ahmadmaleki60

ahmadmaleki60

بهترین مرکز درمان هموروئید در تهران

بهترین مرکز درمان هموروئید در تهران

اکثر افرادی که از بواسیر رنج می‌برند  که به آنها هموروئید نیز گفته می‌شود، به دنبال نوعی درمان برای تسکین درد و ناراحتی خود هستند. مناسب‌ترین روش درمانی بسته به نوع و شدت هموروئید درگیر متفاوت خواهد بود. در موارد خفیف، این درمان ممکن است شامل حمام، کمپرس سرد، تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی یا داروهای موضعی باشد.

اما برای موارد پیشرفته‌تر هموروئید  که علائم شدید هستند و درد و ناراحتی در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می‌کند، ممکن است به روش‌های درمانی تهاجمی‌تری نیاز باشد. یکی از این روش‌ها که در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است، لیزر درمانی هموروئید است. در درمان با لیزر، پزشک از یک پرتو دقیق نور کوچک برای تبخیر یا برداشتن بافت هموروئید استفاده می‌کند که در واقع دو نوع درمان وجود دارد: لیزر درمانی انعقاد و برداشتن لیزر.

در لیزر درمانی انعقاد، لیزر در واقع برای ایجاد بافت اسکار استفاده می‌شود که جریان خون را به بافت هموروئیدی قطع می‌کند و در نهایت باعث کوچک شدن و مرگ آن می‌شود. بافت اسکار همچنین با تقویت دیواره‌های مقعد از بروز بواسیرهای بعدی، برآمدگی وریدها و تبدیل شدن به همروئید جلوگیری می‌کند.

در برداشتن لیزر، پرتو لیزر  برای تبخیر هموروئیدها به طور کلی استفاده و بافت  بلافاصله برداشته می‌شود. استفاده از لیزر درمانی برای بواسیر مزایای زیادی دارد که کلینیک آفتاب‌گردان به برخی از آن‌ها اشاره خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت مشاوره که رایگان می باشد به سایت کلینیک آفتابگردان مراجعه کنید.

منبع: aftabgardan-clinic.com

ahmadmaleki60
ahmadmaleki60

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋