ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

تشخیص فیلتر ممبران اصلی

از چه راهی تشخیص فیلتر ممبران اصلی

این فیلترها با برندهای متفاوت دیگری نیز تولید می‌شوند. بهتر هست قبل از خرید فیلتر مناسب به کیفیت آن توجه کنید و همچنین به اصل بودن آن، قیمت را در اولویت اول قرار ندهید زیرا صرفاً قیمت بالا نشانه کیفیت و قیمت پایین نشانه بی کیفیتی نمی‌باشد. آب پاکسازان در رابطه اصل بودن فیلتر امر مهمی هست که در نحوه‌ی عملکرد و حتی عمر فیلتر بسیار تأثیرگذار هست پس سعی کنید قبل از خرید حتماً از اصل بودن فیلترها مطمئن شوید.

خرید و محاسبه قیمت دستگاه RO تصفیه آب

با وجود یک کیت آزمایش می‌توان کیفیت آب خروجی را پس از نصب فیلتر بررسی کرد در صورتی که فیلتر اصل باشد باید تمامی سختی‌ها و نمک‌های محلول و غیر محلول در آب و همچنین ph آب در سطح استاندارد باشد و اگر این‌چنین نبود باید به اصل بودن فیلتر خریداری شده مشکوک شد.

به مقالات دیگر ما سر بزنید:

ایران فونت

شرکت تصفیه آب صنعتی آب پاکسازان

آب تصفیه کن صنعتی

پیش فیلتر شنی

مراحل تصفیه آب توسط فیلتر ممبرین و میزان دقت این فیلتر در هنگام تصفیه آب توسط فیلتر ممبرین مراحلی طی می‌شود آب پاکسازان از ابتدا تا آب خروجی به یک آب تمیز و آشامیدنی تبدیل می‌شود را توضیح داده است در زیر این مراحل را جهت شما توضیح خواهیم داد.

در مرحله اول آب وارد فیلت می‌شود و با گذشتن از لایه‌های ابتدایی برخی از ناخالصی‌هایی که اندازه‌ی آنها به ۵ میکرون می‌رسد مانند گل و لای و زنگ زدگی فلزات و غیره از آب جدا می‌شوند.

در مرحله دوم آب به سمت فیلتر مرحله ۲ هدایت می‌شود و در این فیلتر ۹۸ درصد از مواد شیمیایی آلی و همچنین کلر موجود در آب از آب حذف می‌شوند.

با ورود آب به مرحله سوم مقادیری از نمک‌های محلول و مواد شیمیایی سمی و کلر نیز باز در این مرحله از آب جدا می‌شود.

خودپرداز آب | سال 1400

در مرحله چهارم آب وارد فیلتر ممبرین می‌شود و حدوداً ۹۹ درصد از آلودگی‌های باقی مانده در آب که از مولکول‌های آب بسیار کوچک‌تر هستند مانند ویروس‌ها و میکروب‌ها توسط فیلتر ممبرین از بین می‌رود و در این مرحله آب خروجی آب تمیز و بدون آلودگی می‌باشد که مناسب آشامیدن هست و ناخالصی‌های جدا شده به سمت فاضلاب هدایت می‌شوند.

در مرحله پنجم که مربوط به ورود آب به شیر نصب شده بر روی سینک ظرف‌شویی می‌باشد آب فیلترینگ می‌شود و با عبور از فیلتر وارد شیر آب می‌شود که با این فرایند فیلترینگ بوی نامطبوع و طعم نامطبوع آب از آب گرفته می‌شود و اکسیژن کافی به آب تزریق می‌شود و نتیجه این فرایند خروج آب سالم و پر اکسیژن می‌باشد.

جهت مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋