدکنندگان استانداردها و رویه های خاصی دارند که باید برای کاهش احتمال آسیب های الکتریکی یا رایانه ای خاص رعایت شوند. در حالی که برخی از مشاغل مکانیکی DIY هستند، بهترین کار این است که به تجربه و حرفه ای بودن یک مکانیک ثابت موبایل موکول شوید.

حافظ باتری خدمات تعویض باتری راحت و مقرون به صرفه را برای اتومبیل ها، کامیون ها و SUV ها ارائه می دهد. فرآیند ساده است. ابتدا بررسی کنید که به چه نوع باتری جایگزینی نیاز دارید و یکی را از فروشگاهی در نزدیکی خود خریداری کنید که قابل اعتماد است و گارانتی بدون مشکل ارائه می دهد. دوم، با تیم حافظ باتری تماس بگیرید تا جایگزینی باتری ماشین تلفن همراه خود را تنظیم کنید - در زمان و مکانی که بهترین برنامه شما را دارد. در نهایت، بنشینید و استراحت کنید تا مکانیک های کارشناسی ارشد ما که دارای گواهینامه هستند این کار را انجام دهند.

اگر راننده روزانه، خودروی جمع‌آوری یا وانت شما باتری تمام شده دارد، یا با مشکل در لنگ زدن مواجه هستید، با تیم حافظ باتری تماس بگیرید و ما خوشحال می‌شویم آن را برای شما تعویض کنیم.
 

ali nazeri
ali nazeri

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋