ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

تعمیرات تخصصی ایفون ۱۱ و ایفون ایکس در اهواز

امروزه با استفاده از تلفن های هوشمند شاهد زندگی متفاوتی در این عصر هستیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از موبایل فیکس ایران، تنها با نصب آن می توانید کارهای زیادی از جمله فعالیت های بانکی، خرید بلیط و ... را انجام دهید. اما این دستگاه پرکاربرد گاهی اوقات ممکن است دچار ایرادات فنی نرم افزاری یا سخت افزاری شده و نیاز به تعمیرات گوشی های موبایل در اهواز ویژه داشته باشد.
شاید روزی که مارتین کوپر اولین تلفن همراه را تولید کرد، هیچ کس فکر نمی کرد که کمتر از نیم قرن بعد این وسیله ارتباطی به یکی از ضروری ترین وسایل شخصی همه مردم تبدیل شود.

ابزاری که نبود آن می تواند کار و ارتباط را با مشکل مواجه کند، هرچند استفاده نادرست از آن عواقب مالی و روانی نیز به همراه خواهد داشت.
تجربه، مهارت، امنیت گوشی و دریافت نرخ های متعارف برای تعمیرات 
خرید آیفون 11 پرومکس کارکرده دست دوم از جمله ویژگی هایی است که هر تعمیرگاه یا شرکتی باید داشته باشد.
موبایل فیکس ایران یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تعمیرات آیفون است که بهترین خدمات را به مشتریان حرفه ای خود ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا شما را با مشکلات و رفع فنی آیفون 11 پرو مکس و آیفون ایکس و همچنین تعویض باتری و ال سی دی آیفون آشنا کنیم.

تعمیر تخصصی آیفون 11 پرو مکس

سال هاست که شرکت آیفون آخرین دستاوردهای خود را در قالب گوشی های موبایل در ماه سپتامبر ارائه کرده است. این شرکت در سال 2019 گوشی موبایل آیفون 11 پرومکس را عرضه کرد که ویژگی خاص آن استفاده از سه دوربین است.
با وجود رنگ‌های جذاب، افزایش باتری، بهبود کیفیت عکاسی و تصویربرداری و سایر گزینه‌های مثبت این تلفن همراه، بخش‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری (مانند باتری، آپدیت iOS و غیره) مستعد مشکلات مختلفی هستند.
برخلاف سایر گوشی های هوشمند آیفون، سازنده آن در صورت خرابی، تعمیر اختصاصی آیفون 11 پرو مکس را اجرا کرده است.
از آنجایی که گوشی های جدید صفحه نمایش LCD بزرگتری دارند، ممکن است به دلیل افتادن یا فشار بیش از حد، صفحه نمایش شکسته یا بشکند. در بیشتر موارد شکستن صفحه LCD منجر به از بین رفتن صفحه لمسی گوشی نمی شود و با تعویض گلس می توان مشکل را حل کرد. اما اگر صفحه LCD سوخته باشد، این قطعه سخت افزاری باید به طور کامل تعویض شود.
صفحه نمایش های LCD آیفون بسیار گران هستند و ضربه، فشار و حتی ورود آب به گوشی باعث از کار افتادن صفحه نمایش LCD می شود. معمولا در چنین مواقعی گوشی خاموش می شود و بخشی از صفحه سیاه می شود.
مادربرد یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بخش های گوشی موبایل است. در صورت بروز مشکل در این قسمت اینترنت قطع می شود و گوشی شما دیگر قادر به دریافت و ارسال پیام نخواهد بود. به طور کلی مشکلات مادربرد به دلیل رسوب، رطوبت و آب به مادربرد و یا شکستن آن قسمت است.
از آنجایی که این قطعه یکی از مهم ترین قطعات گوشی می باشد در صورت مشاهده چنین ایرادی در اسرع وقت به تعمیرکار مجرب مراجعه نمایید تا از خرابی کامل گوشی موبایل جلوگیری شود.
تعمیر آیفون ایکس
یکی دیگر از گوشی های هوشمند آیفون که با ورود به بازار (در سال 2017) همه را شگفت زده کرد، مدل آیفون X بود.با وجود اینکه آیفون X تنها سه سال از تولید آن می گذرد، اما به دلیل نوسانات ارز، قیمت خرید و حتی قیمت قطعات یدکی اصلی. بلند است.
اما با بی احتیاطی یا اتفاقات غیرمنتظره، مانند هر گوشی هوشمند دیگری، احتمال نقص کوچک یا خرابی آن وجود دارد.
یکی از مشکلات اصلی آیفون X شکستن دکمه پاور است. مشکلات برق گاهی اوقات باعث می شود که گوشی به طور خودکار راه اندازی مجدد شود یا به طور کلی برق آن قطع شود.
برای تعمیر پاور آن ابتدا باید موبایل را باز کرده و پنل پشتی آن را از برق جدا کرده و کاملا چک کنید. بسته به اینکه مشکل از قسمت فیزیکی پاور باشد یا آیفون X تخت، هزینه تعمیر آیفون X متفاوت خواهد بود.
یکی دیگر از ایرادات این مدل تداخل خودروهای متصل به دوربین عقب و جلو است که معمولا با کمک روش های نرم افزاری این مشکل برطرف خواهد شد.
تعویض باتری آیفون
اکثر گوشی های هوشمند امروزی، از جمله آیفون، از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند. اگرچه این نوع باتری یکی از بهترین نمونه ها است، اما با گذشت زمان ظرفیت و قدرت شارژ آن ها کاهش می یابد و در نتیجه در عملکرد گوشی اختلال ایجاد می کند.
گرمای بیش از حد یکی از دلایل اصلی کاهش سریع فرآیند شارژ باتری است. استفاده مکرر از تلفن همراه در زمان شارژ باعث داغ شدن بیش از حد باتری و آسیب رساندن به باتری در مدت زمان کوتاهی می شود.
نصب و استفاده از برخی اپلیکیشن ها باعث مصرف بیش از حد باتری و کاهش کارایی آن می شود، بنابراین با مراجعه به قسمت تنظیمات و بررسی مشکل می توانید تا حدی از خرابی زودرس باتری جلوگیری کنید. گاهی اوقات باتری در مدت زمان کوتاهی خالی می شود که در این صورت باید باتری آیفون را تعویض کنید.
در مدل های جدید، بدنه پشتی گوشی موبایل وصل شده و باتری آن به راحتی قابل دسترسی نیست. بنابراین برای رفع این مشکل باید با سازمان ها یا شرکت های معتبری مانند موبایل فیکس ایران که دانش و تجربه بالایی در این زمینه دارند تماس بگیرید.
البته این شرکت قادر به اعزام متخصصین به محل سکونت (محل کار) مشتری جهت تعمیر انواع گوشی موبایل با تجهیزات مربوطه در یک مکان می باشد.

 

 

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋