ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

قیمت ممبران تصفیه آب صنعتی

قیمت فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی RO

انتخاب ضد رسوب آنتی اسکالانت با کیفیت بالا می‌تواند در نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی به ما کمک نماید و اما مشکلاتی که می‌تواند این رسوبات موجود بر روی ممبرین به وجود آورد عبارت هست از:

برخورد کریستال‌های رسوب به ممبرین که باعث باز شدن منافذ ریز ممبرین می‌شود.

از مقالات پربازدید ما دیدن فرمایید:

https://coub.com/abpaksazan
https://coub.com/iranfont

کاهش فشار آب و افزایش هدر رفت انرژی و هزینه‌های نگهداری سیستم

پایین بودن راندمان سیستم

افت محسوس آب تولید ممبرین

قیمت فیلتر ممبرین صنعتی

هزینه فیلتر غشایی صنعتی یا دستگاه RO بسته به اندازه و مدل آن متفاوت است. این فیلترها معمولاً بسیار گران هستند زیرا وارداتی هستند. لازم به ذکر هست که مدل‌های تقلبی این فیلترها در بازار زیاد هست و خرید از مکان‌ها و فروشگاه‌های امن و قابل اطمینان به شدت توصیه می‌شود. جهت دریافت قیمت فیلتر ممبرین صنعتی می‌توانید به سایت https://abpaksazan.com مراجعه و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید و نحوه تعویض فیلتر ممبرین تصفیه آب RO –

بهترین فیلتر ممبرین تصفیه آب

جهت خرید فیلتر ممبرین تصفیه آب باید با ویژگی‌ها و نکات آن آشنا شوید آب پاکسازان به دلیل وجود فیلترهای تقلبی در بازار و تشخصی بسیار سخت آن از جنس اصل بهتر هست که به این ویژگی‌ها دقت کنید. در ادامه برخی از برندهای این فیلتر را توسط شرکت تهیه شده هست معرفی خواهیم کرد.

فیلتر تک آمریکایی: از درجه ‌یک‌ترین و با کیفیت‌ترین فیلتر ممبرین تصفیه آب می‌توان را نام برد.‌این فیلتر به دلیل کیفیت بالایی که دارد قابل‌توجه اکثر افراد قرار گرفته هست و تمامی افرادی که از آن استفاده کرده‌اند کاملاً از آن رضایت دارند. این فیلتر کیفیت تصفیه بالایی دارد علاوه‌برآن عمر طولانی دارد و در حدود ۲ تا ۳ سال بدون مشکل کارایی دارند.

فیلتر گلد توراییکی از معتبرترین برندها در تولید فیلترهای ممبرین تورای می‌باشد. این فیلترها از ۱۳ لایه ساخته شده‌اند. جنس غشاها از کامپوزیت درجه‌یک می‌باشد. این فیلترها ابعاد متفاوتی دارند و جهت هر دستگاه با برند متفاوت طراحی و تولید شده‌اند. اگر شما هم از شرکت آب پاکسازان دستگاه تصفیه آب گرفتید یا از جای دیگه، فقط کافی هست مدل متناسب با دستگاه تصفیه خود را از بین مدل‌های برندینگ انتخاب کنید.

فیلتر سی‌سی کا: این برند در دنیا بسیار شناخته شده می‌باشد. فیلترهای این برند متناسب با دستگاه‌های سی‌سی کا طراحی و تولید می‌شوند و بسیار پرکاربرد هستند. درصورتی‌که از دستگاه‌های برند سی‌سی کا استفاده می‌کنید بهترین پیشنهاد جهت فیلتر آن دستگاه فیلتر ممبرین برند سی‌سی کا می‌باشد.

فیلتر ممبرین ونترون: این فیلتر نیز متناسب ونترون و کیفیت بالایی دارد به‌طوری که جهت مصرف کننده یک فیلتر ایده ال محسوب می‌شود. زیرا این فیلتر طول عمر بالایی دارد و علاوه بر این با کیفیت بسیار بالا آب آشامیدنی تولید می‌کند.

این فیلترها با برندهای متفاوت دیگری نیز تولید می‌شوند. بهتر هست قبل از خرید فیلتر مناسب به کیفیت آن توجه کنید و همچنین به اصل بودن آن، قیمت را در اولویت اول قرار ندهید زیرا صرفاً قیمت بالا نشانه کیفیت و قیمت پایین نشانه بی کیفیتی نمی‌باشد. آب پاکسازان در رابطه اصل بودن فیلتر امر مهمی هست که در نحوه‌ی عملکرد و حتی عمر فیلتر بسیار تأثیرگذار هست پس سعی کنید قبل از خرید حتماً از اصل بودن فیلترها مطمئن شوید. با وجود یک کیت آزمایش می‌توان کیفیت آب خروجی را پس از نصب فیلتر بررسی کرد در صورتی که فیلتر اصل باشد باید تمامی سختی‌ها و نمک‌های محلول و غیر محلول در آب و همچنین ph آب در سطح استاندارد باشد و اگر این‌چنین نبود باید به اصل بودن فیلتر خریداری شده مشکوک شد.

منبع

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋