ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

خرید آیفون 11 پرومکس کارکرده دست دوم

از اسپیکر گوشی موسیقی پخش کنید و مطمئن شوید که صدایی رسا و باکیفیت تولید می‌کند. 

https://parstell.co/pcat/stock-mobile-phone-buyguid/stock-iphone-buyguid/iphone-11-series-used/iphone-11-pro-max-used/

به‌سادگی مطمئن شوید که جک هدفون کار می‌کند و پورت لایتنینگ قادر به شارژ گوشی و انتقال اطلاعات است. مطمئن شوید که به‌محض اتصال گوشی به شارژر عملیات شارژ بدون تأخیر آغاز شود و دچار اتصالی نیز نباشد.از گوشی و اسپیکر با او صحبت کنید تا از کیفیت مناسب میکروفن و اسپیکر مطمئن شوید.

دوربین گوشی‌های هوشمند از مهم‌ترین امکانات آن‌ها به شمار می‌روند، پس حتماً با دوربین گوشی آیفون دست دوم چند عکس و چند دقیقه ویدئو ثبت کنید تا از عملکرد و کیفیت آن مطمئن شوید. زیرا ممکن است بر اثر ضربه دوربین دستگاه دچار آسیب شده باشد و در هنگام تصویر برداری دچار لرزش شود.

یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از خرید گوشی‌های کارکرده اپل به آن توجه کنید سلامت باتری دستگاه است زیرا تمامی باتری‌های قابل شارژ به مرور زمان اثربخشی و کیفیت خود را از دست می‌دهند و متأسفانه باتری آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

برای سنجش میزان عملکرد و کیفیت باتری آیفون، راهکارهای ساده ای وجود دارد؛ که از طریق خود دستگاه و بدون نصب هیچ برنامه‌ای خاص قائل انجام است. برای این منظور تنها کافی است که طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • به بخش تنظیمات یا “Settings” مراجعه کنید.

وسیله‌ای که نبودنش می‌تواند کارها و ارتباطات را سخت‌تر کند، هر چند استفاده ناصحیح از آن نیز تبعات مالی و روانی در پی خواهد داشت.

چندین سال است که شرکت آیفون در ماه سپتامبر، آخرین دستاوردهای خود را در قالب تلفن همراه وارد بازار می‌کند. در سال ۲۰۱۹ میلادی این شرکت، از تلفن همراه آیفون مدل یازده پرومکس رونمایی کرد که یکی ویژگی‌های خاص آن استفاده از دوربین سه‌گانه است.

با وجود رنگ‌بندی‌های جذاب، تقویت باتری، افزایش کیفیت عکاسی و تصویربرداری و سایر آپشن‌های مثبت این تلفن همراه، احتمال بروز مشکلات مختلف برای بخش‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری (مثل باتری، بروز رسانی ios و غیره) وجود دارد.

 برخلاف مدل‌های دیگر اسمارت فون‌های آیفون سازندگان آن، این امکان را فراهم کرده‌اند تا در صورت خرابی، تعمیرات تخصصی آیفون ۱۱ پرو مکس به‌آسانی انجام گیرد.

از آنجایی‌ که گوشی‌های جدید دارای ال‌سی‌دی‌های بزرگتری هستند، ممکن است براثر افتادن یا فشار بیش‌ از حد بیشتر صفحه آن ترک برداشته و یا بشکنند. در اکثر موارد شکستن ال‌سی‌دی باعث از بین رفتن تاچ گوشی نشده و با تغییر گلس مشکل برطرف خواهد شد؛ اما اگر ال‌سی‌دی بسوزد، باید این قطعه سخت‌افزاری را به‌طور کامل تعویض کرد.

ال‌سی‌دی آیفون بسیار گران بوده و با وارد شدن ضربه، فشار و حتی نفوذ آب به بخش‌های داخلی گوشی، احتمال از کارافتادن ال‌سی‌دی وجود دارد. معمولاً در چنین مواردی موبایل خاموش شده و قسمتی از صفحه‌ آن سیاه می‌شود.

مادربرد یکی از بخش‌های مهم و حیاتی تلفن همراه است. اگر این بخش دچار مشکل شود اینترنت قطع‌شده و گوشی شما دیگر قادر به دریافت و ارسال پیام نیست. به‌طورمعمول مشکلات مادربرد در اثر ایجاد رسوب، رسیدن رطوبت و آب به مادربرد و یا شکستن این قطعه به وجود می‌آید.

یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند آیفون که در زمان ورود آن به بازار (در سال ۲۰۱۷ میلادی) همه را شگفت‌زده کرد، مدل آیفون ایکس بود. با اینکه تنها سه سال از تولید آیفون ایکس می‌گذرد به دلیل نوسان ارز، قیمت خرید و حتی قیمت قطعات اورجینال نیز بالا می‌باشد.

با این‌ حال با یک بی‌دقتی و یا اتفاقات ناخواسته مانند هر تلفن هوشمند دیگر امکان نقص جزئی و یا ازکارافتادن آن نیز وجود دارد.

یکی از مشکلات عمده گوشی آیفون ایکس، خراب شدن دکمه پاور آن است. اشکال در پاور گاهی باعث شده گوشی به‌صورت خودکار ری استارت شود و یا آن که به‌طور کامل پاور از کار بیفتد.

برای تعمیر پاور آن ابتدا باید موبایل را بازکرده و فلت پشتی پاور را جدا کرده و کاملاً مورد بررسی قرار گیرد. بسته به اینکه مشکل مربوط به بخش فیزیکی پاور بوده یا اشکال از فلت آیفون ایکس است، هزینه تعمیر گوشی آیفون ایکس متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از آسیب‌های احتمالی این مدل، مختل شدن مدارهای متصل به دوربین عقب و جلو آن است که معمولاً به کمک روش‌های نرم‌افزاری مشکلات آن برطرف خواهد شد.

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋